2013-11-04, 23:07
Medlem
FuckedUpSeriouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Jag vill inte argumentera eller förklara, för det finns inget att argumentera om.

En kille som drömt om fotboll i 10+år och sedan går in på fotbollsplanen och sätter en hattrick, messi style. Folk har inte förväntat "talangen" och blir chockade. Intala dig själv att man måste ha spelat fotboll för att vara bra på det, vissa föds faktiskt med sjuk talang och är bäst i världen direkt. True story.

Ja - för fotboll är ju lika enkelt som sex, ärthjärna.

Du kan kolla på diverse p-rullar, läsa dig till saker osv för att ha hyfsad koll och kunna förvåna nån som vet att det är din första gång.

Du kan knappast titta på en film där Zlatan dribblar och sen göra samma sak. Bollsinne kräver träning och talang. Att du ens jämför de två...

Sex kräver ingen balans, kräver inte mkt alls. Fysisk styrka och uthållighet, men det kan du träna på. Passion, intensitet. Välutrustad hjälper. Någorlunda påläst. Att du tycker sex är svårt att vara bra på säger mer om dig själv.
Citera
2013-11-05, 22:15
Medlem
Hade pengar och ville knulla, råkade befinna mig i ett land där prostution var lagligt och efter en snabb googling på telefonen ute på promenaden vandrar jag vidare och knackar på dörren till en fräsh bordell - o bambam

Bytte även brud mitt i, passa på att prova flera när man ändå är igång?
Nej var inte nöjd med den stora kvinnan från östeuropa ville hellre ha den lilla söta brunetten ofc.

Ser nog till att välja rätt "från början" i framtiden, lite pinsamt att avvisa no:1 men såklart betalade jag för alltihop och en massa mer.
Senast redigerad av Terrorbyre 2013-11-05 kl. 22:18.
Citera
2013-11-06, 16:34
Medlem
Hej!

Tänkte träffa en eskort tjej, vad ska man tänka på? Vill att de ska vara bekvämt och bra för båda? Vad ska man säga och hur ska man lägga upp det? Bara ta av sig kläderna och "köra"? Ska man ha med egna kondomer? Blir ju inte alls som att vara med på en "vanlig" tur!

Vill hon köra igång på en gång och få det överstökat?

Har någon av er varit med om att tjejen bara ville avbryta allt?

Skrattat åt Er? Tänker på utförandet.........
Vill träffa en bra tjej över trettio år, mest för att jag är de själv.

Några råd på bra tjejer från 08-området och lite uppöver?

Känns som de är bara en "vansinnig" grej, kommer troligtvis bara göra det en gång, om jag gillar henne så kanske två gåner...
Citera
2013-11-06, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.slaven
Hej!

Tänkte träffa en eskort tjej, vad ska man tänka på? Vill att de ska vara bekvämt och bra för båda? Vad ska man säga och hur ska man lägga upp det? Bara ta av sig kläderna och "köra"? Ska man ha med egna kondomer? Blir ju inte alls som att vara med på en "vanlig" tur!

Vill hon köra igång på en gång och få det överstökat?

Har någon av er varit med om att tjejen bara ville avbryta allt?

Skrattat åt Er? Tänker på utförandet.........
Vill träffa en bra tjej över trettio år, mest för att jag är de själv.

Några råd på bra tjejer från 08-området och lite uppöver?

Känns som de är bara en "vansinnig" grej, kommer troligtvis bara göra det en gång, om jag gillar henne så kanske två gåner...

Hej hej

Tänkte jag skulle svara lite på några av frågorna från min point of view
Jag kan tycka att man inte ska göra det mer komplicerat än man har en vanlig träff.
Jag älskar att förföra så brukar oftast göra det, sen göra det som känns lite rätt för stunden.
Om man t.ex är ute efter mer gfe (girl friend experience) så blir det mycket smek,sensuellt och kyssar, massage om man önskar. Vill man ha lite mer porrigt, så blir det lite vildare och porrigare
Jag tycker det är trevligt om man innan träffen säger vad man gillar.
För att jag ska ha det bekvämt så säger jag (eller byter) om det skulle vara mindre bekvämt vid nåt tillfälle.

Endel vill gärna prata lite innan man kör igång, endel vill bara pang på.. Jag gillar gärna att prata lite innan, men visst finns det gånger då jag gärna kör igång direkt

Kondomer brukar tjejen oftast ha med sig, men det kan man alltid fråga innan om hon tar med det eller om du ska det. Eller så kan man själv ha en i fickan för att vara på den säkra sidan.

Hoppas det hjälpte lite
Citera
2013-11-06, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avanes
Hej hej

Tänkte jag skulle svara lite på några av frågorna från min point of view
Jag kan tycka att man inte ska göra det mer komplicerat än man har en vanlig träff.
Jag älskar att förföra så brukar oftast göra det, sen göra det som känns lite rätt för stunden.
Om man t.ex är ute efter mer gfe (girl friend experience) så blir det mycket smek,sensuellt och kyssar, massage om man önskar. Vill man ha lite mer porrigt, så blir det lite vildare och porrigare
Jag tycker det är trevligt om man innan träffen säger vad man gillar.
För att jag ska ha det bekvämt så säger jag (eller byter) om det skulle vara mindre bekvämt vid nåt tillfälle.

Endel vill gärna prata lite innan man kör igång, endel vill bara pang på.. Jag gillar gärna att prata lite innan, men visst finns det gånger då jag gärna kör igång direkt

Kondomer brukar tjejen oftast ha med sig, men det kan man alltid fråga innan om hon tar med det eller om du ska det. Eller så kan man själv ha en i fickan för att vara på den säkra sidan.

Hoppas det hjälpte lite

Tack för svar Avanes!

Tänkte att bara göra det en gång, vet inte varför? Kanske för att de är olagligt och därfär spännade?!
Jag vill därför inte att de ska vara en pinna för tjejen eller mig, man vill visa respekt och visa att man ser att hon har en värdighet och att man får låna det vackraste en kvinna har och är ödmjuk inför att man får "låna" det och därför inte vill att de ska vara en köttbit man plockar ner på Scan och slänger upp på disk och kör på bara som inte har nåt värde som man bara slänger bort som en trasig leksak.

Därför utesluter jag öststatstjejer som kör "lågbudget" priser, heller en svensk tjej som har de som hobby eller endel av sitt sexlivsfantasier... Jag undrar hur jag ska uppträda så att tjejen känner sig säker och att hom inte blir som en kallt fiskpaket på ICA? .
Citera
2013-11-06, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.slaven
Tack för svar Avanes!

Tänkte att bara göra det en gång, vet inte varför? Kanske för att de är olagligt och därfär spännade?!
Jag vill därför inte att de ska vara en pinna för tjejen eller mig, man vill visa respekt och visa att man ser att hon har en värdighet och att man får låna det vackraste en kvinna har och är ödmjuk inför att man får "låna" det och därför inte vill att de ska vara en köttbit man plockar ner på Scan och slänger upp på disk och kör på bara som inte har nåt värde som man bara slänger bort som en trasig leksak.

Därför utesluter jag öststatstjejer som kör "lågbudget" priser, heller en svensk tjej som har de som hobby eller endel av sitt sexlivsfantasier... Jag undrar hur jag ska uppträda så att tjejen känner sig säker och att hom inte blir som en kallt fiskpaket på ICA? .

Ja du ser på saken väldigt fint, så tror inte att det finns någon risk för att kvinnan kommer känna sig som ett kallt fiskpaket på ICA
Så länge man behandlar henne väl, ja som en gentleman så kommer ni nog fram till hur en bra träff är främst för din del.
En hobbyeskort tror jag faktiskt har lite mer "känsla" eftersom dom oftast inte träffar allt för många män, sen som du säger så är det oftast endel av deras lilla "kick" en sexfantasi, lite förbjudet.

Tror nog att att du kommer uppträda alldeles utomordentligt.
Citera
2013-11-11, 22:35
Medlem
när jag läste alla inlägg av toppen och mumlan
Citera
2014-01-16, 14:09
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorbyre
Hade pengar och ville knulla, råkade befinna mig i ett land där prostution var lagligt och efter en snabb googling på telefonen ute på promenaden vandrar jag vidare och knackar på dörren till en fräsh bordell - o bambam

Bytte även brud mitt i, passa på att prova flera när man ändå är igång?
Nej var inte nöjd med den stora kvinnan från östeuropa ville hellre ha den lilla söta brunetten ofc.

Ser nog till att välja rätt "från början" i framtiden, lite pinsamt att avvisa no:1 men såklart betalade jag för alltihop och en massa mer.
rätt så chill stil.
Citat:
Ursprungligen postat av 4n0n
qt katt
Tack,
Citera
2016-07-03, 18:55
Medlem
Full kåt o ung. Sen blev man hooked
Citera
2024-12-17, 10:59
Medlem
Var 22 och var sjukt less på jaga tjejer.
Jag kunde gå ut fredag och lördag och få noll fitta, samtidigt som jag satt online och skrev med tjejer för att få knulla, ganska självklart man ger upp.

Om det bara hade funnits en enda tjej som ville knulla med mig så hade det ju varit guld, men eftersom mitt sexuella behov är konstant precis som de flesta andra mäns, så tror jag att jag hade börjat köpa sex oavsett.

Köper sex nån gång per månad och kunde jag få sex på annat sätt så skulle jag såklart inte köpa sex.
Tycker faktiskt det är skitäckligt att stoppa ballen i någon hora som legat med massa män,men det finns inget annat alternativ för mig.
Citera
2024-12-17, 11:31
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Var 22 och var sjukt less på jaga tjejer.
Jag kunde gå ut fredag och lördag och få noll fitta, samtidigt som jag satt online och skrev med tjejer för att få knulla, ganska självklart man ger upp.

Om det bara hade funnits en enda tjej som ville knulla med mig så hade det ju varit guld, men eftersom mitt sexuella behov är konstant precis som de flesta andra mäns, så tror jag att jag hade börjat köpa sex oavsett.

Köper sex nån gång per månad och kunde jag få sex på annat sätt så skulle jag såklart inte köpa sex.
Tycker faktiskt det är skitäckligt att stoppa ballen i någon hora som legat med massa män,men det finns inget annat alternativ för mig.
Det är detta inte myndigheter fattar, de tar bort den enda möjligheten som finns för vissa och tror de vet hur saker och ting fungerar på grund av skitpress, Mee too osv. Katastrof för de som inte får men behöver. ALLA behöver ha lite värme om så bara en timma för att må någorlunda ok.
Citera
2025-01-14, 16:00
Medlem
Provat både vanliga horor och gratishoror.
Det är bättre att betala och göra rätt för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in