2017-08-09, 10:34
Medlem
hihahihas avatar
Hotellet Jocke och Jonna bodde på i Egypten, var det detta http://www.detur.se/h/egypten/makadi-bay/serenity-makadi-fun-city/funcit ? Letar själv hotell tills jag ska resa iväg och tyckte jag kände igen detta med spelrum och allt.
Citera
2017-08-09, 16:45
Avslutad
Har gått i samma klass som Jonna, fråga mig vad ni vill.
Citera
2017-08-09, 16:52
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arslepadda

Vilken skola gick hon på ?

Vad hade hon för betyg ?
Citera
2017-08-09, 17:21
Medlem
123....s avatar
Citat:

Utmärkte hon sig på något sätt, och förstod du redan då att hon skulle bli nått stort en dag?
Citera
2017-08-09, 18:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Vilken skola gick hon på ?

Vad hade hon för betyg ?

Hon gick på en skola i Mantorp, betygen var inte dom bästa. Hon blev mobbad någon gång i 5an-6an. Från att vara "populär" till att bli öppet mobbad av folk i hennes klass. Högstadiet gick inte heller bra, betygen var inget att hänga i gran.
Citera
2017-08-09, 18:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Utmärkte hon sig på något sätt, och förstod du redan då att hon skulle bli nått stort en dag?

Nja, man förstod att hon skulle bli tillsammans med någon som Jocke, lättklätt, porrfilm osv.
Citera
2017-08-09, 19:31
Medlem
LekandePyromanens avatar
Var hon snygg? Innan hennes operationer?
Citera
2017-08-09, 20:10
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Hon gick på en skola i Mantorp, betygen var inte dom bästa. Hon blev mobbad någon gång i 5an-6an. Från att vara "populär" till att bli öppet mobbad av folk i hennes klass. Högstadiet gick inte heller bra, betygen var inget att hänga i gran.

Hur träffade hon svärmorsdrömmen Joakim ? Jonnas mamma hade väl svårt att acceptera bokstavsbarnet som ville gifta sig med hennes dotter. (som också är bokstavsbarn)
Citera
2017-08-09, 21:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LekandePyromanen
Var hon snygg? Innan hennes operationer?

Alltså, jag tror personligen inte att hon har gjort några skönhetsingrepp. Alltid haft stora bröst osv, sedan har hon ju gjort bröstförminskning men i ansiktet kan inte jag se någon skillnad iallafall.
Citera
2017-08-09, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Hur träffade hon svärmorsdrömmen Joakim ? Jonnas mamma hade väl svårt att acceptera bokstavsbarnet som ville gifta sig med hennes dotter. (som också är bokstavsbarn)

Det var efter vår gemensamma skoltid men med tanke på att Jocke är från grannstaden/grannbyn är det ju inte så konstigt.
Citera
2017-08-09, 22:13
Medlem
Garneringsmannens avatar
Någon mer än jag som häpnar över hur stort Jockiboooi-intresset är? Stod ju i hela landets tidningar att de gjort slut. Aja, jag har väldigt svårt att se att de inte blir ihop igen snart.
Dagens humoristiska tanke var annars Jockiboooi sittandes i sitt hus, i sin studio, och fuckar upp enkla beats och väntar på inspiration till nästa listetta.
Citera
2017-08-09, 22:56
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
Någon mer än jag som häpnar över hur stort Jockiboooi-intresset är? Stod ju i hela landets tidningar att de gjort slut. Aja, jag har väldigt svårt att se att de inte blir ihop igen snart.

Jockiboi är en mediahora som vet hur man får uppmärksamhet. Bekräftelse är hans livsluft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in