2012-11-29, 13:43
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chadfromiowa
Tror han syftar på en intervju med dan eriksson angående de odödliga http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/100649 den verkar dock inte finnas kvar. Där kom det med att han var programledare för radioframåt.

Har för mig att dan nämnde i något avsnitt att han skulle lägga upp hela intervjun han gjorde med p3.

Jag har hela intervjun inspelad men ser ingen anledning att lägga upp den egentligen. Det var mer som en backup ifall att reportaget, eller rättare sagt hur man presenterade mina svar, skulle bli vinklat. Nu kom så klart väldigt lite med från ett samtal på runt 40 minuter men om det är värt att lägga upp i sin helhet ställer jag mig ytterst tveksam till.
Citera
2012-11-29, 13:47
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriaVidar
Det för en diskussion på Fria Tider om Radio-Framåt skall börja annonsera i Fria Tider.

Intressant. Är det något som diskuteras i anslutning till en artikel, eller hur menar du? Hursomhelst hittar jag ingen diskussion. Men du kanske menar att ni diskuterar det internt på redaktionen?
Citera
2012-11-29, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FriaVidar
Det för en diskussion på Fria Tider om Radio-Framåt skall börja annonsera i Fria Tider.
Intressant. Hur menar du? Jag förstår inte riktigt.
Citera
2012-11-29, 19:12
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Fast det finns inget bevis för att personen inte är medlem i SSU heller.
Räckte med att bara se titeln och upplägget på en av trolltrådarna för att förstå att det var ett troll.
Citera
2012-11-29, 22:39
Medlem
Dorniers avatar
Beträffande Debbie Schlussel...

Nyckel heter schlüssel, inte schlussel på tyska.

Dock kanske namnet är anpassat till amerikanska så att säga, så det kanske är Schlüssel ursprungligen?

Dornier vill bara att det ska vara korrekt.
Citera
2012-11-29, 23:35
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Beträffande Debbie Schlussel...

Nyckel heter schlüssel, inte schlussel på tyska.

Dock kanske namnet är anpassat till amerikanska så att säga, så det kanske är Schlüssel ursprungligen?

Dornier vill bara att det ska vara korrekt.

Ja, det är jag mycket väl medveten om men jag antar som du att det bara anpassats till amerikanskan.
Citera
2012-11-30, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Jag vet nu vem det var som författade de inlägg som de hänvisas till och som startade tråden som delvis handlar om mig. Det är alltså en person som tidigare under andra användarnamn skrivit mängder med liknande inlägg och verkligen tycker såhär.
Men med största sannolikhet är personen i fråga inte medlem i SSU, men visst finns h*n på riktigt alltid.

Jo det var ju ganska uppenbart att det rörde sig om ett troll och en pyskiskt sjuk halvjude, snarare än någon genuin SSU-medlem.
Senast redigerad av Varnagel 2012-11-30 kl. 01:57.
Citera
2012-11-30, 12:05
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Ja, det är jag mycket väl medveten om men jag antar som du att det bara anpassats till amerikanskan.

Nyckel på deutsch uttalas schlyssel inte schloussel, det var därför jag hängde upp mig lite på detta.

Men skit samma, bra program återigen.
Citera
2012-11-30, 13:05
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Nyckel på deutsch uttalas schlyssel inte schloussel, det var därför jag hängde upp mig lite på detta.

Men skit samma, bra program återigen.

Jag tror mest det beror på Magnus undermåliga tyska
Citera
2012-12-02, 14:20
Medlem
neeyadefs avatar
Har ni funderat på att bjuda in Gustav Kasselstrand till Radio Framåt? Nu vet jag inte om han skulle vara intresserad av att ställa upp - men det vore intressant att höra mer om hur han blev bortpetad från sitt parti´s ungdomsorganisation.
Citera
2012-12-02, 15:41
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neeyadef
Har ni funderat på att bjuda in Gustav Kasselstrand till Radio Framåt? Nu vet jag inte om han skulle vara intresserad av att ställa upp - men det vore intressant att höra mer om hur han blev bortpetad från sitt parti´s ungdomsorganisation.

Vi har inte frågat honom, men det kanske bör göras i framtiden. Dock är han mig veterligen inte bortpetad från ungdomsorganisationen, utan är fortfarande ordförande. Däremot har han blivit av med sin anställning hos moderpartiet och man har även försökt kuppa bort honom till fördel för en mer sionistisk ledare som inte går emot moderpartiet.
Citera
2012-12-02, 15:52
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neeyadef

Han är väl inte bortpetad från SDU, det var väl bara
platsen på SD's kansli som han blev av med? Eller har
jag missat något?

Jag tror ärligt talat GK inte behöver mer trubbel än vad
han redan drabbats av. Kommer det fram att han har
varit med i ett internetradioprogram med "nazister" så
kommer hans politiska karriär i SD/SDU vara definitivt över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in