2013-01-28, 19:05
  #2017
Medlem
NirvanAs avatar
Då tycker jag kortare avsnitt är bättre, jag personligen orkar inte lyssna 3(?) timmar eller vad ni hade förut, bättre att splitta, jag har andra obligationer på vardagarna.
Citera
2013-01-28, 19:15
  #2018
Medlem
Dorniers avatar
Bra jobbat i vilket fall, oavsett om programmen är längre eller kortare.

När ni startade radion sades det att andra gärna kunde få sända inom ramen för RF, men det upptäcktes ju ganska snart att intresse och förmåga hos andra var svårt att hitta.
Citera
2013-01-28, 19:32
  #2019
Medlem
NirvanAs avatar
Vilken Ö är det De Geer bor på?
Citera
2013-01-28, 19:41
  #2020
Medlem
Dan, blir frukthandlaren arg kan du ju kontra med att du också är "blatte". Du är ditt eget alibi.
Citera
2013-01-28, 19:41
  #2021
Medlem
FlacLosslesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vilken Ö är det De Geer bor på?

Orkney
Citera
2013-01-28, 19:42
  #2022
Medlem
Ahrkantoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Jag har tidigare arbetet som säljare ja, men inte i dagsläget. Fast jag förstår inte relevansen, menar du att säljare inte går upp på morgonen?


Är nedanstående kommentar ett bra säljargument tycker du?


Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Jag tror att "allt är möjligt" i framtiden. Detta är dock bäst för att vi ska orka med i dagsläget. Vi har alla tre vanliga jobb och ska upp runt 6 dagen efter. Ska vi spela in till 22, sen ska jag få upp det hela på podcastservern, youtube och liknande så är jag inte klar förrän 24 och sen tar det någon timme för mig att varva ned. Det går tyvärr inte ihop.

Mycket beror på hur satsningen med Realisten går, eftersom vi blir en del av Realisten så kommer så klart eventuella frukter därifrån kunna skördas även av oss vilket kommer ge oss möjlighet att sända mer och bättre nätradio.
Citera
2013-01-28, 19:43
  #2023
Medlem
TheAwesomeboy1993s avatar
Är det någon mer än jag som hör en flöjt i bakgrunden?
Citera
2013-01-28, 19:43
  #2024
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlacLossless
Orkney
Seriös?

Hur kan man söka sig dit? Har han blivit hotad i Sverige och kan inte bo här?
Visst kan man iofs förstå att de inte vill bo i Sverige för tillfället, men det är ändå moderlandet så att säga.
Citera
2013-01-28, 19:51
  #2025
Medlem
Ahrkantoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Seriös?

Hur kan man söka sig dit? Har han blivit hotad i Sverige och kan inte bo här?
Visst kan man iofs förstå att de inte vill bo i Sverige för tillfället, men det är ändå moderlandet så att säga.

Har för mig att han skrivit om det på sin blogg förut. Men det var väl något vänsterbus som satte upp affischer i hans bostadsområde. Tror det var "Lär känna din lokala nazist"-affischer.
Citera
2013-01-28, 19:59
  #2026
Medlem
NirvanAs avatar
Så bara Söderman som är hemma? Är han hotad dagligen eller hur ser hans situation ut?
Citera
2013-01-28, 20:06
  #2027
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAwesomeboy1993
Är det någon mer än jag som hör en flöjt i bakgrunden?

Det har spekulerats i att det är de Geers musikaliska döttrar som övar i bakgrunden. Har hört dem i alla avsnitt på senaste tiden.
Citera
2013-01-28, 20:10
  #2028
Medlem
Varför tjivas söderman med de geer hela tiden? Störande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in