Då tycker jag kortare avsnitt är bättre, jag personligen orkar inte lyssna 3(?) timmar eller vad ni hade förut, bättre att splitta, jag har andra obligationer på vardagarna.
Bra jobbat i vilket fall, oavsett om programmen är längre eller kortare.
När ni startade radion sades det att andra gärna kunde få sända inom ramen för RF, men det upptäcktes ju ganska snart att intresse och förmåga hos andra var svårt att hitta.
Jag har tidigare arbetet som säljare ja, men inte i dagsläget. Fast jag förstår inte relevansen, menar du att säljare inte går upp på morgonen?
Är nedanstående kommentar ett bra säljargument tycker du?
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Jag tror att "allt är möjligt" i framtiden. Detta är dock bäst för att vi ska orka med i dagsläget. Vi har alla tre vanliga jobb och ska upp runt 6 dagen efter. Ska vi spela in till 22, sen ska jag få upp det hela på podcastservern, youtube och liknande så är jag inte klar förrän 24 och sen tar det någon timme för mig att varva ned. Det går tyvärr inte ihop.
Mycket beror på hur satsningen med Realisten går, eftersom vi blir en del av Realisten så kommer så klart eventuella frukter därifrån kunna skördas även av oss vilket kommer ge oss möjlighet att sända mer och bättre nätradio.
Hur kan man söka sig dit? Har han blivit hotad i Sverige och kan inte bo här?
Visst kan man iofs förstå att de inte vill bo i Sverige för tillfället, men det är ändå moderlandet så att säga.
Hur kan man söka sig dit? Har han blivit hotad i Sverige och kan inte bo här?
Visst kan man iofs förstå att de inte vill bo i Sverige för tillfället, men det är ändå moderlandet så att säga.
Har för mig att han skrivit om det på sin blogg förut. Men det var väl något vänsterbus som satte upp affischer i hans bostadsområde. Tror det var "Lär känna din lokala nazist"-affischer.