2012-10-30, 21:21
  #817
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Convoy
Ja, precis. Daniel är också väldigt stel vilket gör det hela ännu värre.

Folk här verkar tro att hela svenska folket sitter och lyssnar.

Det är klart märkbart, därför det gör det hela såpass mycket roligare. Ingen vågar göra något åt elefanten i rummet

Citat:
Ursprungligen postat av sremla
Jag förstod faktiskt inte alls vad han menade med de tyska kvinnorna. Det var bara god dag yxskaft. Förstod Daniels reaktion.

Nja misstänker det är vanligt sludder och lite sådant men kan också vara för att få Daniel Höglund ur balans kanske?

Det behövs lite motvikt mot styrelsekamrat Dan Eriksson och Söderman som mest tycker om att få folk att hålla med honom.
Citera
2012-10-30, 21:31
  #818
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Det är klart märkbart, därför det gör det hela såpass mycket roligare. Ingen vågar göra något åt elefanten i rummet



Nja misstänker det är vanligt sludder och lite sådant men kan också vara för att få Daniel Höglund ur balans kanske?

Det behövs lite motvikt mot styrelsekamrat Dan Eriksson och Söderman som mest tycker om att få folk att hålla med honom.

Vore bättre om motvikten var nykter och hade en poäng.
Citera
2012-10-30, 21:33
  #819
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Nja misstänker det är vanligt sludder och lite sådant men kan också vara för att få Daniel Höglund ur balans kanske?

Det behövs lite motvikt mot styrelsekamrat Dan Eriksson och Söderman som mest tycker om att få folk att hålla med honom.
Ja, han inte tar inte det här på 100% allvar känns det som.



Fortsatt bra av killen som ringde in, håller så djälva med. Märks att de andra (inte Jonas, han är någon annanstans) blir lite ställda av honom för han har en grymt bra poäng.
__________________
Senast redigerad av Heladageniskogen 2012-10-30 kl. 21:35.
Citera
2012-10-30, 21:33
  #820
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Vore bättre om motvikten var nykter och hade en poäng.

Man kan inte få allt här i livet
Citera
2012-10-30, 21:33
  #821
Bannlyst
Vilket tävla skitsamtal. Dan måste ju avbryta!!!
Citera
2012-10-30, 21:34
  #822
Medlem
Radiohistoria!
__________________
Senast redigerad av danebrogen 2012-10-30 kl. 21:36.
Citera
2012-10-30, 21:35
  #823
Medlem
Convoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danebrogen
Radiohistoria!
Tänkte precis samma sak

Vilken soppa. Stor komik.
__________________
Senast redigerad av Convoy 2012-10-30 kl. 21:38.
Citera
2012-10-30, 21:35
  #824
Medlem
Nu blev Jonas vred. Vad händer???
Citera
2012-10-30, 21:35
  #825
Medlem
Vålnadens avatar
Fimpa den där Ruben nu. Han upprepar sig ju bara.
Citera
2012-10-30, 21:35
  #826
Medlem
Ruben har en poäng. Rödingarna är i grund och botten ena fega as. Skulle man slå tillbaka hårt skulle de bli allt mer räddhågsna.

Dock tror jag inte att vi är tillräckligt långt fram i processen, till slut når man ett visst läge där nationalistisk hårdförhet blir uppskattad bland flertalet. Kolla på Grekland ex vis. Vi är inte så långt fram.

Fan vad konstig stämning det är...
Citera
2012-10-30, 21:36
  #827
Medlem
Vad jag tror mig ha hört...

Ruben: Du är inte full eller så, du sluddrar lite...
TOTAL TYSTNAD I 3 SEKUNDER...
Dan: Nu går vi vidare...
Jonas: Jag är inte full, vad är det för påstående...
Ruben: Jag ber om ursäkt...



Bör dock poängtera att jag inte har förlorat min respekt för Jonas. Han får väl be om ursäkt i nästa avsnitt.
__________________
Senast redigerad av hejloltja 2012-10-30 kl. 21:42.
Citera
2012-10-30, 21:36
  #828
Medlem
Haha. Vilken jävla röra. Jonas försvarar sig mot fylleanklagelser från inringaren, märkbart upprörd. Höglund borde kanske lägga på och återkomma vid ett lämpligare tillfälle. Fruktansvärt jävla beteende av Jonas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in