2012-04-11, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strawberrymilk
Provade Texas Grilled Cheese & Onion och blev mycket besviken. Ingen löksmak alls, bara ostsmak och något odefinierbart. Inte gott alls. Ska prova Baked Potato & Sourcream, det fanns några chips för ett par år sen som smakade bakad potatis och persilja, tror jag. Minns inte om det var OLW eller Estrella, men de var goooda.

Håller med, smakerna var en liten besvikelse och jag tycker särskilt ostsmaken bara försvann. Synd, då intuitionen är väldigt bra från OLW:s sida. Smakerna låter bra, smakar för lite bara.
Citera
2012-04-12, 21:27
Medlem
supertrevligt, gillade dock vilda western för någon omgång sedan bättre än dessa!
Citera
2012-04-15, 17:02
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bispfors
supertrevligt, gillade dock vilda western för någon omgång sedan bättre än dessa!

Vann inte Vilda Western den matchen? Brukar se dom på affären fortfarande, så dom går väl att käka.

Jag har smakat 2 st utav dom nya, Louisiana BBQ och Grilled Cheese & Onion.
Den förstnämnda lämnade inget avtryck, minns inte hur den smakade. Men BBQ-dippen till var god.
Grilled Cheese var en tämligen tafatt chipssort, smakade inte mycket utav något.
Citera
2012-04-15, 21:14
Medlem
mirror-saws avatar
Testade Texas Grilled Cheese & Onion tillsammans med OLW's taco-dipp och det var inte dumt. Utan dipp lider de dock av samma problem som många andra chips, nämligen alldeles för svagt kryddade. Smakade för övrigt nästan bara ost av dem.
Citera
2012-04-15, 22:18
Medlem
Jag är väldigt tveksam till smaken "Baked potato", potatissmak på chips? Vilken snilleblixt!
Citera
2012-04-16, 12:21
Medlem
ZEROX_18s avatar
Vafan hittar man desa chips finns ingen stans här i Järfälla har kollat på coop, Hemköp och Willys men ingen av de butikerna har desa vart fan kan man köpa dessa :/
Citera
2012-04-16, 23:13
Medlem
Kunde de inte göra hot bbq lite starka iaf? Visst, alla gillar inte starkt men man ska inte marknadsföra det som hot bbq och snack om louisianas starka smaker om man gör ett chips som är så klent.. Vad är det med dessa fega kryddningar? Om någon skulle bränna sig för det är för starkt så har de ju redan fått en varning i och med att det står HOT! Blev dock ganska starkt med min egenblandade dipp så det löste sig ju men chipsen i sig är inte starka...

Köpte dem i hopp om att det skulle vara lite sting i dem men icke
Citera
2012-04-17, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEROX_18
Vafan hittar man desa chips finns ingen stans här i Järfälla har kollat på coop, Hemköp och Willys men ingen av de butikerna har desa vart fan kan man köpa dessa :/

På Ica
Citera
2012-04-18, 12:25
Medlem
ZEROX_18s avatar
inte säkert alla ica har heller
Citera
2012-04-18, 13:09
Medlem
Big Bosss avatar
Verkar som OLW failar igen på att införa nya smaker som SMAKAR något. Åh Lay's varför kan ni inte finnas i fler butiker med större utbud istället?
Citera
2012-04-19, 19:16
Medlem
Overminds avatar
Jag tycker Louisania HOT BBQ och Baked Potatos är godast! Texas Grilled Cheese var ingen höjdare. Smakade knappt något.

Däremot tyckte jag att dom två förstnämnda var riktigt goda. Jag hade hoppats på HOT BBQ skulle tagit hem detta men nej då... Går man in på OLW's hemsida så ser man att Texas Grilled Cheese leder sjukt mycket... HOT BBQ ligger sist.... Svenskar gillar inte starkmat....

Besviken på svenska folket.

Skall testa HOT BBQ dippen i helgen troligtvis och hoppas den är lite stark. Texas cheese dippen var god iallafall.
Citera
2012-04-21, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Jag tycker Louisania HOT BBQ och Baked Potatos är godast! Texas Grilled Cheese var ingen höjdare. Smakade knappt något.

Däremot tyckte jag att dom två förstnämnda var riktigt goda. Jag hade hoppats på HOT BBQ skulle tagit hem detta men nej då... Går man in på OLW's hemsida så ser man att Texas Grilled Cheese leder sjukt mycket... HOT BBQ ligger sist.... Svenskar gillar inte starkmat....

Besviken på svenska folket.

Skall testa HOT BBQ dippen i helgen troligtvis och hoppas den är lite stark. Texas cheese dippen var god iallafall.

Jag tror att det är fler som köpt cheese n onion för att den "ser godast ut" också, och därefter röstar på den utan att ha testat någon annan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in