2005-02-11, 11:06
Medlem
Billy13s avatar
Jag förstår inte. Samtliga spelare var med vid frukosten kl 10 (enligt expressen eller kanske AB), men enligt henne höll de på till kl 11.
Citera
2005-02-11, 11:07
Medlem
--

Detta kommer, om det nu inte redan är, att bli den största skandalen i svensk hockeyhistoria, sanna mina ord. Man sitter inte i förhör så länge för att lämna vitnessuppgifter, skulle dom ha stått och tittat på medans tjejen blev våldtagen då eller? i 6 timmar? Alla tre? Kom igen nu.

Vad som har hänt är att dem fått lite tid på sig att styra upp det privata och rädda det lilla anseende de nu kan tro sig ha kvar innan den stora smällen kommer, det är bara att vänta, jag sätter mina öron i pant på det.
Citera
2005-02-11, 11:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Billy13
Jag förstår inte. Samtliga spelare var med vid frukosten kl 10 (enligt expressen eller kanske AB), men enligt henne höll de på till kl 11.
Kan det inte vara sa att det var da angern slog till hos henne? Nar hon insag att det inte skulle bli nagot forhallande eller att killarna ens ville visa upp sig med henne vid frukosten? Jag hoppas innerligt att tjejen bara ar forvirrad och att det inte har hant.. Att de tre endast far sta infor flickvanner mm och forklara sig.
Citera
2005-02-11, 11:15
Medlem
discofunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ELO
Detta kommer, om det nu inte redan är, att bli den största skandalen i svensk hockeyhistoria, sanna mina ord. Man sitter inte i förhör så länge för att lämna vitnessuppgifter, skulle dom ha stått och tittat på medans tjejen blev våldtagen då eller? i 6 timmar? Alla tre? Kom igen nu.

Vad som har hänt är att dem fått lite tid på sig att styra upp det privata och rädda det lilla anseende de nu kan tro sig ha kvar innan den stora smällen kommer, det är bara att vänta, jag sätter mina öron i pant på det.

Personligen tror jag att detta är skitvanligt. Att idrottsstjärnor beter sig som rockstjärnor alltså. Med gruppsex och våldsamma fyllor.
Det är ju bara att kolla på när Toronto var här, fan vad dom levde loppan med brudar och sprit.
Dock säkert vanligare i NHL.
Men det finns som sagt flera omständigheter som får mig att tvivla på en våldtäkt.
Citera
2005-02-11, 11:16
Medlem
Wittgensteins avatar
Om detta är produkten av en mediakåt slynas fantasier så borde hon fanimig brännas på bål.
Citera
2005-02-11, 11:16
Medlem
Garfield.coms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billy13
Man skall aldrig lita på "lösa" uppgifer från en tidningsblaska.

Garfield.com tror att det var en våldtäkt som ägde rum, om det var H, T eller J kan vara osagt. Dom kan ha utfört våldtäkten, dom kan ha sett den. Låt oss invänta läkarundersökningen.

Faktum kvarstår, Linköping är i kris och kan komma mista poängkungen Huselius, oavsett detta ärendes utgång.

Landskamper kommer och går, oftast håller sådana här matcher låg klass, beroende på att spelarna ej är så värst samspelta.

Ledningen har inte ens en vettig kontroll över vad spelarna sysslar med, dom skall för fasen spela hockey, låt oss andra sköta resten.
Citera
2005-02-11, 11:19
Medlem
Billy13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garfield.com
Man skall aldrig lita på "lösa" uppgifer från en tidningsblaska.

Garfield.com tror att det var en våldtäkt som ägde rum, om det var H, T eller J kan vara osagt. Dom kan ha utfört våldtäkten, dom kan ha sett den. Låt oss invänta läkarundersökningen.

Faktum kvarstår, Linköping är i kris och kan komma mista poängkungen Huselius, oavsett detta ärendes utgång.

Landskamper kommer och går, oftast håller sådana här matcher låg klass, beroende på att spelarna ej är så värst samspelta.

Inte ens en vettig kontroll över vad spelarna sysslar med, dom skall för fasen spela hockey, låt oss andra sköta resten.
Nej, det ska man verkligen inte göra.

Vi får se vad som händer i LHC nu, extra styrelsemöte kl 15. Vi har ju iaf Brendan och Mike kvar.
Citera
2005-02-11, 11:21
Bannlyst
Garfield.com U got PM
Citera
2005-02-11, 11:22
Medlem
Garfield.coms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Garfield.com U got PM
Hur fixade du denna bild av Fanny?
Citera
2005-02-11, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discofunk
Personligen tror jag att detta är skitvanligt. Att idrottsstjärnor beter sig som rockstjärnor alltså. Med gruppsex och våldsamma fyllor.
Det är ju bara att kolla på när Toronto var här, fan vad dom levde loppan med brudar och sprit.
Dock säkert vanligare i NHL.
Men det finns som sagt flera omständigheter som får mig att tvivla på en våldtäkt.

Instämmer. Man ska inte tro att de é värsta gullpluttarna bara för att de é svenskar och spelar i tre kronor. Men det tar nog emot, även för mig, att inse ett sådant faktum, det sitter djupt rotat i folksjälen att en sådan här sak bara inte KAN vara sann.
Hade det t ex vart en muhammedxxx nånting ifrån en divisiontvå klubb i brottning tror jag inte det hade genererat samma publicitet och upprördhet hos en massa männsikor som är ÖVERTYGADE om att det handlar om en förvirrad tjej som "lirat på fel planhalva" osv.

Ska bli MYCKET intressant att följa utvecklingen i detta.
Citera
2005-02-11, 11:25
Awaiting Email Confirmation
towelboys avatar
"Garfield.com tror att det var en våldtäkt som ägde rum, om det var H, T eller J kan vara osagt. Dom kan ha utfört våldtäkten, dom kan ha sett den. Låt oss invänta läkarundersökningen."

No way att de har våldtagit tjejen. Hon bjöd nog ut sig rätt friskt vilket lätt berusade och hormonstinna hockeystjärnor med ett par öl i kroppen inte kunde säga nej till.

Låter långsökt att de skulle behöva våldta, eller vilja med tanke på påföljd.

Iofs så skulle de kanske ha tänkt framåt även om hon var med på lite lattjolajban. (med tanke på deras position, familjer osv).
Citera
2005-02-11, 11:26
Medlem
Kaufmans avatar
Eftersom alla andra är igång och gissar..

Jag tror trion var ganska påverkad redan efter bussresan, gick vidare och drack öl. Träffade en jänta som var lika full som dem och hade ett och annat skamligt förslag att erbjuda. Sagt och gjort, till hotellrummet bär det av för lite 3 on 1 innan alla däckar. När de vaknar och ser henne utslagen på golvet blir det lite panik med tanke på rådande familjesituationer och pågående turnering så hon avvisas strängt. Tjejen, irriterad på detta och fortfarade påverkad gör en anmälan. Trions nuvarande lågmäldhet beror inte på skuld mot bruden utan såklart mot sina familjer.

Alt2.

Det hela var en homoerotisk trekant där bruden bara var en täckmantel. Nu utpressar hon dem genom att hävda våldtäkt mot att inte avslöja för media att de är korvryttare. De tre tycker det är värt straffet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in