2025-12-02, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allan78
Givetvis lär hans historier vara rejält saltade i syfte att bygga upp hans persona. Hans mamma lär knappast vara oskyldig. Någonstans mitt i mellan finns sanningen för de som tycker det är intressant att gräva bland trasiga människor.

Kan hända att han kryddade en del men steget är långt till att han hittade på alltihopa. SVT vill väl dessutom flytta fokus från sitt egna klippta Trump-tal och AI-genererade film om polisen som skällde ut en ICE.
Citera
2025-12-02, 18:10
Medlem
precixs avatar
Här är det uppenbart att han ljugit för hela landet och det är beklämmande att se så många fans försvara honom och tro att de känner honom och tom är del av hans familj, bara för att de följt honom i ett decennium. Han bryr sig inte om er.

Mamman säger att hon älskade honom. Älskar man fortfarande sin unge villkorslöst om den slänger en under bussen framför hela landet? Hon säger dessutom att hon ville ta diskussionen i familjen och inte i media.

Om hans gamla psykologer och behandlare inte påstår sig känna igen någonting han skriver, samtidigt som det inte finns spår i journalerna - då kanske det är så att han ljuger?

Folk har blivit galna. Trumpismen har spridit sig till Sverige. Att erkänna sitt brott när man blivit ertappad är inte längre någonting man gör längre. Heder har ingen betydelse. Finns det någon chans att man kan komma undan så kommer den att tas. Trump erkänner fortfarande inte valförlusten 2020.

Handlar detta om att man så gärna vill tro att det är möjligt att omvandla en strulpelle till en familjefar? Är det bilden man försvarar?
Citera
2025-12-02, 18:11
Medlem
Bilderberg78s avatar
Äkta skvaller från mig: Han är en "influenser" och är produkten myten om sig själv som ger flest klick och likes = mycket mer pengar ju mer han ljuger.

Algoritmer gör att alla ljuger som finns på Youtube samt Instagram. Att inte ens nazister eller antirasister tycker det som de säger, det blir deras yrke att säga de saker som ger några pengar. Vem fan vill annars lyssna på folk om alla är som alla andra, gråa tråkiga medelmåttor som inte ens fick stryk när de var barn..

Bröderna Schulman nyligen, samma sak såklart som detta fick vi reda på....
Citera
2025-12-02, 18:12
Medlem
Mamman borde anmäla Jocke för förtal!

De som gillar Jocke bryr sig inte om annat än honom. Oftast är det unga människor som enbart tänker på sina idoler allt annat är oväsentligt för de.
Citera
2025-12-02, 18:14
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney

De som gillar Jocke bryr sig inte om annat än honom. Oftast är det unga människor som enbart tänker på sina idoler allt annat är oväsentligt för de.

Det verkar mestadels vara hysteriska kvinnor i medelåldern som sitter och försvarar Jocke. Det är bara att kolla runt på olika kommentarsfält på sociala medier.
Citera
2025-12-02, 18:15
Medlem
Citat:

Precis, mamman borde gått ut direkt när boken släpptes och anmält honom för grovt förtal.
Sedan är det nog lättare sagt än gjort, när man har hela Sverige emot sig.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvind
Ett av de största problemen med dokumentären är just att teamet i Dokument inifrån dragit slutsatser utan att ha låtit experter inom området få uttala sig om det som framkommer. Finns så otroligt mycket forskning om detta. Det är riktigt kass journalistik.

Det behövs inga jävla experter för att ko.mentera att dokument och journaler saknar de uppgifter som Jocke hävdar är bevis för hans påståenden.
Citera
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:

Nja, det är en och annan äldre som inte riktigt är friska också. Vi kan väl vara överens om att, Jocke far med osanning om väldigt mycket. Och om inte: hela sin barndom.
Citera
2025-12-02, 18:16
Avstängd
Citat:

Hela familjen + Linneas familj borde stämma Jocke och andra.
Citera
2025-12-02, 18:16
Medlem
han verkar ha slagit i skallen rejält ju och sitter och publicerar någon tants chatgpt sammanställningar till svt
Citera
2025-12-02, 18:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det finns några flashbackare som har efterlysts av Jocke och Chrippa som ville doxa dom. Bland annat mig.

Och mig, men du behöver inte vara orolig. Jag har fått flera namn, men än har det varit blindskott. Det är lite synd för jag är väldigt nyfiken på vad Jocke vill mig, vad skall han säga eller göra? Han får ju problem om han skall hänga ut mig, eller trakassera familjemedlemmar. Mina familjemedlemmar bor inte ens i landet
Citera
2025-12-02, 18:20
Medlem
Giant Squids avatar
Jocke har ljugit, bedragit varit otrogen hela sitt liv.

Jag tror han innerst inne tycker det är skönt att charaden är över.

Det är nog dock många som tycker han är skyldiga dem pengar efter denna skandal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in