2005-02-11, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hagge3
Alla kvinnor luktar ju inte likadant!

Men om du luktade precis som min tjej så skulle jag bli kåt, ja.

Dock så är väl chansen ganska liten, jag skulle med säkerhet kunna "lukta rätt" på min flickvän om jag fick lukta på tio stycken med ögonbindel.

Jo, men är det lukten som gör dig kåt? Den goda lukten? En man som luktar gott, skulle han göra dig kåt?
Citera
2005-02-11, 19:02
Medlem
Blev faktiskt tillsammans med ett ex för att jag blev så tänd på hans doft. I övrigt var han inte särskilt attraktiv, men jag blev kåt på hans doft. Tror inte det alls har med hygien att göra utan just att den människan passar rent kemiskt bra ihop med en.
Citera
2005-02-11, 21:23
Medlem
Min flicka luktar underbart gott, burkar säga de till henne och hon blir alldeles förvånad pga att hon inte har någon parfym på sig och verkar då anse att man inte kan lukta gott utan de, medans jag påstår att hon luktar godare utan än med parfum. är det så att vissa inte känner sig attraherad utav sin partners lukt eller är de bara så att jag inte luktar gott
Citera
2005-02-11, 22:08
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drpsyk
Jo, men är det lukten som gör dig kåt? Den goda lukten? En man som luktar gott, skulle han göra dig kåt?

Det handlar inte just om att det luktar gott.
Jag får inte stånd ifall jag luktar på min favoritherrparfym Kenzo.

Men det ligger något i det du säger. Man lär sig känna igen och tycka om lukten av den man älskar.
Citera
2005-02-11, 23:20
Medlem
bumbis avatar
Äh va fan.. Dumma internet kraschade när jag hade skrivit så fint..
Men jag skrev ungefär såhär:
Jag testade o lukta på min tjej nu. Hon sitter här bakom o spelar patiens på laptopen. Jag dolde det genom att pussa lite på nacken. Hon blev så glad så =).
Hon luktade jättegott, men jag blev inte så kåt! Fick inte stånd eller så. Men däremot tänder jag på när jag luktar på andra ställen än nacken. Men det hör nog till nån annan tråd.
Citera
2005-02-12, 00:56
Medlem
Saters avatar
Jo det där att man tänder på kroppslukt borde ju vara ganska naturligt faktiskt efterssom evolutionen inte skapade parfym, men jag tänkte berätta en ganska rolig grej, när jag träffade min fru så hade hon en parfym som var lite speciell, den fanns i en liten flaska och var riktigt dyr, jag köpte en sån flaska till henne men sedan slutade affären med den sorten. Några år senare så kände jag igen den välkända lukten och kunde konstatera att den kom från en äldre kvinna som passerat pensionsåldern med råge och på något sätt så kände jag hur byxorna började strama och jag följde faktiskt den gamla damen på avstånd en stund bara för att inandas doften, troligtvis var det tankarna på den första tiden tillsammans med min tjej som fick mej att reagera så, så visst kan man påverkas av lukter alltid.
Citera
2005-02-12, 19:23
Medlem
LowRiders avatar
Citat:
Hejsan!

Ibland när jag och min flickvän sitter i soffan och bara tittar på TV eller nåt och jag luktar på hennes hals t.ex. så kan jag bli sjukt kåt av endast detta. Observera att vi kan ha suttit länge i soffan utan att ha haft någon större kroppskontakt.

Det luktar ju inget speciellt, men kåt som fan blir jag iallfall.

Jag antar att det här är rätt vanligt hos par, men hur är det med er som har sexuella kontakter utan att älska personen? Jag har nämligen ingen större erfarenhet av det.

Fast å andra sidan kanske det inte är så vanligt att "lukta" på ragget man tar hem efter krogen, det blir väl lätt pang på rödbetan/köttstocken.

Hur viktig är den rena kroppslukten för er?
Alltså inte typ: "My god! Jag blir så kåt när han har på sig Fahrenheit!"

Sniffar ni på er partner?

sniffa måste man. vad har man annars näsan till
Citera
2022-05-29, 14:20
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Hejsan!

Ibland när jag och min flickvän sitter i soffan och bara tittar på TV eller nåt och jag luktar på hennes hals t.ex. så kan jag bli sjukt kåt av endast detta. Observera att vi kan ha suttit länge i soffan utan att ha haft någon större kroppskontakt.

Det luktar ju inget speciellt, men kåt som fan blir jag iallfall.

Jag antar att det här är rätt vanligt hos par, men hur är det med er som har sexuella kontakter utan att älska personen? Jag har nämligen ingen större erfarenhet av det.

Fast å andra sidan kanske det inte är så vanligt att "lukta" på ragget man tar hem efter krogen, det blir väl lätt pang på rödbetan/köttstocken.

Hur viktig är den rena kroppslukten för er?
Alltså inte typ: "My god! Jag blir så kåt när han har på sig Fahrenheit!"

Sniffar ni på er partner?

Jag sniffar på mina partners hela tiden. Detta är fullt naturligt, även svett och könslukter kryddar sexlusten. Tvärr så duschar många för mycket och för mycket parfym i våra dagar.
Citera
2022-05-29, 16:28
Medlem
Wooqiprwos avatar
17 år mellan inläggen, vart rotade du fram denna tråd?

Jag är ingen luktkille, tänder mer av att känna och klämma.
Citera
2022-05-30, 06:36
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
17 år mellan inläggen, vart rotade du fram denna tråd?

Jag är ingen luktkille, tänder mer av att känna och klämma.

Jag gillar också att känna och klämma, men vad är det med lukter du ogillar?
Citera
2022-05-30, 16:56
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelbarnen
Jag gillar också att känna och klämma, men vad är det med lukter du ogillar?

Vet inte om jag ogillar det, men går inte igång på det.
Citera
2022-05-30, 16:58
Vissa luktar skit. Då får det motsatt effekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in