2012-03-27, 20:29
Medlem
Zlatan är väl den i Sverige som mest fans följer, är det någon av er som bytt favoritlag ända sedan hans tid i Ajax? . Och ändrat forum på ex svenska fans från Inter till Barca och numera Milan .

Zlatan och Dzeko är två spelare som folk i Sverige följer på det sättet, måste finnas fler exempel? Kommer fan inte på någon mer, Guidetti kanske har en potential att bli "stalkermaterial" om han går vidare till större klubb?

Ed Christiano Ronaldo kanske lockade en del svenskar från United till Real?
Senast redigerad av svennekebab 2012-03-27 kl. 20:32.
Citera
2012-03-27, 20:34
Medlem
Fula Gubbens avatar
Plastigare än slagtålig Hammarplast.
Citera
2012-03-27, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Plastigare än slagtålig Hammarplast.

Jag håller med, men verkar vara en generationsfråga? Betydligt vanligare bland 90-talister vad jag märkt. Eller vad säger ni övriga fotbollsnördar?
Citera
2012-03-27, 20:39
Medlem
K.R.I.Ts avatar
Man kanske inte vill/hejar på något speciellt lag för att man inte känner någon anknytning till det? Om Zlatan spelar i en klubb så blir det ju en liten anknytning iaf. Sedan så behöver den inte vara direkt att man hejar på klubben så, utan hejar på den för att man vill att det ska gå bra för Zlatan.
Citera
2012-03-27, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.I.T
Man kanske inte vill/hejar på något speciellt lag för att man inte känner någon anknytning till det? Om Zlatan spelar i en klubb så blir det ju en liten anknytning iaf. Sedan så behöver den inte vara direkt att man hejar på klubben så, utan hejar på den för att man vill att det ska gå bra för Zlatan.

Då håller man ju på en spelare istället för ett lag, underligt . Är du 90-talist?

ed eller menar du att du har en favoritklubb och sen gillar att följa Zlatan utöver det? I så fall är det ju helt normalt.
Senast redigerad av svennekebab 2012-03-27 kl. 20:46.
Citera
2012-03-27, 20:46
Bannlyst
Varför skulle svenskar följa Dzeko?
Citera
2012-03-27, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demion
Varför skulle svenskar följa Dzeko?

Finns många svenskbosnier som gör det.
Citera
2012-03-27, 20:48
Medlem
K.R.I.Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
Då håller man ju på en spelare istället för ett lag, underligt . Är du 90-talist?
Ja det är jag hehe. Men som sagt. Har ingen känsla för klubbarna, med har mycket känsla för Zlatan. Zlatan gjorde så att jag blev fotbollsintresserad. Hade tidigare spelat hockey i 8år och var en sån person som kallade fotboll för "fjollboll".
Citera
2012-03-27, 20:51
Medlem
SiSeniors avatar
Kändes lite som att Fredrik Ljungberg var en sådan som alla skulle följa hela vägen. Detta gick dock i kras när han flyttade över Atlanten.
Guidetti blir säkert en sådan spelare också.
Citera
2012-03-27, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Kändes lite som att Fredrik Ljungberg var en sådan som alla skulle följa hela vägen. Detta gick dock i kras när han flyttade över Atlanten.
Guidetti blir säkert en sådan spelare också.

Bra exempel han hade en sådan potential.
Citera
2012-03-27, 21:49
Medlem
heyhoxxs avatar
Har vissa i min bekantskapskrets som bytt lag från Liverpool till Chelsea bara för att Torres gjorde det. Man vill bara slita dem i stycken!
Citera
2012-03-27, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyhoxx
Har vissa i min bekantskapskrets som bytt lag från Liverpool till Chelsea bara för att Torres gjorde det. Man vill bara slita dem i stycken!

okok. Bra insats av Torres idag btw.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in