Citat:
Ursprungligen postat av
sjuttispasystemet
Om Jockiboi åkte dit hos skatteverket pga att han köpte märkeskläder och privata resor på firman, som han till och med filmade och la ut på youtube. Då finns inga gränser på vad han har gjort. Han klipper nog håret på firmakontot för att "det växer på jobbet". Han är lika bra businessman som Pontus Rasmusson. Kan bli fotbojja och näringsförbud.
Och huset ägs vad jag vet av bolaget också. Han har betalat förmånsvärde för det menar han, men tveksamt om han anpassat detta efter allt som är gjort på huset. De har ju trots allt lagt ner "30mkr" på huset nu, och bor därför i ett helt annat hus än det de köpte. Allt på bolagets pengar. Jag tror nog att han får det lite svettigt framöver.
Sen när man ska sälja av tillgångar för att täcka allt så sitter man med ett hus som inte i närheten är värt det de lagt på det...
Såg deras senaste youtubevideo om huset nu också, och de verkar allt annat än nöjda med denna renovering de gjort. Nu blev den visserligen ap-ful också så det kan jag förstå men det här är ju rent av ett sjukt beteende.