Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Adolf
Men jag ser inte riktigt hur detta skulle kunna ske. Karriärister kommer ju aldrig välja Svp framför SD.
Nja, problemet är ju inte i detta fall att de just skulle vara karriärister (även om det är ett annat problem). Problemet är bara att få en massa folk som inte står nära SvP eller förstår avgörande frågor (som judarnas maktroll). Jag minns att det var en Sverigedemokrat som funderade på att hoppa över till SvP, som själv sade att han inte förstod varför folk ogillar judar, eftersom de är så skötsamma och oskyldiga. Det är dessa naiva svennar som inte tänker längre än näsan sträcker som jag syftar på. Nu verkar SvP tänkt lite gällande detta, så det ska de ha tumme upp för.
Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Det får man hoppas ja.

Den handlar om partiets politik och ideologiska värdegrund.
Det låter bra. Tycker de borde använda Adolfs två böcker som litteratur med en rad saftiga tentor efter det med höga krav för att få godkänt. Skämt åsido.
Blev dock nyfiken på hur det skulle vara utformat, själva utbildningen som de kallar det. Om man ska företräda partiet borde man ha relativt bra historiekunskap tycker jag, både svensk historia såväl som världshistoria. Förståelse för maktstrukturerna i världen etc.