2026-09-14, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jockiboi inte bry sig
Han stämmer en kvinna som inte har någon plattform på YT utan enbart något hundratal följare på instagram

Inte bry sig

Han bryr sig så ini helvete ..
Han kanske bara lessnat på att såna som inte har något eget liv lägger sig i hans 24/7?
Det måste ju finnas annat att göra om dagarna än att leta fel hos andra.
Citera
2026-09-14, 16:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTourette
Han kanske bara lessnat på att såna som inte har något eget liv lägger sig i hans 24/7?
Tror du? Han lever ju faktiskt på att folk är intresserade av det han lägger ut. Lägger han ut sitt liv 24/7 så är det vad han vill att folk ska titta på.

Jag tror att han helt enkelt är en ynkrygg som inte kan ta till sig att människor kritiserar det skit han gjort och gör .. och och som han själv sedan lägger ut till allmän beskådan.

Eller givet vem han valt att stämma så vet vi ju att han är en ynkrygg.
Senast redigerad av micro113 2026-09-14 kl. 16:41.
Citera
2026-09-14, 16:39
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Det ursäktar inte att han kommer med dom här stämningarna. Han är en skör individ som inte klarar av offentligheten.
Citera
2026-09-14, 17:00
Medlem
Citat:
Han kanske bara lessnat på att 1. såna som inte har något eget liv lägger sig i hans 24/7?
Det måste ju finnas 2. annat att göra om dagarna än att leta fel hos andra.

1. Eftersom jockiboiii själv har gjort det till en utsökt KONST att ständigt lägga sig andras liv, leverne och åsikter- faller din "analys" av jockiboiii's bevekelsegrunder på sin egen rimlighet. Exempel: jockiboiii har inte enbart lagt sig i Chrippas liv, leverne och uttalanden utan också Linnéas, Linnéas familjs, och alla deras följares under ÅRATAL...I förbifarten har han även lyckats förtala alla dessa, ibland via sina proxyagenter FETTOANJO och den uppenbart UTVECKLINGSSTÖRDA Carl Fredrik Alexander Rask.

2. jockiboiii är även här EN VIRTUOS när det kommer till att leta fel hos sina kritiker. Och när dåren anser sig förfördelad ger han sig, likt ett ROVDJUR, på de allra svagaste aktörerna han hittar och försöker STÄMMA dessa på rena fantasibelopp.

Jockiboiii kan brinna i helvetet, INGEN kommer sakna honom.
Citera
2026-09-14, 17:33
Medlem
kirugumis avatar
Jag tror att vi får se Lundellarna i Lets dance nästa säsong. Kom ihåg var du såg det först.
Citera
2026-09-14, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Jag tror att vi får se Lundellarna i Lets dance nästa säsong. Kom ihåg var du såg det först.

Är det en dålig hållning samt rökrunkarversion som TV 4 tänker sponsra?

Jag finner det tveksamt.
Citera
2026-09-14, 17:57
Medlem
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaEnNyDa
Det ursäktar inte att han kommer med dom här stämningarna. Han är en skör individ som inte klarar av offentligheten.
Jocke är expert på offentligheten och drar in mycket visningar inklusivt angagemang! Annat är det med svettluktande apan Axel Bölman! Axel grinar så fort han får befogad kritik i sina kommentarer! Jocke har tagit hat och förtal i femton års tid fast ändå gått framåt! Fattar att ni darrar nu när hattåget närmar sig slutstationen (stockholms tr) men håll för bövelen reda på vem grinbögen är!
Citera
2026-09-14, 17:59
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskartorskar23
Jocke är expert på offentligheten och drar in mycket visningar inklusivt angagemang! Annat är det med svettluktande apan Axel Bölman! Axel grinar så fort han får befogad kritik i sina kommentarer! Jocke har tagit hat och förtal i femton års tid fast ändå gått framåt! Fattar att ni darrar nu när hattåget närmar sig slutstationen (stockholms tr) men håll för bövelen reda på vem grinbögen är!
Kommer Jockibois stämning mot kvinnan i Trosa att förändra något? Kommer han få mindre kritik?
Citera
2026-09-14, 17:59
Medlem
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Är det en dålig hållning samt rökrunkarversion som TV 4 tänker sponsra?

Jag finner det tveksamt.
Jocke är känd i finare sammanhang för att ha rytmen i blodet! Fast fortsätt projecera du!
Citera
2026-09-14, 18:04
Medlem
Okej. Först av allt så gratulerar jag att du tillfrisknat från din dyslexi. Stockholms tingsrätt? Antyder du att syltryggen Lundell har vågat stämma någon i Stockholm? Cissi Wallin kanske, eller Axel Öman? Helt galen underhållning! Ska vi tro att han vågar dyka upp öht denna gången. Jag tippar att han återgår till hur han blev känd. Att skita ner sig offentligt om CW får ögonkontakt med bajsgråtaren.

Citat:
Citera
2026-09-14, 18:04
Medlem
TaEnNyDas avatar
Citat:
Befläcka inte ordet kritik med ert hat! Autistiske Anneli kommer få höga skadestånd och det är bara en av många! Medviktarna har redan fallit! Fler stämningar skickas ut i denna stund! Ett stort mål om olaga förföljelse utreds! Till råge på allt kommer Micro och co avslöjas i dokumentären! Vi får se hur många av er som står sen!
Hur har Medviktarna fallit?
Kvinnan i Trosa kommer inte att dömas för det Jockiboi stämt henne för.
Fortsätta runka av Jockiboi du. Det kommer bara bli värre för killen.
Citera
2026-09-14, 18:07
Medlem
Oskartorskar23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Okej. Först av allt så gratulerar jag att du tillfrisknat från din dyslexi. Stockholms tingsrätt? Antyder du att syltryggen Lundell har vågat stämma någon i Stockholm? Cissi Wallin kanske, eller Axel Öman? Helt galen underhållning! Ska vi tro att han vågar dyka upp öht denna gången. Jag tippar att han återgår till hur han blev känd. Att skita ner sig offentligt om CW får ögonkontakt med bajsgråtaren.
Dyka upp eller inte Jocke segrar! Jocke stämmer goatbrain i göteborg, Cissi i stockholm och Axel i Attunda! Ni kan få ut i enlighet med allmänintresset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in