2026-04-23, 23:43
Avstängd
umpatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Antagligen för att Anjo inte var där så dom gick och 20 meter från Anjos hus fast det berättade ju Axel dagen innan att dom skulle göra i mailet.

Men sluta nu, ingen normal människa går på att ditt trams om att du skulle vara kompis med Anjo, ditt ruttna Temu-troll.

Och ingen bryr sig om att Axel fotat Anjos port och lagt upp nånstans, hur mycket just du försöker pusha det här på flashback att det skulle vara så att någon bryr sig.

Alla ni i Temu fungerar likadant, ni bara trollar och ni låtsas t.o.m. "tillhöra" dem ni försöker trolla, så ni låtsas bli kränkta av era egna usla trollningar.
Skaffa er ett liv istället, ett värdigt sådant.
Senast redigerad av umpata 2026-04-23 kl. 23:46.
Citera
2026-04-23, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Svensken har vaknat och dom kommentarsfält sekten inte kan censurera säger allt. Joakim är ökänd för maktmissbruk, mytomani och Hatet han sprider på internet.

Hade det inte varit för att stämningen mot Medviktarna gav motsatt effekt är jag säker på att Jocke hade stämt Goaty också. Hon är analytisk, noggrann och vass och det begriper till och med Jockiboi. Det är omöjligt att kritisera hur hon angriper Joakim och det är ingen slump att det är det knäpptyst från Anjo och Rask om det och att dom få som kritiserar henne i kommentarsfältet är LSS-orcher (no funko).
Det du skriver är fullkomligt rimligt och vi som ser- ser! Tyvärr är den stora massan fortfarande sovande idioter men när de väl vaknar upp och förstår kommer JB, FF, CFAR m.fl. att falla som dominobrickor. Sanna mina ord och: FUCK JOAKIM LUNDELL!
Citera
2026-04-24, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Hackningen av Anjo och Rasks e-post.

Varken Jocke, Axel eller Medviktarna ligger bakom den.

När det är sanningen man vill få fram så är det inte rätt att sprida misstankar som en sanning. Oavsett vilken sida som påstår något.
Jag har presenterat en tes och varit tydlig med att det är en tes. Det är inte samma sak som att sprida misstankar som en sanning. När jag säger att jag vet något har jag alltid flera säkra källor på det.

Faktum är att ingenting alls om hackningen är känt, ändå har det hänt märkliga saker runt den.
1. Den gick viral dagar innan Axel skulle börja gräva i influencio och Newton Nordic. Vore Temusidan inblandad hände det väldigt olägligt och skärmdumpar kan sparas för senare bruk
2. Någon matade i detalj Legio med vad han borde ifrågasätta och fråga efter och sådde frön för osämja
3. Jag blev direkt anklagad av en av Jockes hundar
4. Joakim springer till Bloggbevakning och anklagar Axel och Medviktarna (utan att han har något att gå på)
5. Jockes andra hundar sprider desinformation om vem som ligger bakom den
6. Den enda som säger sig veta något om hackningen är en nyregistrerad användare (jag menar inte att jag tror att du ljuger, jag menar att jag varken kan säga bu eller bä om din trovärdighet)

Jag har tidigare blivit anklagad för saker Joakim ligger bakom och då var det en psy op. När Joakim springer ut i media för att ge ett lösryckt rykte utan bevis spridning brukar det vara något han konspirerat ihop och för att han vill kontrollera narrativet och inte ge människor en chans att ifrågasätta händelseförloppet. Jockes hundar har inget att vinna på att avleda diskussionen ifall han inte är inblandad.

Jag vet ingenting om den och med det sagt kan jag bara gå på det jag vet och historiska händelser och beteendemönster.
Senast redigerad av Pallal 2026-04-24 kl. 00:15.
Citera
2026-04-24, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Gissar att det handlar om ett förtäckt hot om att stämma någon/några för förtal.

Kvinnan här syftar då till en kvinna som hängde ut en pedofil på Facebook och åtalas för förtal.
Det är så det brukar låta från Hotibois hundar.

Hen visste en del om Julias planer att fly till Dubai också. Tyvärr är många inlägg raderade. *självcensur*

För att lyckas med det behöver hen identifiera den hen vill anmäla och vad jag vet har Joakim gjort saker med betydligt högre straffvärde mot dom han letat upp än vad förtal kan nå upp till. Det är helt uteslutet att han vill att det får medial spridning.
Citera
2026-04-24, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vi kan säga så här. Det finns mängder och åter mängder med material som advokater kan leta i. Det är nämligen så att inte bara du kan vara bevissamlare.

Läskigt dock att det finns kopplingar till en fd fiskare i en organisation som använt sig av liknade sätt dvs lögner och desinformation.

Kort sagt, du anar inte hur mycket det finns att hitta på nätet som tex Jocke och Anjos advokater har till sitt förfogande.

Är det så att något har gått emot Axel och Medviktarna? Är det så att Medviktarna inte har förmågan att lära sig vad ord betyder?
Varför lägger dina kompisar ut portkod? Varför försöker dina kompisar få andra att använda denna portkod?
Varför bryter dina kompisar ett avtal?

Vad du än kommer att svara mig VET jag att du hittar på, försöker avleda eller hota. Alltså precis allt.
Sockerpullan, nu får du ge dig.

1. Bevisa att ryktet inte planterades av Jockiboi ifall du inte vill att han ska se otroligt skyldig ut
2. Ladda upp chattarna
3. Ladda upp klippet från soc
4. Ladda upp polisanmälan

Har en fd fiskare och förmodad pedofilhatare svårt för Jockiboi? Det kunde man inte tro. *ja ba skoja*

Jag förstår inte vad du pratar om, jag är ingen bevissamlare. Vad är kopplingsfiskaren misstänkt för och vilken organisation menar du använder sig av lögner och desinformation? Jag börjar tro att Jockiboi tänker stämma Dumpen. Vad hände med den goda relation Jocke hade med Dumpen?

Hoppas inte på för mycket, dom har inga privata tillgångar att tala om och Ninetone kommer inte lägga stora summor pengar på rättshaveristens dåligt skötta privatspaning

Jag vet inte hur det går för Axel och Medviktarna och tycker att det är märkligt att du förtvivlat försöker sammankoppla dom med mig. Tala ur skägget.
Senast redigerad av Pallal 2026-04-24 kl. 00:45.
Citera
2026-04-24, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Jocke rentvådde ju sig själv när han släppte sin bok. Då kom förklaringen på varför Jockiboi varit så odräglig. Varför han runkade insmetad i bajs och kallade minderåriga tjejer för horor osv.

Allt berodde på att han blev torterad av sin mamma. Han kunde inte rå för att han blev helt cp ibland, det var mammans fel. Hon var en ond människa som förstört Jocke. Inget va Jockes fel, allt va mammans fel.
Före detta med boken så var det ju familjehemmet som anklagades hårt och beskylldes för diverse trauman. Det är otroligt hur snabbt det gick från att vara familjehemmet till mamman som orsakat dessa trauman.
Citera
2026-04-24, 01:20
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Före detta med boken så var det ju familjehemmet som anklagades hårt och beskylldes för diverse trauman. Det är otroligt hur snabbt det gick från att vara familjehemmet till mamman som orsakat dessa trauman.
Det är därför Falska minnen är så problematiska. De kan förändras eftersom det är just falska minnen. Förändras både vad som har hänt, vart det hände och vem som var förövaren.
Dock är det ovanligt att man minns 2 olika barndomar även när man har Falska minnen.
Personen som har dessa falska minnen tror dock att det är riktiga minnen.
Citera
2026-04-24, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av umpata
Men sluta nu, ingen normal människa går på att ditt trams om att du skulle vara kompis med Anjo, ditt ruttna Temu-troll.

Och ingen bryr sig om att Axel fotat Anjos port och lagt upp nånstans, hur mycket just du försöker pusha det här på flashback att det skulle vara så att någon bryr sig.

Alla ni i Temu fungerar likadant, ni bara trollar och ni låtsas t.o.m. "tillhöra" dem ni försöker trolla, så ni låtsas bli kränkta av era egna usla trollningar.
Skaffa er ett liv istället, ett värdigt sådant.
Mutemute var aktiv på forumet innan Temu fanns till.

Hen brukar få skärmdumpar från chattar med Joakim Lundell och ladda upp post adresserad till Jockiboi, så allt har hen kontakt med sekten.
Citera
2026-04-24, 01:37
Medlem
Citat:
Jag har presenterat en tes och varit tydlig med att det är en tes. Det är inte samma sak som att sprida misstankar som en sanning. När jag säger att jag vet något har jag alltid flera säkra källor på det.

Faktum är att ingenting alls om hackningen är känt, ändå har det hänt märkliga saker runt den.
1. Den gick viral dagar innan Axel skulle börja gräva i influencio och Newton Nordic. Vore Temusidan inblandad hände det väldigt olägligt och skärmdumpar kan sparas för senare bruk
2. Någon matade i detalj Legio med vad han borde ifrågasätta och fråga efter och sådde frön för osämja
3. Jag blev direkt anklagad av en av Jockes hundar
4. Joakim springer till Bloggbevakning och anklagar Axel och Medviktarna (utan att han har något att gå på)
5. Jockes andra hundar sprider desinformation om vem som ligger bakom den
6. Den enda som säger sig veta något om hackningen är en nyregistrerad användare (jag menar inte att jag tror att du ljuger, jag menar att jag varken kan säga bu eller bä om din trovärdighet)

Jag har tidigare blivit anklagad för saker Joakim ligger bakom och då var det en psy op. När Joakim springer ut i media för att ge ett lösryckt rykte utan bevis spridning brukar det vara något han konspirerat ihop och för att han vill kontrollera narrativet och inte ge människor en chans att ifrågasätta händelseförloppet. Jockes hundar har inget att vinna på att avleda diskussionen ifall han inte är inblandad.

Jag vet ingenting om den och med det sagt kan jag bara gå på det jag vet och historiska händelser och beteendemönster.

Jag går också på historiska händelser och beteendemönster.

Det gör vi väl alla. Det är så man navigerar både här och i det verkliga livet.

Trovärdighet på flashback är det ingen som har till hundra. Man är bra dum om man börjar lita på någon här.
Citera
2026-04-24, 01:39
Medlem
Citat:
Det är så det brukar låta från Hotibois hundar.

Hen visste en del om Julias planer att fly till Dubai också. Tyvärr är många inlägg raderade. *självcensur*

För att lyckas med det behöver hen identifiera den hen vill anmäla och vad jag vet har Joakim gjort saker med betydligt högre straffvärde mot dom han letat upp än vad förtal kan nå upp till. Det är helt uteslutet att han vill att det får medial spridning.

Jag vet och håller med. Har följt det här och mycket bra koll.
Citera
2026-04-24, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det är den koden oavsett vad du säger, dom stod utanför.
Resturangen ligger 20 meter från huset syftet var att besöka Anjo det framgick tydligt i mailet Axel skickade han kan nog visa upp det själv.

Så portkoden Anjo spred (som han trodde var Axels portkod) och gjorde en Ai-låt om, är alltså exakt samma kod som Anjos egen portkod?
Anjo och Axel råkar alltså ha identisk portkod.
Av alla 10 000-tals sifferkombinationer som finns så har just Axel och Anjo exakt lika?
Ja, det låter ju rimlig och helt i linje med hur verkligheten brukar fungera…
Skulle det mot förmodan vara samma kod så har nån sett till att få koden bytt, till just de siffrorna i sann Jockiboianda. Det är många som är bruna runt munnen i Norrköping…

Och angående mailet Axel ska ha skickat, det var inte så att han berättade att han skulle till Norrköping, vart han skulle luncha och föreslog en träff?
Men som du säger, det kommer han säkerligen berätta om själv, då han är helt transparent och INTE LJUGER.
Senast redigerad av Badrumsbadkar 2026-04-24 kl. 05:33. Anledning: Tillägg
Citera
2026-04-24, 08:39
Avstängd
umpatas avatar
Citat:
Mutemute var aktiv på forumet innan Temu fanns till.

Det spelar ingen roll hur länge ert troll har trollat här.
Jag bryr mig inte om era "flashback-användare-gräv".

Jag har varit engagerad i knappt en månad - och det är redan tydligt för mig att mutemute är antingen:

A. Nån tramspelle som låtsas veta om saker.

eller

B. Nån tramspelle som vet allt vad Temu gör (mot Anjo, Jocke, Rask, Motvikt m.m.) och låtsas vara kränkt över det här i trådarna.

Det lutar starkt åt B i det här fallet, det är det enda logiska. Alternativ A är ologiskt.
Oavsett A eller B så är det bara löjligt att "diskutera" saker med trollet.

Vad är meningen och poängen? Ska ni försöka skapa en bild av att Jocke och Anjo är "rädda och kränkta" av att Temu har varit i Norrköping? Ska ni bygga den bilden på att trollkontot mutemute spammar om det på flashback? Lycka till

Skaffa er ett liv istället, ett mer värdigt liv.
Senast redigerad av umpata 2026-04-24 kl. 08:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in