2013-03-11, 21:32
  #2629
Medlem
mrphonks avatar
NirvanA,

Aldrig hört talas om, men låter som det vanliga skräpet.




Nu finns kvällens avsnitt för mp3-nedladdning: http://traffic.libsyn.com/framat/radioframat_avsnitt49.mp3

Citat:
Det blir ett tempofyllt avsnitt som bland annat tar upp lögnarna i Expo, transexuell galenskap och Ivar Kruegers mystiska död. Dessutom snackar vi fittstim och gubbslem, REVA-hysteri och "Muslimer i samarbete". Det blir hårda med rättvisa attacker mot många av "det demokratiska samhällets" grundpelare från en radiotrojka som är trötta på hatet mot allt sunt och värdigt. Missa inte!


EDIT:


...och nu även på Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=s0VlkxlnJXU
__________________
Senast redigerad av mrphonk 2013-03-11 kl. 22:05.
Citera
2013-03-11, 23:08
  #2630
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
...och nu även på Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=s0VlkxlnJXU
Äntligen!
Kvällen är räddad
Citera
2013-03-11, 23:29
  #2631
Medlem
Nix-registrets avatar
Bra idé att utmana Expo på debatt. Det är nånting SD också borde göra i tid och otid, gärna under buller och bång. En viktig inkomstkälla för Expo verkar vara att de hyrs in som politiskt oberoende föreläsare inom den offentliga sektorn. Så även om de ständigt tackar nej till debatt har det ett värde i sig: att man hamrar in att de är ett politiskt särintresse, och företräder en åsikt bland flera. Att det normala är att de ska debattera för sin sak mot meningsmotståndare, inte att de ska få pengar för att diktera oemotsagt.
Citera
2013-03-12, 00:07
  #2632
Medlem
Underbar sändning.
Citera
2013-03-12, 12:51
  #2633
Medlem
mrphonks avatar
En användare på Youtube har satt upp lite hållpunkter:

1:17 Expo/Svenskfientlighet 12:17 Transsexuellas "rättigheter" 19:20 "Hänt i historien" 48:04 Författningsdomstol mot demokrati 59:04 Grävseminariet/Svensk Feminism 1:04:25-1:05:30 Jonas "vääärdegrund" *Gåshud* 1:06:40 REVA 1:17:24 Muslimer i samarbete
Citera
2013-03-12, 13:08
  #2634
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
En användare på Youtube har satt upp lite hållpunkter:

1:17 Expo/Svenskfientlighet 12:17 Transsexuellas "rättigheter" 19:20 "Hänt i historien" 48:04 Författningsdomstol mot demokrati 59:04 Grävseminariet/Svensk Feminism 1:04:25-1:05:30 Jonas "vääärdegrund" *Gåshud* 1:06:40 REVA 1:17:24 Muslimer i samarbete
Sånt här skulle vara riktigt bra om ni lade till i informationen om videon på youtube.
Citera
2013-03-12, 13:58
  #2635
Medlem
Ludermassignegers avatar
Hur kan man annat än älska Söderman?
Citat:
- Om det nu är så jävla intressant att företräda negrerna...


Ett mycket bra och intressant avsnitt, helt klart.
Citera
2013-03-12, 15:46
  #2636
Medlem
MrSkargards avatar
Nu har Expo svarat på gårdagens kastade handske:

http://expoidag.blogspot.se/2013/03/debattskola-for-nazister.html

Synpunkter på Bengtssons utläggning?
Citera
2013-03-12, 15:51
  #2637
Medlem
Dorniers avatar
Har man inte blivit mer frispråkiga om j*d*rna i Radio Framåt sista tiden?

Man pekar ut dessa och nämner dem vid namn på ett annat sätt än man gjorde i början.

Det är ingen idé att hymla längre kanske?

Som De Geer sade i senaste programmet, det är inte lönt längre att försöka vara pedagogisk, utan man kan lika gärna säga "så här är det".

Citera
2013-03-12, 15:53
  #2638
Bannlyst
Ariske Bengtsson är lika hederlig och och övertygande i sin argumentation som vanligt.
Citat:
1. Det pågår ingen "massinvandring".


Citat:
2. Nej, grabbar. Det är ingen judisk konspiration som styr media.


Citat:
Fast när jag tänker efter skulle även det vara en totalt menlös debatt. De Geer skulle stå och gorma om "judiskt tyranni" och vara ljusår från sakfrågan.


Citat:
Så nej, det blir ingen debatt. Bara ett putslustigt blogginlägg om tre svenska nazister med storhetsvansinne.
__________________
Senast redigerad av Straybullet 2013-03-12 kl. 16:03.
Citera
2013-03-12, 16:01
  #2639
Medlem
MrSkargards avatar
Konspiration eller inte, det är ett faktum att media i Sverige till stor del kontrolleras, ägs eller inspireras av judar.
Citera
2013-03-12, 16:06
  #2640
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Nu har Expo svarat på gårdagens kastade handske:

http://expoidag.blogspot.se/2013/03/debattskola-for-nazister.html

Synpunkter på Bengtssons utläggning?

http://www.youtube.com/watch?v=myYhEnUZzg4 Det är alltså denna Alex Bengtsson vi pratar om. En fullständig bisarr människa, besatt invandringskritiker. Denna Alex Bengtsson som ser nazister vart han än går. Jag brukar inte dömma människor efter deras utssende, men kolla på människan, något saknas inom Alex.

Alex Bengtsson du är ingen journalist. Du är en utvecklingsstörd psykopat från Göteborg. Fy dina föräldrar som inte skickade dig till mentalsjukhus under din barndom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in