2024-06-12, 12:18
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Man blir ju inte direkt förvånad om det är så. När den där danjal haft ett finger med i spelet är det alltid sketchy. Det kanske blir han i gänget som får skaka galler först.
Har aldrig gillat det där jävla fettot, syns ju långväga att han är en bedragande skithög utan heder.

Han är en fucking gatuhund mannen
Citera
2024-06-12, 12:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har aldrig gillat det där jävla fettot, syns ju långväga att han är en bedragande skithög utan heder.

Han är en fucking gatuhund mannen

Man kan ju inte låta bli att undra hur Anjo, Danjal, Jocke och alla andra pajasar kan anse sig så smarta, med tanke på den studiebrist de besitter?
Danjal kallar sig ekonom, har han ens öppnat en mattebok? Eller gått någon utbildning i ekonomisk inriktning?
Citera
2024-06-12, 13:17
Medlem
micro113s avatar
Det som Cluee nu visar upp på sin instastory lämnar inte vacker bild av Jocke.
Det är långt över gränsen med manipulation (förtäckta hot) och försök att styra över Cluees kanal och beslut - helt sjukt.
Citera
2024-06-12, 13:48
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Man kan ju inte låta bli att undra hur Anjo, Danjal, Jocke och alla andra pajasar kan anse sig så smarta, med tanke på den studiebrist de besitter?
Danjal kallar sig ekonom, har han ens öppnat en mattebok? Eller gått någon utbildning i ekonomisk inriktning?
Väldigt vanligt att korkade personer överskattar sina förmågor medans smarta människor underskattar sig själv.

Sen kan jag tycka att alla inblandade i det här dramat har en orealistisk och väldigt grandios självbild.

Var det inte Jockeboy som sa att han var jurist efter att han läst några wikipediasidor? Lol

Vanligt folk skrattar åt dessa pajaser. Hoppas hela skräpligan åker in. Yt skulle bli en mycket trevligare plats utan dessa jättebebisar
Citera
2024-06-12, 14:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det som Cluee nu visar upp på sin instastory lämnar inte vacker bild av Jocke.
Det är långt över gränsen med manipulation (förtäckta hot) och försök att styra över Cluees kanal och beslut - helt sjukt.

Jag är förvånad att ingen, eller väldigt få i alla fall, inte sett det för länge sen?
Citera
2024-06-12, 14:14
Medlem
Citat:
Jag är förvånad att ingen, eller väldigt få i alla fall, inte sett det för länge sen?
Jag säger detsamma! Det är helt galet hur länge de har fått hålla på utan att någon ens har lyft på ena ögonbrynet.
Citera
2024-06-12, 14:54
Avslutad
Cluees berättelse/story på insta är nog fan det bästa jag hört riktigt länge.
Han bekräftar det ett fåtal redan förstått, men dom mest högljudda förnekat. Det här är bara början på förfallet, och jag kan bara beklaga alla Jockes följare när dom får se sin ledstjärna rasa rakt ner i helvetet.
Jocke är och har alltid varit en stor bluff, en luffare som får ett gäng 12-åringar med sig på samma sätt som råttfångaren i Hameln. Han driver ungdomarna rakt ner i avgrunden, ett vider är vad han är.
Cluee är KUNG när han tagit på sig detta, att förmedla det vi väntat på. Jag har under senare tid tänkt lyfta på luren för ett avgörande samtal, men nu avvaktar jag ett tag till.
Det är inte Cluee som raserar Jockes, Anjos, Danjals, Rasks och alla andras värld, det är JOCKIBOI med sina legoknektar som gör det
Cluee har bara gett dom repet, resten löser dom själva
Citera
2024-06-12, 15:16
Medlem
Citat:
Cluees berättelse/story på insta är nog fan det bästa jag hört riktigt länge.
Han bekräftar det ett fåtal redan förstått, men dom mest högljudda förnekat. Det här är bara början på förfallet, och jag kan bara beklaga alla Jockes följare när dom får se sin ledstjärna rasa rakt ner i helvetet.
Jocke är och har alltid varit en stor bluff, en luffare som får ett gäng 12-åringar med sig på samma sätt som råttfångaren i Hameln. Han driver ungdomarna rakt ner i avgrunden, ett vider är vad han är.
Cluee är KUNG när han tagit på sig detta, att förmedla det vi väntat på. Jag har under senare tid tänkt lyfta på luren för ett avgörande samtal, men nu avvaktar jag ett tag till.
Det är inte Cluee som raserar Jockes, Anjos, Danjals, Rasks och alla andras värld, det är JOCKIBOI med sina legoknektar som gör det
Cluee har bara gett dom repet, resten löser dom själva

Som vi har väntat på det här, vi är några stycken som har sett igenom skurkarna.

Cluee går från klarhet till klarhet och wow - han är grym!
Citera
2024-06-12, 16:52
Medlem
darknecessitiess avatar
Kan någon dela vad som sagts på cluees story? Orkar inte följa honom på IG.
Citera
2024-06-12, 17:05
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Nu måste det väl vara tydligt även för den mest naiva flygande apan vilken stor, osäker jävla tönt Jockeböy är.

Det här är ljuvligt att se för ögonen, nu börjar raset håll i er
Citera
2024-06-12, 22:54
Medlem
Vad patetisk jockiboi är…
Citera
2024-06-13, 00:39
Medlem
Varje gång Joakim blir ertappad offentlig för att driva på dramat kliver han ut och säger på sina medier att han inte vill medverka i drama.

Det är ett sånt jävla löjligt beteende av en snart 40 åring. Stå för dina handlingar, all sanning finns ju uppenbarligen sparad i det sjuka klimatet ni huserar i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in