Citat:
Varför påstår du att Ryssland måste ligga RexNemorensis varmt om hjärtat för att han konstaterar att försvagandet av landet är en högpriotiterad fråga för den organiserade judenheten? Det har ju ingenting med varandra att göra. Att den organiserade judenheten vill försvaga Ryssland påverkas inte på något sätt av flashbackdebattörers inställning till Ryssland. Men du menar att så är fallet? Att om Ryssland inte låg RexNemorensis "varmt om hjärtat" så skulle judenhetens försök att försvaga landet upphöra? Finns det någon som helst logik bakom din insinuanta fråga/påstående?
Nej, det är ju naturligtvis totalt ologisk idioti. Tyvärr så är en ganska stor majoritet även bland den etniskt svenska befolkningen idioter i många avseenden. De kan inte tänka självständigt. De styrs av mer eller mindre irrationella känsloimpulser och är i grunden kaosvarelser.
Det är t.ex. väldigt dåligt om judarna lyckas slå ut nationer som Syrien och Iran, men det innebär naturligtvis inte att dessa nationer och deras befolkningar m.m. automatiskt "ligger mig varmt om hjärtat". De kanske ligger mig varmt om hjärtat av något skäl, eller jag kanske avskyr dem som pesten på ett personligt plan, men det har ju som alla logiska, rationella och någorlunda intelligenta människor förstår inget samband med insikten om att det är dåligt för oss om judarna lyckas försvaga eller besegra nationer som är fientligt inställda till NWO.