2026-05-16, 18:03
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Problemet för honom och dig är ju att han inte säger samma sak som i videon där han erkänner sexköp.
Surprise! Damage control.
Samma mönster hela tiden och hans idioter till följare går ju på allt han säger.
Citera
2026-05-16, 18:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Det var ett skojigt och skämtsamt svar i en vidio där publiken ställde korkade frågor
Nej, det var det inte. Det är Riley som ställer frågorna och filmar och utgångspunkten var att svara med sanning.

Så sorry, din idol är en horköpare/torsk.
Citera
2026-05-16, 18:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Surprise! Damage control.
Samma mönster hela tiden och hans idioter till följare går ju på allt han säger.
Ja, och i vanlig ordning så kan han inte ens hålla sig till en lögn, utan det ändras varenda gång han ska försöka dribbla bort folk.
Citera
2026-05-16, 18:06
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Vad använde du för metod?
Jag tryckte på play och lyssnade på klippet som delades till mig, och jag ansåg att JockeyBoy lät autentiskt arg på Temu-krigarn Clew News för att han är så järndöd, och så förklarade JockeyBoy sanningen
Citera
2026-05-16, 18:09
Avslutad
Citat:
Jag tryckte på play och lyssnade på klippet som delades till mig, och jag ansåg att JockeyBoy lät autentiskt arg på Temu-krigarn Clew News för att han är så järndöd, och så förklarade JockeyBoy sanningen
OK, den kvalitetssäkringsmetoden hade jag inte hört om förut, var lärde du dig den?
Citera
2026-05-16, 18:09
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det var det inte. Det är Riley som ställer frågorna och filmar och utgångspunkten var att svara med sanning.
Då syftar vi inte på samma
Citera
2026-05-16, 18:12
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
OK, den kvalitetssäkringsmetoden hade jag inte hört om förut, var lärde du dig den?
Samtalet kommer snart spelas upp i Motvikten live stream lördag skål 79

Du kommer höra att JockeyBoy säger sanningen, exakt som jag redan skrevit här hela dagen idag
Citera
2026-05-16, 18:13
Avslutad
Citat:

Du kommer höra att JockeyBoy säger sanningen, exakt som jag redan skrevit här hela dagen idag
Det var inte det jag frågade.
Citera
2026-05-16, 18:23
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:

Sanningen?! Sedan när har Råttmannen talat sanning? Han ändrar sig och byter version efter vad som passar honom. Ibland glömmer han till och med vilken version han senast använde.

Jag är säker på att det här med sexköpen gjort honom riktigt nervös. Han vet hur illa TV4 ser på torskar, och han använder nu, i vanlig ordning, en annan person för att försöka rentvå sig själv.

Sorgligt nog kommer den stora skaran idioter som avgudar honom att tro på vartenda ord. Vi med hjärna ser dock igenom dessa lögner.

Joakim Lundell är en torsk, hebefil och allmänt samhällsfarlig person!
Citera
2026-05-16, 18:37
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Sanningen?! Sedan när har Råttmannen talat sanning? Han ändrar sig och byter version efter vad som passar honom. Ibland glömmer han till och med vilken version han senast använde.

Jag är säker på att det här med sexköpen gjort honom riktigt nervös. Han vet hur illa TV4 ser på torskar, och han använder nu, i vanlig ordning, en annan person för att försöka rentvå sig själv.

Sorgligt nog kommer den stora skaran idioter som avgudar honom att tro på vartenda ord. Vi med hjärna ser dock igenom dessa lögner.

Joakim Lundell är en torsk, hebefil och allmänt samhällsfarlig person!
Han byter inte version, det enda som byts är sammanhanget han pratar om det i, ibland i skämtsamma sammanhang och ibland seriösa sammanhang

Sanningen har jag redan skrevit här i tråden, spelar ingen roll om JockeyBoy skämtat om det på olika sätt genom åren, det ändrar inte på sanningen
Citera
2026-05-16, 18:42
Medlem
Citat:

Kommer han förhålla sig till sanningen på samma sätt som när han förklarade för Jonna att det var ”ett misstag” att lägga upp porrfilmen med henne, utan samtycke, för att få fart på bloggen igen?

Citat:
Den före detta "Kungarna av Tylösand"-deltagaren och skandalprofilen Joakim "Jockiboi" Berg är minst sagt i hetluften igen.

Dettas efter att han, på sin tidigare insomnade blogg, lagt upp en länk till en porrfilm på honom själv och en tjej.

"Besök på egen risk.." skriver han själv på Facebook och länkar till blogginlägget i fråga.

Citat:
https://nyheter24.se/noje/bloggvarlden/757609-jockibois-stora-miss-rakade-sprida-egen-porrfilm

Citera
2026-05-16, 18:52
Avslutad
Nej det vore naturligtvis helt otänkbart att Joakim Lundell skulle ha köpa sex under besöket i Argentina. När han på flyget hem- med ett praktstånd smygfotade ”Guds älskade små flickor”…vid 26 års ålder…

Jockiboi på sin dåtida blogg:

9 februari 2011

”Kollade genom lite mobilbilder förut.
Och har kommit till en hemsk slutsats, JAG ÄR
ETT PERVO!
En gubbsjuk äckligt Pervo, Så alla som ska slå mig med en Hartass gör det .... Nu!
Hittade bilder där jag på planet hem från
Argentina.
Där jag försökt smygfota unga katolska skolflickor på planet.
Och med unga menar jag nu inte att dom var barn eller nått.
Jag tror dom misstänkte mig starkt faktiskt.
Eftersom jag gick på toaletten minst 15ggr bara för att få gå förbi dom och visa mitt praktfulla stånd.
Jo faktiskt så såg jag till den syndes extra mycket i byxan när jag gick förbi.
Så dom små guds älskande flickorna ser vad dom går miste om!
Tänkte säga att Jesus sagt till mig att dom skulle suga av mig, Men tror inte dom hade gått på det
SNUSKGUBBE!”
Senast redigerad av Herrbevling 2026-05-16 kl. 18:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in