2012-04-21, 14:52
Medlem
Cuntidoos avatar
Chips är ett jävla gift... Man äter och äter, för oj så gott det är, men ack så ohälsosamt... Tycker nästan det borde finnas varningsskyltar på dom, precis som med cigaretterna. "VARNING: INNEHÅLLER EXTREMA MÄNGDER MSG, FETT, SOCKER, SALT & KALORIER."
Citera
2012-04-21, 16:52
Medlem
Köpte Louisiana Hot BBQ och Texas Grilled Cheese and Onion. BBQ var god, men kunde varit lite starkare. Grilled cheese var en stor besvikelse då den knappt smakade något

Är Baked Potato and sour cream värd att testa?
Senast redigerad av Kyute 2012-04-21 kl. 16:56.
Citera
2012-04-21, 17:18
Medlem
Skewaards avatar
Smakade Grilled Cheese och Baked Potato & Sourcream förra veckan. Tittade in på hemsidan nu och såg att Grilled Cheese leder! Härligt, hoppas den får en permanent plats i chipshyllan.
Citera
2012-04-21, 19:37
Medlem
Sockerpajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuntidoo
Chips är ett jävla gift... Man äter och äter, för oj så gott det är, men ack så ohälsosamt... Tycker nästan det borde finnas varningsskyltar på dom, precis som med cigaretterna. "VARNING: INNEHÅLLER EXTREMA MÄNGDER MSG, FETT, SOCKER, SALT & KALORIER."

Varför?, du har tydligen redan insett att det är ohälsosamt, likt 99,9% av befolkningen
Citera
2012-04-21, 19:42
Medlem
Cuntidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerpajen
Varför?, du har tydligen redan insett att det är ohälsosamt, likt 99,9% av befolkningen

Det jag skrev var menat som ett skämt... Självklart torde gemene man förstå att chips inte är hälsosamt, jag menade bara att chips är en sådan last man dras med även fast man vet att det inte är speciellt bra för hälsan... Men jag är inte direkt känd för att vara den bäste skämtaren på vår jord heller!
Citera
2012-04-24, 13:50
Medlem
mirror-saws avatar
Har nu även smakat Louisiana Hot BBQ. En fruktansvärd besvikelse med tanke på att jag gillar chips med barbecuesmak. Kanske fick jag tag i ett måndagsexemplar men dessa var riktigt tama. De smakade mest bränd potatis och så värst starka var de inte heller. Möjligtvis är de starka för väldigt känsliga personer men jag börjar tröttna rejält på både OLW och Estrella som aldrig kan krydda sina chips ordentligt. Tack och lov för dipp.
Citera
2012-04-26, 18:43
Medlem
SithBoboSiths avatar
Som några andra redan upptäckt; Texas Grilled Cheese and Onion var rätt tama, inget man köper igen, tacka vet jag estrellas double cheese.

Men Cheesedippen var en grymming, den blir det att bunkra upp av.
Citera
2012-04-28, 21:27
Medlem
OLW´s Baked potatoe n sour creme

Någon som smakat dessa?

Köpte en påse idag och blev riktigt positivt överaskad.
Väldigt len och god smak, inte för mycket och inte för lite krydda.

Bästa chipsen på väldigt länge!
Citera
2012-04-28, 22:29
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Jag tycker att dem smakar alldeles för lite. Finns inte någon smak alls nästan. Men great att du gillar dem.
Citera
2012-04-28, 23:41
Medlem
Ny favorit!
Citera
2012-04-30, 00:01
Medlem
tOpOffs avatar
Riktigt trista chips. Prövade Grilled Cheese & Onion samt BBQ och det var verkligen inget spännande. Hur fan tänker produktutvecklarna på OLW överhuvudtaget? Smakar de på chipsen innan de skeppas ut?
Citera
2012-05-05, 21:09
Avstängd
sossesuspensoars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Riktigt trista chips. Prövade Grilled Cheese & Onion samt BBQ och det var verkligen inget spännande. Hur fan tänker produktutvecklarna på OLW överhuvudtaget? Smakar de på chipsen innan de skeppas ut?
Instämmer. Ingen höjdare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in