2012-03-24, 19:13
Medlem
KukFittaHoras avatar
Tjaba!

Jag började röka ca. 3 år sedan (OT) - hur som helst så började jag senare röka mentol och älskade dem då jag började röka dem av slump (blev bjuden på en mentolcigarett när jag hade slut).

Sedan dess har jag börjat sakta men säkert avsky vanliga cigaretter och får kväljningar när jag röker vanligt.

Några dagar sen var man ute med polarn o skulle handla cigg och då hade jävlarna bara marlboro röd (dvs inte Marlboro Mentol).

Jag tänkte äh vafan och köpte det. Efter ett par stycken orkade jag inte mer, så jag satt därhemma och funderade ett tag.

har alltid varit påhittig, så jag bestämde mig för att ta ut en cigarett, tömma den, ta några torkade mintblad, smula dem och blanda med tobaken sen återinföra dessa i cigaretten.

När jag var klar så tände jag och rökte. Det luktade inte ALLS cigarett utan det luktade seriöst Marijuana. Det smakade inte alls mentol.

Rubriken var lite uppmärksamhetskallande, men jag vet om att det inte BLEV marijuana, jag undrar bara om någon har en ide om hur i helvete det kunde lukta marijuana?

Ja jag har rökt på och vet exakt hur marijuana luktar.

MVH
Citera
2012-03-24, 19:29
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Luktsnus mentol rullad med en cigarett smakar som hasch. Syftar du på det? Eller gräs.
Citera
2012-03-24, 19:44
Medlem
mranguzs avatar
rök en cigg o drick en klunk cola så smakar det hasch.. är det hasch då?
Citera
2012-04-03, 08:05
Medlem
antonfs avatar
Igår när jag fes så luktade det kokta ägg, jag vet att det inte var något kokt ägg som flög ut ur min stjärt, men ändå.
Citera
2012-04-04, 12:43
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Igår när jag fes så luktade det kokta ägg, jag vet att det inte var något kokt ägg som flög ut ur min stjärt, men ändå.
Hahahahaa, vafan?
Citera
2012-04-06, 15:24
Medlem
KukFittaHoras avatar
Hahahahahaha bra fis där D:

Äh, asså ingen ska tro att jag trodde det blev marijuana Lol

Men det lukttttttttade sååååååååååååååååååååå ^^
Citera
2012-04-11, 19:53
Medlem
ExplosionEagles avatar