2024-01-16, 17:21
Avslutad
https://youtu.be/BgZjlDfCcFo?si=1dVf9vnx-UXZ94H2

Förra året var Jocke väldigt svag och mådde dåligt...
Han höll inget tacktal...

Men i år mår han bättre, jobbat mycket med inspelningar...

Ser det ut som om Jockiboi och PinuppJonna blivit svikna av Chrippa, bestulna på bilen osv.

Konstiga svar...🤡
Citera
2024-01-16, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Ser det ut som om Jockiboi och PinuppJonna blivit svikna av Chrippa, bestulna på bilen osv.

Konstiga svar...🤡

Haha, oj vad hon som intervjuade fiskade där i början. Hon lär ha följt det här.

Usch vad pinsamt.
Citera
2024-01-16, 17:31
Avslutad
Citat:

Konstiga svar...🤡

Varför vänder han sig mott Jonna varje gång han skall svara, som om det är hon som intevjuar
Citera
2024-01-16, 18:33
Medlem
BaronVonHelsikes avatar
Jag kan bara tänka mig vilken grov jävla huvudvärk Jocke lär ha i nu i denna stund. Suttit dag och natt, kämpat och ansträngt sig för sin bror. Och som tack får han världens jävla negerkuk i arslet.
Citera
2024-01-16, 18:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Varför vänder han sig mott Jonna varje gång han skall svara, som om det är hon som intevjuar
Det är för att han spelar svag, stackars lilla Jockiboi...

Har du sett Rasks "men durå" ?
Han blir sur över att en skribent gett felaktig information och att skribenten nämner Joakim Lundell, varför det.
Då svarar följaren att hen bett Jocke om ursäkt, men varför skickar Rask konversationen som hen haft med Rask, och det ser inte Rask något fel med, eftersom Rask ville veta vem tjommen var som hört av sig...eftersom det är en självklarhet...

Flying monkeys var ordet...
Citera
2024-01-16, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Haha, oj vad hon som intervjuade fiskade där i början. Hon lär ha följt det här.

Usch vad pinsamt.
Det var kanon, eftersom Jockeponken var oförberedd...
Mycket intressant att ta del av, tänk att hela livet rasat, men han kämpar på....kanske för att han har regisserat detta drama "storebror ser dig"
Citera
2024-01-16, 18:46
Medlem
Citat:
Det var kanon, eftersom Jockeponken var oförberedd...
Mycket intressant att ta del av, tänk att hela livet rasat, men han kämpar på....kanske för att han har regisserat detta drama "storebror ser dig"
Exakt! Pinsamt för Jocke…han blev ställd.

Jag är inne på samma spår som dig, att det är regisserat av Jocke.

Det blev väldigt tydligt idag i anjos live imorse.
Citera
2024-01-16, 18:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Exakt! Pinsamt för Jocke…han blev ställd.

Jag är inne på samma spår som dig, att det är regisserat av Jocke.

Det blev väldigt tydligt idag i anjos live imorse.
🤣🤣🤣🤣
Ja, ellerhur.
Tur att det finns så många flashbackare som laddar ner och slänger upp sånt som annars självsaneras...

Har det visats å youtube så finns det där föralltid...

Det rimmar riktigt illa och jag undrar om någon kollega därute vill klippa ihop dessa offentliga människors mest vidriga beteenden och slänga upp? Jocke som inte vill kallas Jockiboi, han har gått vidare....varför ältar han sin story än idag?

Vilket svek för Chrille att möta av drevet utan dess nåde..
Chrille läser ju här och han må vara naiv, men fan inte som Anjo och Rask.

Jag förstår ibte varför inte Julia kunde fått bo kvar i sin nya lägenhet...och Jocke degat...

Så mycket skit som Anjo rapat ur sig...hans egna demoner lyser igenom, bordechan inte investera i en ny mic-arm? Så han slipper rätta till den hela tiden??
Patetiska tjockskallen

Han har dödshotat lite väl mycket nu, men han gör detta för Joakim Lundells skull🤫
Citera
2024-01-16, 22:42
Medlem
Hur fan kan han med sig själv som slängt upp Chippar brev (och ala jäkla prints!?) på hela internet. Han bör skämmas och be om ursäkt offentligt på sina bara knän. Nej du har inte hjälpt din bror, du har outat hela hans liv för att dra in stålar.

Ps Linnea är gravid (källan är jag själv 😇
Citera
2024-01-17, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsike
Jag kan bara tänka mig vilken grov jävla huvudvärk Jocke lär ha i nu i denna stund. Suttit dag och natt, kämpat och ansträngt sig för sin bror. Och som tack får han världens jävla negerkuk i arslet.

Ja. ,Jag är dessutom övertygad om att Jocke mycket väl skulle kunna vara så tappad att han tänkt lösa alla Chrippas miljonskulder. "Chrippa är en ny människa", "Chrippa kan man lita på..."

Herregud vilken jävla familj alltså!
Citera
2024-01-17, 06:06
Medlem
BaronVonHelsikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Ja. ,Jag är dessutom övertygad om att Jocke mycket väl skulle kunna vara så tappad att han tänkt lösa alla Chrippas miljonskulder. "Chrippa är en ny människa", "Chrippa kan man lita på..."

Herregud vilken jävla familj alltså!

Absolut, som en nystart och en språngbräda mot familjelivet. Med tanke på lägenheten och en spritt ny Iphone 15 Pro Max. Jocke är så otroligt lättlurad och inte förstod från början att Chrippa är falsk och bara bryr sig om sig själv. Schyst jävla brorsa som baxar Jonnas bil för att hämta upp L och sticka utomlands.
Asså ja, den familjen är en hel ända misär.
Citera
2024-01-17, 06:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsike
Absolut, som en nystart och en språngbräda mot familjelivet. Med tanke på lägenheten och en spritt ny Iphone 15 Pro Max. Jocke är så otroligt lättlurad och inte förstod från början att Chrippa är falsk och bara bryr sig om sig själv. Schyst jävla brorsa som baxar Jonnas bil för att hämta upp L och sticka utomlands.
Asså ja, den familjen är en hel ända misär.

Anjo och Julia la väldigt stor vikt i att berätta vilken iPhone-modell det var, och påpekade att den är minsann inte billig. Är dom inte lite avundsjuka Anjo påpekar att Julia hellre leker med Jockes barn för det är kändisbarn, och rättar sig supersnabbt med en blick på Julia att hennes barn också var kändisbarn
Jag tror att Anjo och Julia helt enkelt vill ha det Linnea har nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in