Citat:
Ursprungligen postat av neeyadef
Har ni funderat på att bjuda in Gustav Kasselstrand till Radio Framåt? Nu vet jag inte om han skulle vara intresserad av att ställa upp - men det vore intressant att höra mer om hur han blev bortpetad från sitt parti´s ungdomsorganisation.
Han är väl inte bortpetad från SDU, det var väl bara
platsen på SD's kansli som han blev av med? Eller har
jag missat något?
Jag tror ärligt talat GK inte behöver mer trubbel än vad
han redan drabbats av. Kommer det fram att han har
varit med i ett internetradioprogram med "nazister" så
kommer hans politiska karriär i SD/SDU vara definitivt över.