Citat:
Ursprungligen postat av
cinmik
Hackningen av Anjo och Rasks e-post.
Varken Jocke, Axel eller Medviktarna ligger bakom den.
När det är sanningen man vill få fram så är det inte rätt att sprida misstankar som en sanning. Oavsett vilken sida som påstår något.
Jag har presenterat en tes och varit tydlig med att det är en tes. Det är inte samma sak som att sprida misstankar som en sanning. När jag säger att jag vet något har jag alltid flera säkra källor på det.
Faktum är att ingenting alls om hackningen är känt, ändå har det hänt märkliga saker runt den.
1. Den gick viral dagar innan Axel skulle börja gräva i influencio och Newton Nordic. Vore Temusidan inblandad hände det väldigt olägligt och skärmdumpar kan sparas för senare bruk
2. Någon matade i detalj Legio med vad han borde ifrågasätta och fråga efter och sådde frön för osämja
3. Jag blev direkt anklagad av en av Jockes hundar
4. Joakim springer till Bloggbevakning och anklagar Axel och Medviktarna (utan att han har något att gå på)
5. Jockes andra hundar sprider desinformation om vem som ligger bakom den
6. Den enda som säger sig veta något om hackningen är en nyregistrerad användare (jag menar inte att jag tror att du ljuger, jag menar att jag varken kan säga bu eller bä om din trovärdighet)
Jag har tidigare blivit anklagad för saker Joakim ligger bakom och då var det en psy op. När Joakim springer ut i media för att ge ett lösryckt rykte utan bevis spridning brukar det vara något han konspirerat ihop och för att han vill kontrollera narrativet och inte ge människor en chans att ifrågasätta händelseförloppet. Jockes hundar har inget att vinna på att avleda diskussionen ifall han inte är inblandad.
Jag vet ingenting om den och med det sagt kan jag bara gå på det jag vet och historiska händelser och beteendemönster.