2012-04-01, 00:49
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busungen1234
Jag köpte dem på ICA Kvantum, så titta i de större butikerna som sagt. Annars lär det väl dyka upp snart!
Enligt personalen i min lokala mathökare dyker de upp tidigast tisdag nästa vecka.
Citera
2012-04-01, 00:50
Medlem
busungen1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Enligt personalen i min lokala mathökare dyker de upp tidigast tisdag nästa vecka.

Den som väntar på något gott väntar alltid för länge..
Citera
2012-04-01, 00:58
Medlem
Tjena! jag köpte grilled cheese och barbeque till helgen, ikv blev det en skål av varje och jag är helnöjd! inget superwow, men i klass med klassikerna enligt min smak!
Citera
2012-04-01, 01:17
Medlem
pandapangs avatar
Köpte en påse "Texas style Grilled Cheese & Onion" i förrgår, och blev inte imponerad alls. Smakade som okryddade,krispiga pommes.. Hade förväntat mig lite löksmak i alla fall,men dom var totalt smaklösa. Hade hoppats på goda smakrika chips,men det var tydligen inte vad dom planerade att leverera.
Citera
2012-04-01, 01:24
Medlem
Verdess avatar
Åh, mer BBQ och Cheese-chips i hyllan... äntligen...
Citera
2012-04-01, 01:40
Medlem
xDs avatar
Citat:
Den som väntar på något gott väntar alltid för länge..
Du menar "väntar aldrig för länge"?

Ja, de är riktigt goda, de finns att köpa på Ica här i staden..
Citera
2012-04-01, 01:51
Medlem
Testade "Texas style Grilled Cheese & Onion" tidigare veckan, och precis som någon annan nämnde här förvänta jag mig mer smak på dem. Så vart lite besviken, lär testa nån av de andra i veckan till nå film eller nå.
Citera
2012-04-01, 10:32
Medlem
Grilled cheese and onion är godast! god ostighet, med en fin löksmak, dem klaffar bra tillsammans.
Citera
2012-04-01, 17:06
Medlem
Cineastens avatar
Hur är de nya dippsåserna då?
Citera
2012-04-01, 20:58
Medlem
busungen1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Hur är de nya dippsåserna då?

Köpte Hot BBQ med tillhörande dipp, alltså BBQ-smak där med. Tycker den var helt okej, men BBQ är inte en favorit i min mening. Dock så smakade den verkligen BBQ, så om man gillar den smaken så den säkerligen helt ok!
Citera
2012-04-01, 22:37
Medlem
Är det omröstning på dessa och en kommer bli tillagd i ordinarie sortiment?

Edit: Läste nu.
Citera
2012-04-03, 09:44
Medlem
Citat:
Köpte Hot BBQ med tillhörande dipp, alltså BBQ-smak där med. Tycker den var helt okej, men BBQ är inte en favorit i min mening. Dock så smakade den verkligen BBQ, så om man gillar den smaken så den säkerligen helt ok!

Estrellas nya BBQ-dip (i samma stuk som deras BBQ-chips) är riktigt god! Betydligt godare än deras BBQ-chips.

OnT: Cheese&Onion smakade bara liiiite ost, ingen lök alls. Var en besvikelse.
Sourcream & Baked potato eller vad det nu var för smak liknande den cheese&onion till smaken fast smakade lite sourcream och någon krydda istället för ost. Inte heller någon jättehöjdare då ingen av dessa smakar så mycket i huvud taget..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in