2026-05-16, 17:38
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Ja det som Olof anklagade jockiboi stämmer till 100%, sen att jockibois retarderade socialgrupp 3-fans ska förstå/vilja förstå det är en annan sak.

Men jockibois tid kommer var så säkra.

Amen!

His time is nearly up.
Vi är så många nu. Och om vi mobiliserar oss ordentligt så är tiden slut fortare än om vi står passiva utan att göra något alls.

Jag föreslår att alla som vill och orkar mailar till TV4 och ifrågasätter samarbetet. Ju fler — desto större tyngd. Ser att flera redan varit lika förslagna som jag själv. Detta glädjer mig. Men kan vi få till en ordentlig sammanslutning? Det tar bara någon minut! Använd ChatGPT om ni inte orkar författa ett eget mail. Kom igen nu, krigare!
Citera
2026-05-16, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
https://www.youtube.com/watch?v=mj_mRsDzfNk&list=PLXWgv2LUgDjylJ6xxdOvHGrG 2ryF26xmf&index=2

Sen har jag hört många prata om det IRL det har varit en snackis att de betalade en prostitunerad utan att de visste, det ha varit ett roligt samtal ämne bland vänner

Jocke och Jonna skojade och skämtade om det länge och ofta, även långt senare lite kort i exempel vis 'trekant med en kändis'-videon de la upp men Jonna tycktes då 2019 ha glömt några detaljer, vem som betalade osv

Japp han har pratat om när han köpte en prostituerad i Argentina som han hade sex med.

Det hade du vetat om du var i närheten av Jocke på den tiden.
Citera
2026-05-16, 17:42
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
MotVikt
KÖPTE JOAKIM LUNDELL S*X? VI RINGER HONOM!
Oj oj. Nu har hunden Klitten fått uppdraget att rentvå Jockiboi! Han måste vara så oerhört stolt och lycklig över detta. Självklart är det JBs idé. Och naturligtvis kommer vi inte få höra någon som helst sanning när Klitten väl ringer.
Citera
2026-05-16, 17:45
Medlem
Citat:
MotVikt

Så det Motvikts tur nu att försöka försvara mytomanen.
Citera
2026-05-16, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
live om 68 minuter dvs ingen vits att klicka förrän kl 18

Det går inte att prata bort sanningen, när Jockiboi pratar öppet hos en radiokanal och erkänner att HAN SJÄLV DREV PÅ sex-köpet.

https://share.google/ftGSM8WLhgg4gcyc1
Citera
2026-05-16, 17:52
Medlem
UTubes avatar
Citat:
MotVikt
Jag har redan lyssnat på samtalet och kvalitetsäkrat det och han säger samma sak jag redan skrevit i denna tråd
Citera
2026-05-16, 17:53
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Han knullade en prostituerad i Argentina.

Jag fatta att Japan var sexet. Men det är spekulationer. Enligt Jockiboi hade han sex en gång, men köpt prostituerade två gånger. Eftersom han försvara Argentina-grejen så hårt att det bara var Lap-dance tänkte jag att sexet skedde i Japan.
Citera
2026-05-16, 17:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Det går inte att prata bort sanningen, när Jockiboi pratar öppet hos en radiokanal och erkänner att HAN SJÄLV DREV PÅ sex-köpet.

https://share.google/ftGSM8WLhgg4gcyc1

Tar en lyssning då
GIllar ej länken men det är inte så myckt ditt fel
Här är den direkt på tuby:
https://youtu.be/9hFI-fAlOeU?si=h5jTHCFnzJvyAkAB
Citera
2026-05-16, 17:55
Avslutad
Citat:
Jag har redan lyssnat på samtalet och kvalitetsäkrat det och han säger samma sak jag redan skrevit i denna tråd
Vad använde du för metod?
Citera
2026-05-16, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Jag fatta att Japan var sexet. Men det är spekulationer. Enligt Jockiboi hade han sex en gång men köpt prostituerade två gånger. Eftersom han försvara Argentina-grejen så hårt att det bara var Lap-dance tänkte jag att sexet skedde i Japan.

Jag förstår men sex hade han i Argentina.

I Japan köpte den en prostituerad kvinna tillsammans som Jonna betalade med produktionspengar.
Där verkar inget sexuellt ha hänt.
Citera
2026-05-16, 17:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Problemet för honom och dig är ju att han inte säger samma sak som i videon där han erkänner sexköp.
Citera
2026-05-16, 18:00
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Problemet för honom och dig är ju att han inte säger samma sak som i videon där han erkänner sexköp.
Det var ett skojigt och skämtsamt svar i en vidio där publiken ställde korkade frågor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in