2025-12-02, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RascarCapac
Har inte sett dokumentären än, bara läst vad som skrivits, men om det ses som ett bevis att det inte har hänt bara för att socialtjänsten inte har skrivit om det så känns det som att dokumentären kan slängas i soptunnan.

Jag vet själv hur mycket socialtjänsten kan missaoch lägga till, både medvetet och omedvetet för att bygga upp den bild de vill ha för att motivera sina beslut.

Det som det pratas om i dokumentären och som Jocke blir utfrågad kring är att han tidigare explicit skrivit i boken och sagt i flera tv program att ALLA bevis till hans historier i boken finns i hans socpapper, som nu inte verkar stämma

När han i slutet av första avsnittet får frågan om detta av Bo-Göran kring att Jocke sagt att bevisen finns men att Bo-Göran inte kunde hitta något så blir det lite konstiga bortföklaringar från Jocke om att det är som att fråga om en sko är blå eller brun eller något
Senast redigerad av HeltVild 2025-12-02 kl. 10:00.
Citera
Medlem
Harry_s avatar
som jag skrev tidigare
hoppas att han har sparat lite pengar
snart faller allt
och det blir mest synd om barnen som inte vet nått
tänk va pengar kan göra med en människa
Citera
Medlem
Det vore toppen om ni kunde gå in på SVT:s Instagramkonto och visa lite stöd där, eftersom många av hans hjärntvättade följare just nu går hårt åt dokumentären
Citera
Medlem
miapetters avatar
En annan intressant grej att få ta del av hade ju varit psykiatrijournaler.
Enligt egen utsago har han diagnosticerats med autism o ADD.
Ser man till hans beteende över tid ligger ju snarare borderline nära till hands?
Citera
2025-12-02, 09:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RascarCapac
Har inte sett dokumentären än, bara läst vad som skrivits, men om det ses som ett bevis att det inte har hänt bara för att socialtjänsten inte har skrivit om det så känns det som att dokumentären kan slängas i soptunnan.

Jag vet själv hur mycket socialtjänsten kan missaoch lägga till, både medvetet och omedvetet för att bygga upp den bild de vill ha för att motivera sina beslut.
Jocke säger ju att allt finns dokumenterat i journalerna - det är hans bevis. Är det inte konstigt att tro på någon som hänvisar till bevis som inte finns - och t o m motsäger det han påstår?

Det fint med lojalitet men inte lika fint när man litar blint på vad någon bara för att det är sagt.
Citera
2025-12-02, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Hur kan reportern få ut sekretessbelagda papper, som JL äger sekretessen på?

Skulle jag vara J skulle jag vara nojig vem i hans närhet som kan läckt
Citera
2025-12-02, 10:00
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Så är det.
Kan ju tilläggas att många barn som far illa varken har dokumentation från BUP eller Soc.

Den enda som tjänar något på den här dokumentären är huvudpersonen själv, Jocke.
Du missar poängen!
Jocke har sagt att det han säger står i hans papper, att han har bevis, att det inte bara är hans minnen av situationen.
Men nu kommer det fram att det inte står i soc papperna, att han har ljugit i alla dessa år.
Citera
2025-12-02, 10:01
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KJE
Skulle jag vara J skulle jag vara nojig vem i hans närhet som kan läckt
Jockes själv har ju läckt dem offentligt flera gånger. Men bara utvalda papper, inte alla 6000 han påstår sig ha.
Citera
2025-12-02, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Har du sett kommentarerna under svts inlägg på sociala medier bland annat? Ser du mycket positivt där?

Jag ser bara på Jocke Instagram, och ser att han är knäckt och tror att Chrippa har använt sig av SVT som ett vapen, och att alla nu hata SVT skriver han.

Jocke känner sig riktigt träffad och rosenrasande.
Citera
2025-12-02, 10:06
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jag ser bara på Jocke Instagram, och ser att han är knäckt och tror att Chrippa har använt sig av SVT som ett vapen, och att alla nu hata SVT skriver han.

Jocke känner sig riktigt träffad och rosenrasande.
Jocke klarar verkligen inte en objektiv granskning.
Och hur hans följare inte klarar av att tänka själva är fan obehagligt.
Citera
2025-12-02, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Du missar poängen!
Jocke har sagt att det han säger står i hans papper, att han har bevis, att det inte bara är hans minnen av situationen.
Men nu kommer det fram att det inte står i soc papperna, att han har ljugit i alla dessa år.

Oerhört komiskt om man tror att hans imperium ska falla pga detta
Familjen pundare krigar mot ett åttaårigt barn och hans upplevelser.
Det enda misstaget han gjort är att säga att det står i hans papper när det i själva verket finns i hans huvud.
Citera
2025-12-02, 10:20
Medlem
ruskinarmss avatar
Värst vad de rabiata kärringarna mobiliserar nu på instagram till försvar för favoriten Jocke.

Troligen kommer det tystna mer och mer för varje del.

Kan tänka mig att Bo-Göran inte bara går i kronologisk ordning utan även i ordning vad gäller effekt.

Ska bli intressant att se vad kärringarna skriver efter del 3.

Det kärringarna inte förstår är att ju mer hotfulla och otrevliga dom är desto större skada gör de mot sin idol och desto mer kommer de ge Bo-Göran rätt.
Senast redigerad av ruskinarms 2025-12-02 kl. 10:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in