2012-10-30, 21:42
  #841
Medlem
Riktigt dåligt agerande av Jonas idag, om han nu nödvändigtvis kände ett behov av att öppna whiskeyflaskan kunde han ha sagt till Dan att han inte är med ikväll. Märkligt oprofessionellt.

Självklart är detta dåligt för Daniel Höglunds seriositet. Folk som är genuint intresserade av SvP kommer ju förr eller senare hitta denna intervju om de vill höra partiledaren.
Citera
2012-10-30, 21:43
  #842
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Han beter sig som du brukar göra, som ett pinsamt jävla troll. Förstår att du gillar honom extra mycket idag.

Kan man verkligen jämföra att trolla på flashback med att supa till det i ett nationalistiskt radioprogram, som dessutom sänds live? Med en partiledare som gäst?
Citera
2012-10-30, 21:44
  #843
Medlem
Tercios avatar
Men FAEEEN också. Började precis lyssna ju. Verkar ju sinnessjukt kul och nu kommer det säkert inte ens släppas!
Citera
2012-10-30, 21:45
  #844
Medlem
Mannuss avatar
Någon som har Radio Framåts twitteradress?
Citera
2012-10-30, 21:45
  #845
Bannlyst
Uppenbart att Jonas är packad. Han berättar mycket om sig själv.
Citera
2012-10-30, 21:46
  #846
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Men FAEEEN också. Började precis lyssna ju. Verkar ju sinnessjukt kul och nu kommer det säkert inte ens släppas!

Jag hoppas en klippt version där det väsentliga från Höglund kommer fram släpps, det övriga är ointressant.
Citera
2012-10-30, 21:46
  #847
Medlem
Anti-Misess avatar
Det enda som saknas nu är att en arg, lätt berusad nietzschean och ateist ringer in och aggressivt angriper kristendomen och tar franska revolutionen i försvar.
Citera
2012-10-30, 21:47
  #848
Bannlyst
En ursäkt från Dan Eriksson & Co vore på sin plats för att ha slösat bort vår tid denna afton.
Citera
2012-10-30, 21:47
  #849
Medlem
Heladageniskogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Han beter sig som du brukar göra, som ett pinsamt jävla troll. Förstår att du gillar honom extra mycket idag.
En biverkning av kristen nationalism och all myrrarök vi får i oss i kyrkan, vet du.
Citera
2012-10-30, 21:47
  #850
Medlem
Det var ju en extremt lång paus från Jonas sida när Ruben sa att han lät full. Lite som att han blev hårt slagen i magen och tappade andan i ett flertal sekunder. Tyder på att påståendet om onykterhet är sann imo. Varför var han så tyst så länge? Antagligen för att han blev helt stum och chockad, han insåg att han vart avslöjad.
Nånting är det ju uppenbarligen, inte alls likadan som de föregående avsnitten.
Hur som helst, krossa rasismen.
Citera
2012-10-30, 21:50
  #851
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sremla
Tag ditt ansvar och gör årets bästa troll!

Det räcker väl med att Ruben ringde in och betedde sig tjurigt?
Citera
2012-10-30, 21:52
  #852
Bannlyst
Vad tyckte ni om min inringning som Ruben, slösade jag bort viktig tid? eller blev det en intressant diskussion? skulle jag trollat mer?

Fan nu glömde jag att fråga varför Daniel Höglund inte kan uttala "regimen" http://www.youtube.com/watch?v=w_AkJEv2G-4 3:20
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in