2020-10-16, 17:46
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Anjo tar upp historien om Joz.
Avsnitt 1
https://youtu.be/FBr2LQL0w0s
Citera
2020-10-20, 16:08
Medlem
Jockes lambo är till salu? Ska han byta nu igen?
Citera
2020-10-20, 20:06
Medlem
Tabort
Citera
2020-10-25, 14:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RossiFan46
Jockes lambo är till salu? Ska han byta nu igen?
Han är väl less på den?
Citera
2020-10-26, 23:57
Medlem
Det gör ont att se kvinnornas insats i Splash. Nästa säsong får Jocke allt se till att det är könsuppdelning och dubbla pokaler istället. Trist med en final näst intill helt utan brudar.
Citera
2020-10-27, 00:31
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Har aldrig varit intresserad av Jocke och definitivt inte följt honom på tuben eller andra ställen som han är på. Men jag såg nyss på tv Spökjakt, och faktiskt det var rätt kul att se. Tycker det programmet är betydligt bättre än de astråkiga amerikanska versionerna av liknade program.
Citera
2020-10-27, 09:16
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Det gör ont att se kvinnornas insats i Splash. Nästa säsong får Jocke allt se till att det är könsuppdelning och dubbla pokaler istället. Trist med en final näst intill helt utan brudar.
Tjejerna fick en delfördelar dock. Som två koner på halkbanan samt slapp balansgången som exempel. Men ändå var killarna överlägsna. Hade varit bättre som du säger med två pokaler och två tävlingar.
Citera
2020-10-27, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tjejerna fick en delfördelar dock. Som två koner på halkbanan samt slapp balansgången som exempel. Men ändå var killarna överlägsna. Hade varit bättre som du säger med två pokaler och två tävlingar.

Vet inte hur mycket man hade behövt skala bort av banan för att jämna ut det. Kul att en tjej kom till finalen i alla fall även om hon kom sist. Men programmet är verkligen inget bra reklam för feministerna.
Citera
2020-10-28, 15:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Vet inte hur mycket man hade behövt skala bort av banan för att jämna ut det. Kul att en tjej kom till finalen i alla fall även om hon kom sist. Men programmet är verkligen inget bra reklam för feministerna.
Haha nej verkligen inte. Skulle vara kul att veta hur mycket skit han fick av dom, för det måste han väl ändå ha fått?
Citera
2020-10-29, 19:06
Medlem
nu tror jag inte det är så men tror ni jocke pröjsat anjo för att göra doumentären om joz??

jocke har ju gått helt loco på instastory senaste dygnet om joz
Citera
2020-10-29, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu tror jag inte det är så men tror ni jocke pröjsat anjo för att göra doumentären om joz??

Oklart syfte då han ber att folk inte ska argumentera med Jozen för att han är psykopat, narcissist och även sociopat som kommer röka på i trafiken och på arbetsplatsen hur som. Att alla ska polisanmäla Jozen kanske? Hej farbror polis kan jah anmeler joz /Pontus 10 år
Citera
2020-10-29, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Det tror jag knappast, men om så är fallet så spelar det väl ingen roll då allt talar för att Joz är väldigt skyldig.

Att Jocke står upp mot drograttfylleri är helt rätt, det utsätter helt oskyldiga människor för livsfara.

Dock så är (eller var?) han ju kompis med Sami Jacobsson som sysslar med exakt samma saker och även han utsätter och har utsatt folk för livsfara med sitt narkotikamissbruk och drograttfylleri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in