2024-07-26, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Okej, han satt två veckor i häkte och sen i arrest men släpptes utan något mer.
Nej. Han häktades för det Linnea anmälde honom för.

Samma dag som Jocke bytte lås på chrippas dörr och slängde ut Chrippa utan varning anmälde Jocke honom och Chrippa blev anhållen, men släpptes sen.
Citera
2024-07-26, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Nej. Han häktades för det Linnea anmälde honom för.

Samma dag som Jocke bytte lås på chrippas dörr och slängde ut Chrippa utan varning anmälde Jocke honom och Chrippa blev anhållen, men släpptes sen.

Jo jag förstod det. Jag försöker bara skilja de två tillfällena för Chrippa. En vända i häkte och en annan i arrest som inte hade med det första att göra. Har du möjligen datum för det senare?
Citera
2024-07-26, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det är inte så att du sitter och leker med oss här inne också?? Med tanke på att du erkände att du gjorde de i Jocke tråden.
Tycker faktiskt inte du ska saker om Jonna som inte är sant.
Alla bor i små lägenheter eller korttidskontrakt i hus.
Alla hyr.
Jocke bor minst.
Anjo bor störst.

Vad snackar du om? Jag har inte sagt att jag leker med dig. Håll dig till ämnet.
Citera
2024-07-26, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pressmedian
Fast jocke, anjo o rask har fejkat prints förr, nu var dessutom hacker-jullan med i spelet.
Exakt.
Vilka sms var egentligen riktiga?
Citera
2024-07-26, 14:40
Medlem
Citat:
Exakt.
Vilka sms var egentligen riktiga?
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men dom har inte fejkat dom meddelandena, dom finns. Plus att det stämmer med allt som Chrippa sa när han kom ut.
Jaha. Har du sett dom på film?
Citera
2024-07-26, 14:40
Medlem
Slussenyaos avatar
Han måste på fullaste allvar vara svag begåvad. Förstår verkligen inte sammanhang över huvudtaget. Såg rask video om vad crippa skrivit till Therese. Han verkar inte hänga med alls :/ men men rask å crippa får väl kasta skit på varandra tills dom tröttnar.
Citera
2024-07-26, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det kan inte jag svara på.
I vilket skede skulle han ha gjort det menar du? Vart i tidslinjen är vi?
Efter att han sett videon borde han gå ut på sin story och dementera felaktigheterna. Han gör ju alltid sånt, maniskt.
Citera
2024-07-26, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Han måste på fullaste allvar vara svag begåvad. Förstår verkligen inte sammanhang över huvudtaget. Såg rask video om vad crippa skrivit till Therese. Han verkar inte hänga med alls :/ men men rask å crippa får väl kasta skit på varandra tills dom tröttnar.
Det är helt ofattbart för en normalbegåvad att förstå. Det finns bara han, han och han. Han kan inte ens ta in ett enda ord och förstå det.
Citera
2024-07-26, 14:44
Avstängd
vichy6s avatar
Besattheten av prylar är skum.

Grabben behöver psykolog.
Citera
2024-07-26, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Nej! Chrippa var den som sa att hon har borderline. Nä han sa inte det. Han
halvskrek det. Det kommer från Chrippa.

Anahit sa sedan att det finns papper på den diagnosen.
När halvskrek han det och vem säger det? När?

400ben spred det på Flashback 1/1

Ska Jonnas diagnos ut på Flashback om jag vet om den? Nej, tänkte väl.

Anahit är professionell lögnare sen hon var barn. Missat det?
Citera
2024-07-26, 14:52
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Det är helt ofattbart för en normalbegåvad att förstå. Det finns bara han, han och han. Han kan inte ens ta in ett enda ord och förstå det.
Shit jag märker det. Han verkligen förstår ingenting. Fan läskigt och ha 0 självinsikt eller kunna hänga med i olika samtalsämne bara prata om något helt annat haha. Han måste ha en godman med sin ekonomi bli LLS:ad
Citera
2024-07-26, 14:56
Medlem
Citat:
Efter att han sett videon borde han gå ut på sin story och dementera felaktigheterna. Han gör ju alltid sånt, maniskt.

Absolut, det kunde han ha gjort om han visste om att den inte var blå och det verkar helt fel telefon som fd kompisens påstår sig ha sett.

Men fick inte Kräftan information om både modell och färg på telefonen som påstås ha setts av fd. kompisen innan hon ens satte sig i studion?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in