2012-03-26, 18:21
Medlem
Jag ska på arbetsintervju på torsdag och tänkte att det var en bra ide att ta med mina betyg från de kurser jag jag har läst klart. (Jag är student och har inte tagit ut någon examen ännu). Men vart kan jag skriva ut mina betyg ifrån?

Tack tack för hjälpen!
Citera
2012-03-26, 18:43
Medlem
Jeppers avatar
Du kan ju se både gymnasiala och akademiska kurser och betyg på antagning.se under meriter, det kanske duger till arbetsgivaren?
Citera
2012-03-26, 19:04
Medlem
edit: läste fel. ><
Citera
2012-03-26, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jepper
Du kan ju se både gymnasiala och akademiska kurser och betyg på antagning.se under meriter, det kanske duger till arbetsgivaren?

Ja, de kanske duger med det. tänkte om det fanns någon annanstans där man kunde få det lite mer snyggt och professionellt. som betygen man får på papper från gymnasiet. men jag kör på antagning.se. tack
Citera
2012-03-26, 20:51
Medlem
Är väl bara att gå till studieadministrationen och be om en resultatförteckning om du vill ha något mer officiellt?
Citera
2012-03-26, 21:07
Medlem
vojnes avatar
De flesta (men inte alla) högskolor/universitet har studentportaler (som har olika namn) där man kan hämta ut sitt Ladok-intyg som PDF och det är då även verifierbart för den du ger intyget till. Säkrare och proffsigare än att printa antagning.se-sidan.

Se t.ex. https://confluence.it.su.se/confluen...ageId=38111389
Citera
2012-03-28, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vojne
De flesta (men inte alla) högskolor/universitet har studentportaler (som har olika namn) där man kan hämta ut sitt Ladok-intyg som PDF och det är då även verifierbart för den du ger intyget till. Säkrare och proffsigare än att printa antagning.se-sidan.

Se t.ex. https://confluence.it.su.se/confluen...ageId=38111389

Tack, precis vad jag var ute efter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in