2025-12-02, 08:24
Medlem
Äntligen blir "jockieboi" exposad för alla sina sjuka lögner och förtal, hans bok "monstret" som han profiterat många många miljoner på och stora delar av sin karriär gjort på att vara en offerkofta av högsta grad, när allting är ren lögn
Citera
2025-12-02, 08:25
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Jocke är den typiska människan som skyller på andra för sitt eget betende för att han själv inte vill ta ansvar för vad han gjort och blivit.
Citera
2025-12-02, 08:27
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Jocke är den typiska människan som skyller på andra för sitt eget betende för att han själv inte vill ta ansvar för vad han gjort och blivit.

Han har väl blivit en ganska bra människa och familjefar? Eller?
Hans bror verkar däremot vara en riktig nolla.
Citera
2025-12-02, 08:27
Medlem
Detta är ganska klassiskt ändå.
Föräldrars förnekelse av misshandel på sina ungar.
Jocke fick säkert stryk när han fick sina utbrott för dom inte visste hur att hantera han. Men man kan inte förneka hans upplevelser. Sedan är klassikern Chrippa som tar sin mamma till försvar in i det sista. Vilket jag förstår. Chrippa har säkert aldrig sett något våld mot Jocke. Men det betyder inte att det inte är sant. Det är ganska vanligt dessa scenarion där ena syskonet skyddar familjen medans ett annat syskon har en helt annan bild.
Att SVT valt att göra en dokumentär om detta är helt sjukt.
Citera
2025-12-02, 08:29
Medlem
Kommer samarbetena upphöra i och med detta eller är JockeBoi inne i värmen fortsatt?
Programledare? Tv-sofforna?

Eller lyckas Jocke ta sig ur detta?
Citera
2025-12-02, 08:30
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Han har väl blivit en ganska bra människa och familjefar? Eller?
Hans bror verkar däremot vara en riktig nolla.
Har han verkligen det? tycker alltid han ska utmåla sig själv som offer och att han alltid tycker synd om sig själv. I ställe för att stå rakryggad och erkänna sina misstag
Citera
2025-12-02, 08:31
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Kommer samarbetena upphöra i och med detta eller är JockeBoi inne i värmen fortsatt?

Kommer soc granska familjen Lundell nu?

Jocke verkar visa monsterfilmer för sina barn.
Citera
2025-12-02, 08:32
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Programledare? Tv-sofforna?

Eller lyckas Jocke ta sig ur detta?

Han är redan mångmiljonär och huruvida han får stanna i värmen eller blir utfryst tror jag att han skiter totalt i. Han har sitt på det torra.
Citera
2025-12-02, 08:33
Medlem
Pillenfilles avatar
Är Jonna med på lögnen, eller?

Hon sitter ju bredvid Jocke i videon när de har alla papper framför sig.
Senast redigerad av Pillenfille 2025-12-02 kl. 08:42.
Citera
2025-12-02, 08:36
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusbuslus
Detta är ganska klassiskt ändå.
Föräldrars förnekelse av misshandel på sina ungar.
Jocke fick säkert stryk när han fick sina utbrott för dom inte visste hur att hantera han. Men man kan inte förneka hans upplevelser. Sedan är klassikern Chrippa som tar sin mamma till försvar in i det sista. Vilket jag förstår. Chrippa har säkert aldrig sett något våld mot Jocke. Men det betyder inte att det inte är sant. Det är ganska vanligt dessa scenarion där ena syskonet skyddar familjen medans ett annat syskon har en helt annan bild.
Att SVT valt att göra en dokumentär om detta är helt sjukt.

Exakt så. Jag känner igen hela mönstret från min släkt och polares familjer. Det är ofta så här det ser ut när föräldrar och barn har helt olika uppfattning om hur barndomsåren var.

Jag håller med dig angående SVT också. Är det såna här ”dokumentärer” våra skattepengar ska gå till? Och tv-program som ”Spelet”. Absurt.
Citera
2025-12-02, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Han är redan mångmiljonär och huruvida han får stanna i värmen eller blir utfryst tror jag att han skiter totalt i. Han har sitt på det torra.

Han skiter ju inte i små kanaler med 1000 följare På YT utan dyker in i deras dm maniskt.

Likaså till konton på Ig med 50 följare så jo 🤟
Han bryr sig nog 😅😅
Citera
2025-12-02, 08:44
Medlem
Wow vilken usel insats av Jockeboi.

Helt plötsligt är det minnen och inte journalpapper som är bevis. Egna minnen som tv4 och bokförlaget ska stå till svars för.
Senast redigerad av Sir89 2025-12-02 kl. 08:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in