2012-04-03, 10:10
Medlem
DIEXELs avatar
Fick se i min lokala Coop att dom hade fått in ToA, så det blev att inhandla chipsen från NY och Texas. Nån ska väl intas ikväll till CL, förmodligen Texas!

Louisiana får man vänta ett tag med.
Citera
2012-04-04, 23:11
Medlem
Nissedruvas avatar
Gillade ost och chilidippen, bra med sting för att vara svensk dipp.
Citera
2012-04-05, 12:17
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Fick se i min lokala Coop att dom hade fått in ToA, så det blev att inhandla chipsen från NY och Texas. Nån ska väl intas ikväll till CL, förmodligen Texas!

Nu har man testat de två och man kan iaf konstatera att chipstillverkaren borde som vanligt ha mer smak på sina chips. Båda två var väl helt ok men...

NY = Öh...smakade det verkligen som bakad potatis? Det var iaf en rejäl bismak som jag hade fan kvar ett bra tag efter chipsen intogs igår.
TX = Hm, den var iaf bäst av dom två.
Citera
2012-04-06, 15:11
Medlem
Nithols avatar
Hur är det nu då? Smakar chipsen ost eller är de nästintill smaklösa?

Verkar vara lite olika uppfattningar på detta, vissa säger att dom är smakrika och andra att de inte smakar alls.
Nåväl, man får väl köpa på sig en påse ikväll..
Citera
2012-04-06, 19:29
Medlem
Jeremy.Clarksons avatar
Käkade Texas Grilled Cheese och BBQ-dip häromdagen och kan väl inte säga att jag blev överväldigad. Ostsmaken var ganska obefintlig, tycker att det är bättre drag i Estrellas Double Cheese and Chili. Dippen var dock god, passade bra ihop med chipsen. Borde dock blandat lite annorlunda, ett paket gräddfil blev för klent. Skulle tagit ett halvt till påsen.
Citera
2012-04-06, 22:35
Medlem
WokaWokis avatar
Tycker det är trevligt att OLW försöker förnya sig själva hela tiden,men personligen gillar jag Estrellas. De har mer smak och krispigare chips.

Ibland har jag köpt OLW chips som smakat rent av skit.
Citera
2012-04-06, 22:47
Medlem
Väldigt klen smak på texas bbq, men det var god krydda.
Citera
2012-04-08, 00:35
Medlem
Provade New York Baked Potato Sourcream ikväll och de var ganska smaklösa. Smakade liksom ingenting av något. Och vadå "Baked Potato"? Haha, jävla märkligt... Ska testa Texas Grilled Cheese imorn och köpa BBQ-chipsen i veckan. Måste testa allts om är nytt.
Citera
2012-04-08, 13:16
Medlem
TheBITs avatar
Känns som jävligt tråkiga smaker. Alltid ost, bbq och sourcream.
Citera
2012-04-08, 16:21
Medlem
irrblosss avatar
Louisiana var faktiskt riktigt goda, hettan kommer smygande efter några tuggor.
Citera
2012-04-09, 01:05
Medlem
Ihavenonames avatar
Testade Grilled Cheese & Onion. Hade rätt höga förväntningar då den smakkombinationen ligger mig varmt om hjärtat.

Smakade fanimej knappt nånting!!! Kände bara en svag sourcream-smak (!?) och vad faan den har där att göra fattar jag verkligen inte. Hoppas jag fick tag på en felkryddad påse, ska testa en till.
Senast redigerad av Ihavenoname 2012-04-09 kl. 01:08.
Citera
2012-04-10, 12:29
Medlem
Strawberrymilks avatar
Provade Texas Grilled Cheese & Onion och blev mycket besviken. Ingen löksmak alls, bara ostsmak och något odefinierbart. Inte gott alls. Ska prova Baked Potato & Sourcream, det fanns några chips för ett par år sen som smakade bakad potatis och persilja, tror jag. Minns inte om det var OLW eller Estrella, men de var goooda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in