2025-10-12, 19:49
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Som sagt så försökte jag förklara genom att jämföra på ett sätt som du kunde förstå hur fin fru Jocke har som planerat en sådan fest för sin man. Vilken 40åring som helst hade tyckt att det var en perfekt fest för att fira just 40.

Citat:
Hade du tyckt annorlunda om du visste vad dom bjöd på för mat? Eftersom det var det du ville veta innan ditt expertutlåtande om den ordinära festen?

Nej, det är inget att bråka om, därför gör ingen det heller.

Det finns knappt några upplägg om någon fest? Såg precis en liten snutt från Rasmus Eklund och jag håller då med om det ser ut som en helt vanligt fest, verkligen ingen storslagen eller speciell. Ser helt vardagligt ut. Tårtan som serverades var frödinge frystårta och 2 delicato tårtor det kallar jag inte storslaget heller för en som fyller jämnt.
Citera
2025-10-12, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Det finns knappt några upplägg om någon fest? Såg precis en liten snutt från Rasmus Eklund och jag håller då med om det ser ut som en helt vanligt fest, verkligen ingen storslagen eller speciell. Ser helt vardagligt ut. Tårtan som serverades var frödinge frystårta och 2 delicato tårtor det kallar jag inte storslaget heller för en som fyller jämnt.

Classy...

Då lever det inte ens upp till ett ordinärt kalas.
Citera
2025-10-12, 20:24
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Jag har sett flertalet på olika plattformar iallafall. Alla ser storslaget på sitt sätt, mycket folk, dj, pokerbord mm kallar jag mer än en vanlig fest. Oavsett så tänker jag att Jonna planerade något hon vet hennes man skulle uppskatta och det är väldigt fint.
Citera
2025-10-12, 20:58
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Såg Jocke & Jonnas video där dom reagerade på deras pranks hade glömt många, roligt att se utvecklingen från då till nu.

Håller helt med!!!
Citera
2025-10-12, 21:22
Medlem
Citat:
Jag har sett flertalet på olika plattformar iallafall. Alla ser storslaget på sitt sätt, mycket folk, dj, pokerbord mm kallar jag mer än en vanlig fest. Oavsett så tänker jag att Jonna planerade något hon vet hennes man skulle uppskatta och det är väldigt fint.

Ja det ligger ute ganska mycket, hon planerade det jättefint hon är duktig på sånt.
Citera
2025-10-12, 23:30
Medlem
Citat:
Hahahaha storslaget Men gästerna är nog ändå vana vid den sortens käk.
Citera
2025-10-13, 09:49
Medlem
HeligaBrittas avatar
Ni kan väll ta en titt på sekvens 37:00-40:00 när råttan lånar anjos studio https://youtu.be/jzqxv7i5o1c?si=NIPK9GsnmkALiun4
Innan det så skar även råttan sönder anjo och lisens bänkskiva 21:14 uppenbarligen med flit sjuk jävel. Hade jag varit lisen hade jag slått till honom och kastat ut han från balkongen
Citera
2025-10-13, 11:01
Medlem
Pallals avatar
Många undrar varför Joakim ”måste” fly Sverige. Jag har fått informationen av en som var på festen att flykten inte har med Chrippa och Linnea och göra.

Spekulationerna är många, nu är en utesluten och ni kan nu börja nosa er fram till den osminkade sanningen.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-13 kl. 11:12.
Citera
2025-10-13, 13:07
Medlem
Citat:
Ni kan väll ta en titt på sekvens 37:00-40:00 när råttan lånar anjos studio https://youtu.be/jzqxv7i5o1c?si=NIPK9GsnmkALiun4
Innan det så skar även råttan sönder anjo och lisens bänkskiva 21:14 uppenbarligen med flit sjuk jävel. Hade jag varit lisen hade jag slått till honom och kastat ut han från balkongen
Vad är det som är speciellt med sekvens 37.00-40.00? Joakim hittar ju bara på saker och låtsas att han är Anjo.

Klantigt att skära sönder bänkskivan men det är väl något som han får ta med Anjo och Lisen. Vid ev. flytt så är det inte säkert att skadan kommer att räknas som normalt slitage och då får paret Björlund betala för skadan till hyresbolaget.

Lisen skulle nog aldrig slänga ut Joakim, det är väl ganska troligt att det är tack vare Joakim som Anjo blev "signad" av N*n*t*n* dvs. Anjo blev Joakims lilla "slaskhink" som skulle göra videos om sånt som Joakim inte fick/får ha på sin s.k. familjekanal.
Citera
2025-10-13, 15:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Många undrar varför Joakim ”måste” fly Sverige. Jag har fått informationen av en som var på festen att flykten inte har med Chrippa och Linnea och göra.

Spekulationerna är många, nu är en utesluten och ni kan nu börja nosa er fram till den osminkade sanningen.

Du är rolig du..... Som att du skulle öht känna nån som var bjuden på den festen
Men langa fram bevis för det då, du brukar ju vara duktig på att avkräva det av alla andra.
Citera
2025-10-13, 15:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Classy...

Då lever det inte ens upp till ett ordinärt kalas.

Verkar vara viktigt för dig att det inte var ett fantastiskt kalas?
Varför?
Citera
2025-10-13, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Verkar vara viktigt för dig att det inte var ett fantastiskt kalas?
Varför?

Tycker snarare att det är humoristiskt att folk vill hylla allt de gör och så visar det sig att Jocke fick fryst tårta.

Ser du verkligen inte det komiska i det hela?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in