2005-02-14, 18:43
Bannlyst
Citat:
Hejsan moralkarringar!!
Det ar med stor sorg och storre vrede jag nu tar del av nyheterna
att ni kastar ut Herrar Huselius och Tallinder fran er klubb.
Hur ar det egentligen fatt med klubbkanslan och ansvaret for
era kamrater i foreningen? Visst det kan tankas anses simpelt
och omoraliskt att ge efter for sina lustar. Men handen pa hjartat
har ingen av er i styrelsen ens funderat over att delta i en
sexakt med fler an tva inblandade? Dessa killar lyckades med
konststycket och far nu tredubbelt straff for nagot som inte
lett till annat an sorg och bekymmer for deras anhoriga.
Media har slaktat dem, ishockeyforbundet har slaktat dem, deras
respektive kommer sakerligen gora an varre saker med dem..
Ar det inte har ni skall stiga in som arbetsgivare, kamrater och
stotta istallet for att stjalpa?
En nyttig lank for att se hur debatten varit pa ett av sveriges
storsta forum:
http://forum.flashback.info/scandina...3&page=1&pp=15

Rent personligen gor det mig inget att ni sanker LHC, jag haller
pa Djurgardens IF. Men jag tycker som sagt att det ar for javligt att ni inte
tar ert ansvar som lagkamrater!!!!!!!!

Mvh: Par *********

Citera
2005-02-14, 18:47
Medlem
Dr Manhattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pendeltåg
Väl talat! Detta är patetiskt! Tycker Linköping HC bör få det påpekat för sig att deras fjäsk för sponsorerna etc är rent horibelt!
Äh, det är väl en enkel marknadsekonomisk princip. Ditt marknadsvärde sjunker om du beter dig som ett svin och blir ertappad. Inte så jävla konstigt egentligen, och alla som i någon mån lever på sitt namn måste tänka på sådant när de svinar.

Till nästa ämne: har hört lite skvaller som kan vara intressant för alla som tror att fruarna kommer att utdela lämpligt straff till hockeykukarna. En journalist som ringde hem till Huselius för att få en kommentar fick Husses fruga i luren. När han bad att få tala med Kristian sa hon "nä, Kristian mår faktiskt jättedåligt nu, det får du respektera". Så mycket för girl power, ta ingen skit, blablabla .
Citera
2005-02-14, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Manhattan
Så mycket för girl power, ta ingen skit, blablabla .
Det ar ju en "hockeykvinna" som lyckats landa storkovan sa hon biter sig nog fast oavsett om killen borjar ga pa gayklubb..
Citera
2005-02-14, 18:50
Bannlyst
Finns en hel del gruppknullande hockey-killar här. Fattar inte att folk gnäller på LHC? Styrelsen tycker inte spelarna är bra representanter för klubben och då måste dom väl kunna sparkas?
Citera
2005-02-14, 18:55
Medlem
Pendeltågs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Finns en hel del gruppknullande hockey-killar här. Fattar inte att folk gnäller på LHC? Styrelsen tycker inte spelarna är bra representanter för klubben och då måste dom väl kunna sparkas?

LHC är ute efter massmedial goodwill och vill inte stöta sig med sina sponsorer. Hade det varit lite "stake" i LHC`s styrelse hade de stöttat sina spelare istället för att förkasta dem. Spelarna har lidit nog och dessutom inte begått något brott. En kniv i ryggen är vad de fick av LHC, kan inte göra annat än att önska LHC all motgång i världen.
Citera
2005-02-14, 18:55
Medlem
Citat:
Äh, det är väl en enkel marknadsekonomisk princip. Ditt marknadsvärde sjunker om du beter dig som ett svin och blir ertappad. Inte så jävla konstigt egentligen, och alla som i någon mån lever på sitt namn måste tänka på sådant när de svinar.

Till nästa ämne: har hört lite skvaller som kan vara intressant för alla som tror att fruarna kommer att utdela lämpligt straff till hockeykukarna. En journalist som ringde hem till Huselius för att få en kommentar fick Husses fruga i luren. När han bad att få tala med Kristian sa hon "nä, Kristian mår faktiskt jättedåligt nu, det får du respektera". Så mycket för girl power, ta ingen skit, blablabla .

Å andra sidan vet ingen hur tongångarna går i det huseliuska hushållet. Hon kanske bara har den goda smaken att hålla familjeangelägenheter inom familjen.
Citera
2005-02-14, 18:56
Medlem
Svartliens avatar
Citat:

Till råga på det har jag hört rykten som säger att Huselius... ja, varken var giving eller recieving part el nåt annat i själva akten, utan bara såg på... Källan är en vän som är ytterst insatt i hockeyvärlden. Han berättade bl.a för mig att Hossa och sen Nagy var på gång till Mora långt innan det blev officiellt. Varifrån han fått information om åskådaren Huselius ville han ej berätta... tyvärr. Ingen som hört ngt liknande?
Citera
2005-02-14, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wafer_Madness
Å andra sidan vet ingen hur tongångarna går i det huseliuska hushållet. Hon kanske bara har den goda smaken att hålla familjeangelägenheter inom familjen.

Starkt i så fall.
Citera
2005-02-14, 19:03
Bannlyst
men det är faktiskt snudd på ännu sjukare om huselius "bara" satt och såg på än om han själv hade knökat.
Citera
2005-02-14, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartlien
Till råga på det har jag hört rykten som säger att Huselius... ja, varken var giving eller recieving part el nåt annat i själva akten, utan bara såg på... Källan är en vän som är ytterst insatt i hockeyvärlden. Han berättade bl.a för mig att Hossa och sen Nagy var på gång till Mora långt innan det blev officiellt. Varifrån han fått information om åskådaren Huselius ville han ej berätta... tyvärr. Ingen som hört ngt liknande?

Kanske Husse själv har förklarat det så? Klart han säger det i så fall, det är det bästa han kan göra för att rädda sitt skinn utan att blåneka.
Citera
2005-02-14, 19:07
Moderator
Oddballs avatar
Citat:

Jag har hört via säker källa (min farbrors väns systers sons städerskas kusin) att de tre körde Pågatåget med varandra och att den enda som inte blev penetrerad i anus den natten var kvinnan....
Citera
2005-02-14, 19:10
Medlem
hondjävuls avatar
Citat:

Alla tre kanske säger till nära och kära att "det var inte jag, det var de andra två". Men, om det han sagt stämmer, är lagandan så stark att man tar skulden, förlorar ansiktet och t o m får sparken för något man inte gjort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in