2021-06-20, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriheten
Inte ett enda självkritiskt ord om sin egen del i allt, vilket är intressant eftersom det är Joakim själv som är huvudarkitekten bakom alla hot och trakasserier på Youtube med hans historik av drama och uthängningar. Reportern visste troligtvis inte ens vad han gjorde där, inte en enda kritisk fråga angående Joakims del i det hela.

Förstår att han "hotar" med att fly landet nu, det räcker ju med att en barnpsykolog analyserar några klipp gällande hans agerande mot sina egna barn samt hur han har fått världens mäktigaste drogkartell i bakhasarna som han t.o.m. erkänner att de känner sig hotade av för att ha tillräckligt med underlag för att få igång en utredning. Och då drar Jonna illa kvickt med ungarna och de kan få den trygghet och ögonkontakt de förtjänar när anknytningen är som viktigast.

Heja Sveriges skyddsnät angående skydd av barn!

Varför hade de skaffat vakt utanför hemmet? Pga risk för att ungar kastar ägg mot fönstren eller för att de är rädda för Olof-maffian? I artikel-videon nämns Olof indirekt.
Citera
2021-06-20, 21:32
Medlem
Yttrandefrihetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge
Varför hade de skaffat vakt utanför hemmet? Pga risk för att ungar kastar ägg mot fönstren eller för att de är rädda för Olof-maffian? I artikel-videon nämns Olof indirekt.
Tänk på att den informationen kom från Joakims mun så vi får ta det med en stor nypa salt och att han förmodligen har PR i åtanke. Men om han nu har gjort det så är det troligtvis inte för Jonna och barnens skull utan för hans egen. Och om det är för hans egen del så kommer han hitta sätt att kunna kapitalisera på det här med att han skaffat en (liv)vakt.

Detta är som sagt Sveriges i särklass sjukaste människa som inte gjort ett enda försök i sitt liv att försöka tvätta bort denna sanning om sig själv, åtminstone så köper inte någon sund vuxen människa hans lögner om de har en intelligenskvot på över 90.
Citera
2021-06-20, 22:24
Avstängd
KungPungPats avatar
Jocke ljuger om att Lokal har brytit mot youtubes rikslinjer då det går att ladda up en video privat och låta youtube granska den innan publicering, och då kollar dom igenom så att den är okej och inte strider mot reglerna. Vilket Lokal gjorde enligt min uppfattning så nu är Lokals kanal tillbaka på youtube.

Jocke fortsätter ljuga dock såklart för att skapa massanmälningar som strider mot youtubes riktlinjer i hopp om att utmåla sig själv som en makthavare som bestämmer vem som får synas och inte synas på youtube.

Lögn efter lögn efter lögn lixom tänk att bygga upp ett helt liv baserat på lögner för att det ger visningar på youtube.

Jag anmälde Liam M för att han troligen förtalar två personer genom att publicera domslut för att smutskasta Olofs far och Olof själv även om Olof inte ser nå sämre ut för det.

Det spelar ingen roll vad man tycker om fadern eller Olof , vad man personligen tycker har ingenting med min poäng att göra, för poängen är att oavsett vem det är så kan inte youtube vara ett ställe där man publicerar domslut i hopp om att utmåla nån som klandervärd för nånting som personen gjorde förr i tiden.

Fadern kanske inte är samma person som han var när domslutet skrevs så varför ska han bestraffas genom att få domslutet uthängt på youtube utan sitt samtycke.
Citera
2021-06-21, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag säger inte att detta är fallet såklart men att enligt mig så kanske möjligheten finns att det är såhär gällande Jonna och Jocke..

att Jonna skulle lämna Jocke som då ansåg att hon försöke mörda honom genom att få honom att ta självmord.. så Jocke la ut porrvideos som han spelat in med Jonna, för att visa henne hur det går om hon försöker lämna Jocke.

Jocke har grövre porrvideos sparade som är hans säkerhet för att se till så att Jonna aldrig lämnar honom eftersom då hämnas Jocke genom att hänga ut all porr även den grövsta.

Om jag var psykopat som Jocke så är det nog så jag hade kontrollerat min fru.

Han gav henne en liten smak på hans uthängningar.. men uthängningen hade såklart varit mycket värre om hon försökte lämna honom.

Förmågan att förlåta har väl aldrig riktigt funnits i Jocke lixom.
Jag förstår att du spekulerar, och att det där är en teori, men stämmer den fetstilta biten? Har Joakim på fullt allvar hävdat att Jonnas självmordförsök skulle vara ett mordförsök på han själv?
Citera
2021-06-21, 19:15
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nesrider81
Jag förstår att du spekulerar, och att det där är en teori, men stämmer den fetstilta biten? Har Joakim på fullt allvar hävdat att Jonnas självmordförsök skulle vara ett mordförsök på han själv?

Det verket inte som att Jonna godkänner uppladdning av porr eller att Jocke skryter om att Vlad får sätta på Jonna eller att dom har ett öppet förhållande.. troligen för att det får jonna att se ut som en lättfotad så kallad slyna vilket är de flesta kvinnors värsta mardröm att bli kallade för.

Att Jocke hotar med att ta självmord nu kan betyda att han har användt den taktiken förut för att få som han vill.

När det gäller psykopater så gör dom allt för sin egen skull.

Jag har vela läsa artikeln om att Jocke ska flytta till Spanien men det står att den inte går att hitta den när jag klickar på länken till den.. varför är det så troru?

Har Expressen plockat ner artikeln för att den var hjärndöd eller har Jocke sagt att dom ska plocka ner den för att han har ångrat sig gällande allt han sa i den?
Citera
2021-06-21, 20:07
Avstängd
KungPungPats avatar
Nu har jag kollat på intervjun med Jocke som är besvärad över pedofiliska påhopp från folk på nätet riktat mot hans dotter som han vill kontrollera spridningen av genom att hänga ut henne på en kanal som motiverar folk till att bli arga genom diverse drama och häxjakter genom uthängningar.

Det är helt och hållet Jockes val att utsätta dottern för att bli en del av hans youtubekanal av hat och häxjakter.

Klart att folk ringer socialen och anmäler eftersom dottern har inte efterfrågat att få pedofiliska påhopp för att Jocke använder dottern i sina videos för att tjäna mer reklampengar på drama och hat vilket brukar resultera i att folk blir arga och ska ge igen mot Jocke som använder ett barn som sköld för att försvara sina dåliga handlingar på nätet.

Visst hade väl socialen agerat också om dom inte ansåg att det var helt inom lagens ramar att använda ett barn på det sättet.
Citera
2021-06-21, 20:15
Avstängd
KungPungPats avatar
Jocke menar alltså i sann psykopat-anda att om han inte hänger ut sin dotter så kommer folk göra det till en tävling om att försöka få en bild på dottern.. så därför hänger han ut dottern för att kontrollera spridningen av dottern.

Mänskliga rättigeheter tillåter inte användning av barn för vinstsyften.. så om Jocke har en vinstdrivande kanal så ska ett barn inte synas på den kanalen om inte Jocke utmanar barnens rätt att inte bli använda för vinstsyften av vuxna psykopater.

Det är ju en gråzon som Jocke kunde ha pratat om i intervjun.. gråzonen med barn som utnyttjas av föräldrar för underhållnins-syften och pengar-syften på youtube där lagarna som ska skydda barn från sånnt utnyttjande inte har hunnit ta sig in på youtube än vilket gör att vissa barn far illa mitt framför en stor publik av människor som anmäler till socialen och sånna som ska skydda barn i sånna situationer.
Citera
2021-06-22, 03:18
Avstängd
KungPungPats avatar
Lite lustigt och väldigt sjukt att folk nu har övertalats till att tro att om nån kallar dig fejk och påstår att du har en leasad bil så har du blivit grovt mobbad..
men om du gör en 10-delars dokumentär och pratar illa om någon i flera timmar så är det absolut inte mobbning utan samhällsnytta.

Blir man uthängd som nån som hänger ut folk när man hänger ut folk för samhällsnyttan så är det ren och väldigt grov mobbning som den personen utförgenom att hänga ut nån som nån som hänger ut folk istället för att se det som samhällsnytta.

Bara Jocke kan väl använda både expressen och annan media för att måla upp en så snedvriden bild där mordförsök och år av trackasserier målas upp som samhällsnytta SAMTIDIGT som man kritiserar exakt det som man själv har gjort mot människan, fast man vrideroch vänder lite så att det ser ut som att den som hänger ut folk som hänger ut folk.. är den riktiga boven i dramat.

I grund och botten så har väl Joz och Jocke sagt exakt samma sak.. att det är för jävligt när youtubers hänger ut folk.. bara att Jocke anser att Joz hänger ut Jocke genom att ha den åsikten som Jocke också tycks ha enligt hans egna ord.

Så där sitter han med expressens reporter och ljuger om att han är ett helgon som har gjort samhällsnytta i nutid fast han var rutten förr i tiden och hängde ut folk.

Visst är han duktig , men usch vad fejk.. och det känns ju som att folk börjar förstå detta nu.

Liam M fick knappt 1000 nya prenumeranter trots att Jocke gav han en shoutout.. och då har Jocke nästan en miljon prenumeranter.

Jockes shoutouts börjar tappa värde nu. Hans luftslott börjar rasa så tillåmed expressen tog med att Jocke brukade hänga ut folk förr i tiden.. för det är svårt att komma ifrån det när man har varit en sån skurk på nätet.

Jag tycker inte att Joz har hängt ut någon dock förutom att Jocke sexuellt ofredade Joz med en snoppvideo vilket Jocke inte vill nämna ett ord om eftersom det anses väl som att Jocke har sexuellt ofredat en anställd som påstår att han inte var anställd medans Jocke trilskas med att påstå att Joz var anställd.. vilket betyder isf att Jocke sexuellt ofredade han som hängdes ut som nån som sexuellt ofredar Jockes anställda.

Vad har Jocke för ansvar över Joz då om Joz var anställd vilket Jocke hävdar, varför tar Jocke det inte på allvar när Jocke har sexuellt ofredat Joz med en sån snoppvideo. Vart är Joz uppbackning som borde likna det stöd som dom gav till Alexandra som hävdade att Joz ofredat henne med sms där ingen snopp syndes.
Senast redigerad av KungPungPat 2021-06-22 kl. 03:21.
Citera
2021-06-23, 13:31
Medlem
Joz sa själv att han inte kände sig sexuellt ofredad övht.
Citera
2021-06-23, 20:26
Avstängd
KungPungPats avatar
Danjal grät så tårarna flög när han berättade om hur han trodde att Joz hade planterat ut mikrofoner och kameror i Jockes hus... i dokumentären om Joz.. så jag började undra vad det är som är så hemligt och hemskt om folk får reda på.. och som tillåmed får Danjal att gråta bara av tanken på att det ska bli offentligt kännt..

sen kom Joz ut på youtube och visade en video där Jocke skickar en snoppvideo till Joz i hopp om att göra Joz kåt..

med det backfired och istället blev Jocke exposad som en multipulti bisexuellt snubbe som trackasserar anställda genom snoppvideos som såklart är mycket värre än om Joz skickade ett halvsnuskigt sms till Alexandra.

Frågan är väl om Danjal grät och var så rädd över att Joz KAN ha filmat Danjals och Jockes bögpartyn i smyg lixom.. då det inte är normalt alls att bete sig som Danjal gjorde i dokumentären.. som tyder på att Danjal sitter på en hemlighet som är minst lika saftig som att Jocke har skickat snoppvideo till Joz i hopp om att skapa bögparty med Joz.
Senast redigerad av KungPungPat 2021-06-23 kl. 20:31.
Citera
2021-06-23, 21:28
Medlem
Citat:
Danjal grät så tårarna flög när han berättade om hur han trodde att Joz hade planterat ut mikrofoner och kameror i Jockes hus... i dokumentären om Joz.. så jag började undra vad det är som är så hemligt och hemskt om folk får reda på.. och som tillåmed får Danjal att gråta bara av tanken på att det ska bli offentligt kännt..

sen kom Joz ut på youtube och visade en video där Jocke skickar en snoppvideo till Joz i hopp om att göra Joz kåt..

med det backfired och istället blev Jocke exposad som en multipulti bisexuellt snubbe som trackasserar anställda genom snoppvideos som såklart är mycket värre än om Joz skickade ett halvsnuskigt sms till Alexandra.

Frågan är väl om Danjal grät och var så rädd över att Joz KAN ha filmat Danjals och Jockes bögpartyn i smyg lixom.. då det inte är normalt alls att bete sig som Danjal gjorde i dokumentären.. som tyder på att Danjal sitter på en hemlighet som är minst lika saftig som att Jocke har skickat snoppvideo till Joz i hopp om att skapa bögparty med Joz.

Jag tror både Jocke och Joz har bögat runt med varandra. Ganska säker på att de älskat med varandra. Båda två verkar väldigt homosexuella av sig om man tittar på videos tsm. Dem där blickarna är ju inget annat än kärleksblickar.
Citera
2021-06-23, 23:02
Bannlyst
Citat:

Har Jocke skickat en video när han visar kuken för JoZ, är inte så mycket för kukar men den videon vill jag se innan jag tror på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in