2017-01-16, 21:35
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juandeag
HAHAAHA vet inte om man ska skratta eller gråta
Jör de som käns best för dejj Juandeag, fins här för dejj vad du en välger att jöra<33
Förlåt, jag va tvungen.
Jag har förlorat allt hopp..😂
Citera
2017-01-16, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Och där plockade dom bort videon från sin youtube där dom hänger ut Crille. Hahaha detta blir vara bättre och bättre. Nu är Herr Lundell skitnödig kan jag lova😂
Rätt komiskt med tanke på att det var hon som var startskottet till hela bråket.
Citera
2017-01-16, 21:38
Medlem
Frewibs avatar
Ny video från Jocke och Jonna: "100 lager kärlek"
https://www.youtube.com/watch?v=p3_8F0u13d0
Citera
2017-01-16, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frewib

De glömde knarket.
Citera
2017-01-16, 21:42
Medlem
Citat:

Samtliga förutom J&J ser jävligt less ut. Hoppas dom blev bjudna på panpizza efter inspelningen åtminstone.
Citera
2017-01-16, 21:43
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Alex är verkligen som jockes hund haha, han sitter ju för fan och hånglar upp jockes hand efter bara nån minut?
Det spårar ju ut helt..😂
Citera
2017-01-16, 21:44
Medlem
Skämskudde på den nya videon 100 lager kärlek. Försöker spela på folk känslor att "åhh vad fina vi är och sprider kärlek" Vart fan var den kärleken när han hängde ut sin egen bror som psykopat och knarkare inför hela Sverige. Köper verkligen folk det här? Cringe på hög nivå.
Citera
2017-01-16, 21:45
Medlem
Citat:
Jör de som käns best för dejj Juandeag, fins här för dejj vad du en välger att jöra<33
Förlåt, jag va tvungen.
Jag har förlorat allt hopp..😂

Sluta va elak mot joke och Jonna! Man kann få kanser av och sprida hat men ja vill bara säjja att fuck crille han kan dö fö¨r han tagit drågor och inte jett julklappar!
Citera
2017-01-16, 21:48
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatsosen
Skämskudde på den nya videon 100 lager kärlek. Försöker spela på folk känslor att "åhh vad fina vi är och sprider kärlek" Vart fan var den kärleken när han hängde ut sin egen bror som psykopat och knarkare inför hela Sverige. Köper verkligen folk det här? Cringe på hög nivå.
Cringegasm blev det. Klarade fram till 3:09 sen stängde jag av.
Han är fan som en sektledare på riktigt haha. Kolla hur Alex beter sig mot han😂
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Sluta va elak mot joke och Jonna! Man kann få kanser av och sprida hat men ja vill bara säjja att fuck crille han kan dö fö¨r han tagit drågor och inte jett julklappar!

Hahahahahahahahahhaha kan vara det bästa jag läst. U made my night<3
Citera
Medlem
Citat:
Och där plockade dom bort videon från sin youtube där dom hänger ut Crille. Hahaha detta blir vara bättre och bättre. Nu är Herr Lundell skitnödig kan jag lova😂
Hehe underbart hoppas Jocke får massa skit, en falsk människa det där och hon Jonna bevisar gång på gång hur psykiskt instabil hon är.
Måste varit på Jockes initiativ de tog bort videon troligtvis av rädsla men onödigt då deras förra video redan hade hunnit få över en miljon tittare.
Fan vad otippat att de gör en falsk "kärleksvideo" på deras villkor såklart.
Citera
2017-01-16, 21:50
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kåm och möt mej om du vågar! #teamcrille
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in