2025-12-14, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Vad Joakim gör eller inte, är ingen ursäkt för vad du påstått. Så här kommer sanningen:

Sluta hitta på saker. Är det ChatGPT som sagt det till dig?

De flesta tror på Joakim oavsett vad du skriver för påhittade berättelser, ger over it.
Citera
2025-12-14, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Varför var mamman tandlös i hela käften ett tag
Hon har inte varit tandlös, hon har likt Jocke saknat en del tänder och använder en tandbrygga. Det är inte ovanligt i hennes generation, dom var inte lika noggranna med tandborstning som Jockes generation och våra barn är.

Jocke saknar tre eller fyra tänder redan det kan vara så att han ärvt benägenheten att tidigt få dåliga tänder från sin mammas sida, det är inte normalt att vara tandlös i blotta 40-årsåldern som 80-talist.
Citera
2025-12-14, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Nej, men Joakim blev misshandlad av sin mor.
Giggo blir misshandlad av Joakim. Det är dina ord.
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2025-12-14 kl. 01:19.
Citera
2025-12-14, 01:17
Medlem
Citat:
Det säger allt att en så skadad person som Chrippa växt upp med hennes "friska jag".

Och Jocke blev sinnessjuk för att fosterfamiljen hade psykisk terror?
Hans ord...
Citera
2025-12-14, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Giggo blir misshandlad av Joakim.

Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Och Jocke blev sinnessjuk för att fosterfamiljen hade psykisk terror?
Hans ord...

Vad anser ni om att Joakim blir stort hyllad ikväll efter Körslaget? Måste göra ont i alla som vill att det går dåligt för honom.
Citera
2025-12-14, 01:25
Medlem
Det som är sjukt är ju att även om mamman skulle gått ut i media oändligt med gånger har hon ju ingen i ryggen.
Jocke har 1.2 miljoner följare som skulle trackasera henne och slita henne i stycken.
Han har ju förmodligen fler följare än vad dokumentären har tittare

Plus att han även har sin kennel med Anjo och Rask som tar de stora smällarna. Så Jocke kan säga att han inte uppmanat till någonting

Enda gången jag sett Jocke själv uppmuntra sina 1.2 miljoner följare till något sjukt var när han bad alla ringa Soc gällande Chrippa.
Citera
2025-12-14, 01:27
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Nej, men Joakim blev misshandlad av sin mor.

Hur kan du vara så investerad i honom och samtidigt säga att du inte känner till honom?
Citera
2025-12-14, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViskandeSnigel
Det som sker är att teamodiffat burnar utanför Jockes lägenhet. Lite omoget ja vet, Men Jockes svar på det hela är att mordhota och hota att skicka folk på dom osv.
https://youtu.be/IaEdF3k2T4U?si=dLBhv5XyojRr1dFf
Extremt avslöjande.

Killarna drar en "heders-burn" utanför Jockes lgh. Ut ur lgh kommer Jocke och Danjal, springer efter dom, killarna drar därifrån. Killarna lägger upp en video ifrån burnen.
Sen börjar sedvanliga internet-trakasserandet från Jockes sida. ”Dom slirar och burnar i 80-100kmh utanför buhuuu” (dom burnar i 5 km/h).

Jocke:
”Ta bort videon då den drar åt sig mer snorungar utanför oss, eller så har vi ett problem du och jag!! Jag skämtar inte längre, och jag bryr mig inte längre om konsekvenserna vad jag gör! Gör eran video så fler gör samma sak och skrämmer och stör mina hundar och min från så kommer jag att ge dig minst ett tandläkarbesök, eller ha kvar videon men tjut inte heller då över att du fått stryk sen!

Kanske 12-åringarna med internet knivar håller med dig, men en vuxen inte en chans. Jag kommer slå dig om videon är kvar och göra så andra gör samma sak. Anmäl mig om du vill, bryr mig ej. Slår dig oavsett. Ta stryk då, för ni hade ett val. Enda som kommer hålla med er är P12-armén. Kan posta er video på FB och fråga om folk tycker det var illa av mig att hota efter det, då jag har bara vuxna här som följer typ.

Be mig inte skriva om du ska sitta som en jävla mus! Ta bort videon annars får ni stryk. Gör någon nåt mer här och säger ”ja men odiffat burnade ju utanför er?” då får du ta den smällen. Om ni gjort er video så min fru mår bajs blir trakasserad i hemmet med hundarna, erat val.

Tänker aldrig vika ner mig. Skadat du mig så äter jag upp ditt liv. Menar verkligen allvar! Jonna är nu på gränsen till att behöva psykvård. Jonna tjöt av panik! Kommer det 1 bil till utanför mig då åker jag raka vägen hem till dig. Kommer du ej ut så väntar jag, sen nitar jag dig sönder och samman. Jävlas med mig och jag och jävlas med dig tills du gråter och skriver stopp.

Så ner med videon eller så nästa gång det händer så ska du få känna alla smärta Jonna fått känna av eran jävla video! Annars kontaktar jag youtube oavsett och den duellen vinner du aldrig. Jag vinner oavsett. Jag kan ge dig en strike genom youtube på kanalen imorgon om du skulle vägra.

Vill du blanda in mer folk, absolut. Kan dra in hela mitt management och skivbolag, sen kan vi hålla på i rätten flera åt framåt tills fogden äter upp er. Du har 5 minuter på dig nu! Sen går jag till Ninetone [Ett litet skivbolag i Sundsvall], och sen ringer jag Google. Sen är det en strike, för den där videon bryter mot flertal regler direkt. Finns typ 10 punkter jag kan strika er för på videon men jag har varit schysst och låtit den ligga kvar tills idag då den gjorde skada i verklighet emot oss. Därför är det eran plikt att ta ner saker som andra uppfattar som coolt och gör samma sak av.

Och ser jag nån av er i närheten av mitt hem igen under min livstid så sliter jag er i stycken. Ni åker oavsett på innehållet så det rör mig inte i ryggen om jag får anmäla eller du tar ner den mer än jag vet ni är råttor som ni vet om skadan eran video gör och väljer att ändå ha kvar den! Sen får du gråta ut bäst du vill överallt för det rör mig inte ryggen att du får medhåll av snorungar som inte lärt sig moral än. Jag drar bara in media istället så kan dina ungjävlar yla bäst dom vill.

Oavsett vad efter jag slagit dig kommer du få förklara varför jag slog dig, och varför du ej tog ner videon när den gjorde skada mot oss. Jag kommer klippa sönder hela jävla ansiktet på dig för nu är det fan nog. Vänta bara.

Så får vi se, kan sno er video från youtube, sen tagga ditt namn och förklara vad som hände idag, samt att ni vägrar ta ner videon så ska du få se hur kul det är med dödshot som är påriktigt och inga skönt från föräldrar som brinner när dom ser detta. Jävla pajas asså. Vi blir till vad ni formar oss till, glöm inte det! En människa har sina gränser efter det finna inga regler och när det gäller min familj, kan sitta inne 10 år för dom om det skyddar dom. Ta bort videon NU! Jag menar verkligen allvar, annars kommer jag se till att du får uppleva samma sak.

Var glad att du inte stannade, jag hade gjort skit av dig. Adrenalin är inte att leka med. Ser att ni har samarbetspartners på er kanal, vad tror du dom tycker om detta? Kommer ringa alla! Varnar dig bara. Om jag hade velat hade jag redan hängt ut dig och bett media om hjälp, men jag känner jag fan hellre slår dig än att använda mina följare och media emot dig.

Åk inte här utanför och medvetet skräm mina djur. För jag kommer nita er annars. Danjal också. Jag tänker få ett stopp på detta och våld är tydligen enda lösningen. Ta bort videon om du ej vill ha dom problemen.

Vad var syftet? Att skrämma livet ur våra hundar? Förstöra vägen utanför så man får ha nån jävla bil som låter helvete som tvättar gatan utanför? Varför tror du media inte skriver om mina hot jag gör öppet på Snap? Din äckliga vidriga jävel. Asså du kommer ha problem för livet snart asså. Gör vafan du vill så gör jag vafan jag vill med dig! Sen är denna konversation mellan oss! Och problemet är mellan oss. Lägger du ut minsta illa och vinklar till din sida av myntet och det skapar igång något, varnar dig bara.

VI GÖR SPÖKVIDEOS SOM FOLK SKÄR SIG AV OCH MÅR SKIT. HADE VI DÅ GJORT DET? NEJ FÖRMODLIGEN INTE OM FOLK TAR SKADA AV DET. MAN HAR ETT JÄVLA ANSVAR. ALLA VIDEOS VI GÖR, TAR NÅN ENDA JÄVEL SKADA AV DET SÅ TAR VI BORT VIDEON OMGÅENDE. DET ÄR ETT ANSVAR MAN HAR SOM FUCKING JÄVLA YOUTUBER. ÄR DU HELT HJÄRNDÖD? Herregud, spelar du dum alltså.

Vill ni ha en seriös youtubekarriär? Och bygga det ni startat så sluta med sån här jävla skit emot offentliga människor för det slutar med en avstängning på youtube enbart. Youtube ska inte vara för att trakassera varann, det gör 12-åringar, inte 18 åringar. Ni är way för gamla för det. Finns INGA ursäkter när man är myndig!

Vill du veta varför jag är så arg? Jag gick med batman och affe ute idag. Kommer runt kröken vid kurvan där vi bor. Där ställer sig en EPA och burnar så Batman flyger igäv, jag tappar kopplet för han drar till, det var ett under att han sprang i panik åt rätt håll annat hade han suttit under bilen, var hade jag gjort med dig då tror du, samt fått andra att göra samma sak? [EPAN förekom en hel annan dag]. Detta vill jag stannar mellan oss. För mördar den personen som har död på min hund. Kan du förstå nu varför video ska ner?

Jag sa inget efter er video, för jag ansåg att det inte var så farligt, jag kunde gå vidare med livet. Mitt liv påverkades inte mer än för stunden. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA Batman är MITT ALLT! Det är som mitt barn då jag aldrig haft en familj! SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA FELIX?!

Chansa att Batman nästa gång klarar sig om det händer eller att slå sönder dig så att detta blir en grej i media och jag får hjälp av polisen och media! För tror det krävs en misshandel av någon för att utsättas för, och tro mig du vill inte synas på nyheterna med eran kanal, eller gamla kanal, då den lär vara avstängd redan då! Och redan hotat han 50 gånger minst, Danjal. Inget hjälper. Finns ingen empati eller respekt hos honom. Det han gjort är 10 ggr värre än ett brott.

Det epatraktorer gör händer ju oavsett eran video? Hur kan du säga att du inte uppmanat att göra något sånt, när det händer? Och den är inte laglig eran video heller, det är inte klappa katter ni gör på videon. Vad ska du försvara dig med om det händer Batman något nu när du har chansen att ta bort videon? Det är ingen dubbelmoral. Jag är en bra människa, en snäll kille.

NU VET DU JU OM DET. DET ÄR EN FUCKING HUND ASSÅ @Danjal LÖS DETTA ASSÅ JAG KOMMER GÖRA SÅ HAN FUCKING JÄVLA ILLA SNART. DET ÄR MIN JÄVLA HUND! HAR DU INGEN JÄVLA RESPEKT DIN ÄCKLIGA JÄVEN ASSÅ, fyfan. @Danjal Koppla in ALLA imorgon! Detta skulle ska bli aska på alla jävla sätt nät vi är färdiga med en process mot han. Polisen kommer fatta varför man hotat denna snubbe! Tror inte ens han får sympati där asså.

Min hund höll på att mista livet idag! Hundar blir påkörda varje dag i olyckor och din video orsakar att folk kör som idioter utanför i orimliga hastigheter. Det leker barn här till och med andra familjer. Felix, jag kommer dra dig inför alla rättegångar som existerar och betala alla kostnader själv. Du ska bli aska. Du medvetet utsätter alla i området för fara genom nån jävla stolthet. ÄR DU TRÖG?! Tror tamefan du förlorar i en åtalsrättegång för brott trots mina hot. Du är myndig, du ska veta bättre.

@Danjal ta ner hans video sen får vi be alla på FB om hjälp som sista utväg. Ladda upp den som en video så dom inte får nån länk eller klick utan videpn är på Facebook enbart. Sen nämner vi ingen youtube kanal utan skriver deras riktiga namn bara rakt av. Vi fuckar upp snubbens liv för alltid nu.

Danjal: Yes, laddar ner nu.

Jocke: för nu har han gjort sitt val. Danjal: Tror han fuckar upp sitt egna liv men vi hjälper han att skyunda på det.

Jockle: ska gå till alla grannar imorgon med, med en lista alla får skriva på att dom upplevt samma sak sen deras video lades ut, att folk kör i höga hastigheter utanför där barn leker, sen går vi till media också, sen polisen, sen drar det inför rätta civilt, tills han tjuter att det ska sluta. Det är fler än vi som bor i området, mestadels barnfamiljer. Har du ingen respekt för mig så ta ner videon för deras skull, för dom har inte hotat dig. Och nekar du till dt så handlar det om något annat, då är du bara en iskall psykopat vilket syns svart på vitt. Och skadas ett barn i området då kommer du ha hela Sverige efter dig för resten av ditt liv.

Imorgon för jag slakt av honom offentligt tills videon är nere. Kan ge mina grannar själva kommentera på inlägget så folk fattar det inte är någon överdrift i det jag skriver.
Citera
2025-12-14, 01:35
Medlem
Varför pratar Joakim öppet om hans påstådda självmordsförsök och återkommande självmordstankar i media och på youtube? Han ger sina barn den typ av trauma han hävdar att han är utsatt för. Barnen kommer hitta klippen och höra pappa säga att han försökt ta livet av sig, inom bara något år.
Citera
2025-12-14, 01:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Alltså ljög SLUTSPEL1 när han skrev han Joakim är DÖMD för mordbrand.

Att någon och han själv BERÄTTAR att han begått mordbrand är inte något bevis överhuvudtaget i så fall ju. Ni avfärdar ju allt han berättat om sin barndom, men när han berättar om mordbrand är det sant helt plötsligt. Hur ska ni ha det? Då kan ni ju inte lita på att han begått mordbrand heller, men ändå tror ni detta är helt sant.
Han är inte dömd eftersom han inte var 15 år .. däremot finns en utredning som berättar att han är skyldig.

Jag avfärdar inte allt han säger -- bara hans uppenbara lögner.
Citera
2025-12-14, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han är inte dömd eftersom han inte var 15 år .. däremot finns en utredning som berättar att han är skyldig.

Jag avfärdar inte allt han säger -- bara hans uppenbara lögner.

Den utredningen verkar inte vara mycket värd.
Citera
2025-12-14, 01:59
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Hur många svar har jag fått då?

Ja, vad vet du?

Ja, fast av olika personer.

Du är klart skum. Troligen en som dyrkar Jocke i hans kommentatorsfält och önskar att han skulle sätta ett hjärta på dig.

Jag tycker det är rätt fult att ljuga, men du har väl lärt dig av din idol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in