Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.slaven
Hej!
Tänkte träffa en eskort tjej, vad ska man tänka på? Vill att de ska vara bekvämt och bra för båda? Vad ska man säga och hur ska man lägga upp det? Bara ta av sig kläderna och "köra"? Ska man ha med egna kondomer? Blir ju inte alls som att vara med på en "vanlig" tur!
Vill hon köra igång på en gång och få det överstökat?
Har någon av er varit med om att tjejen bara ville avbryta allt?
Skrattat åt Er? Tänker på utförandet.........
Vill träffa en bra tjej över trettio år, mest för att jag är de själv.
Några råd på bra tjejer från 08-området och lite uppöver?
Känns som de är bara en "vansinnig" grej, kommer troligtvis bara göra det en gång, om jag gillar henne så kanske två gåner...

Hej hej
Tänkte jag skulle svara lite på några av frågorna från min point of view
Jag kan tycka att man inte ska göra det mer komplicerat än man har en vanlig träff.
Jag älskar att förföra så brukar oftast göra det, sen göra det som känns lite rätt för stunden.
Om man t.ex är ute efter mer gfe (girl friend experience) så blir det mycket smek,sensuellt och kyssar, massage om man önskar. Vill man ha lite mer porrigt, så blir det lite vildare och porrigare
Jag tycker det är trevligt om man innan träffen säger vad man gillar.
För att jag ska ha det bekvämt så säger jag (eller byter) om det skulle vara mindre bekvämt vid nåt tillfälle.
Endel vill gärna prata lite innan man kör igång, endel vill bara pang på.. Jag gillar gärna att prata lite innan, men visst finns det gånger då jag gärna kör igång direkt
Kondomer brukar tjejen oftast ha med sig, men det kan man alltid fråga innan om hon tar med det eller om du ska det. Eller så kan man själv ha en i fickan för att vara på den säkra sidan.
Hoppas det hjälpte lite