Citat:
Ursprungligen postat av
HalmstadSFB
Det har jag aldrig sagt men M hatar ju Jocke det är uppenbart i dokumentären.
Du menar när hon läser upp hoten Joakim Lundell skickat?
Jag tycker förvisso inte att hon verkar vara speciellt hatisk mot Jocke där,
men låt säga att hon är det. Vilken reaktion hade du förväntat dig?
Vet inte vad du lever för typ av liv, men det är inte såhär man blir ohatad irl:
Citat:
Joakim Lundell 11 jan 2025 09:34
Tror du inte jag förstår vad du försöker göra Marika? Du försöker få nån hänga ut dig så du kan anmäla förtal igen och så du kan få ut lite skadestånd att betala ett par boxar vin till dig. Men du vet det finns något som heter sannolikhets principen. Fool me once, fool me twice.
Dvs om du skulle anmäla något sånt igen så kommer dom börja kolla på hur Marika återigen råkade hamna i att bli uthängd, frågan blir då. Gör Marika något själv för att hamna i dessa situationer? Och då kan det kanske bli så att Rask får hjälp med resning i hans män och att man kollar på om du faktiskt har skrivit alla dessa saker på Flashback också. Emot mig kan du försöka med dina pissiga förtal, för även om jag blir dömd är det kaffepengar för mig jag skiter ut på nån minut på toaletten.
Du är genomskinlig och jag ser genom precis vad du försöker med.
Hur hade du själv reagerat om du fick motsvarande DM? Hade du vänt andra kinden till, tänkt att avsändaren kanske bara hade en dålig dag? Säkert en snäll kille ijenklien? Eller hade du kastat dig ut och gråtit kuken av dig om grov olaga stämpling till övergrepp i rättssak? Kanske låtit en AI skriva en stämningsansökan? Gurglat dina egna tårar tills tänderna frätts bort av saltet?