Citat:
Ursprungligen postat av Convoy
Ja, precis. Daniel är också väldigt stel vilket gör det hela ännu värre.
Folk här verkar tro att hela svenska folket sitter och lyssnar.
Det är klart märkbart, därför det gör det hela såpass mycket roligare. Ingen vågar göra något åt elefanten i rummet
Citat:
Ursprungligen postat av sremla
Jag förstod faktiskt inte alls vad han menade med de tyska kvinnorna. Det var bara god dag yxskaft. Förstod Daniels reaktion.
Nja misstänker det är vanligt sludder och lite sådant men kan också vara för att få Daniel Höglund ur balans kanske?
Det behövs lite motvikt mot styrelsekamrat Dan Eriksson och Söderman som mest tycker om att få folk att hålla med honom.