2025-10-12, 14:56
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Vad har det med Jockes 40-årskalas att göra?

För övrigt så är nog Jocke tacksam över att han har Jonna. Hon är den som bär byxor i det äktenskapet och får saker att funka.

Förklarade för dig vad jag lovordade eftersom du inte verkar kunna läsa så väl. Har sett i andra trådar vad tex du imponeras av så tyckte det var en bra jämförelse med vad andra fruar gör för sina män.

Tror också han är mycket tacksam över henne, hon är en fantastisk kvinna.
Senast redigerad av Nejellerva 2025-10-12 kl. 15:14.
Citera
2025-10-12, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Förklarade för dig vad jag lovordade eftersom du inte verkar kunna läsa så väl. Har sett i andra trådar vad tex du imponeras av så tyckte det var en bra jämförelse med vad andra fruar gör för sina män.

Tror också han är mycket tacksam över henne, hon är en fantastisk kvinna.

Åhå, du är alltså ytterligare en som inte läser vad som skrivs utan tolkar utifrån hur du känner.

Chrippa och Linnea har faktiskt inget som helst att göra med Jockes kalas.

Jonna verkar rekorderlig
Citera
2025-10-12, 15:42
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Åhå, du är alltså ytterligare en som inte läser vad som skrivs utan tolkar utifrån hur du känner.

Chrippa och Linnea har faktiskt inget som helst att göra med Jockes kalas.

Jonna verkar rekorderlig

Ytterligare en som tolkar utifrån hur du känner och tror. Har aldrig skrivit några namn. Utöver Jonna då, som är fantastisk och ordnar en bra fest för sin man
Citera
2025-10-12, 15:43
Medlem
Citat:
Ytterligare en som tolkar utifrån hur du känner och tror. Har aldrig skrivit några namn. Utöver Jonna då, som är fantastisk och ordnar en bra fest för sin man

Det är du som drar in Chrippa och Linnea när jag skriver att jag tycker att festen ser högst ordinär ut.

Varken mer eller mindre.

Vi kan diskutera Chrippa och Linnea i Chrippas tråd.
Citera
2025-10-12, 15:46
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Det är du som drar in Chrippa och Linnea när jag skriver att jag tycker att festen ser högst ordinär ut.

Varken mer eller mindre.

Du antar att jag drar in just dom, har aldrig nämnt några namn alls. Varken mer eller mindre. Diskuterar min åsikter kring Jockes 40årsfest och hur fin jag tycker Jonna är.
Citera
2025-10-12, 15:51
Medlem
Citat:
Du antar att jag drar in just dom, har aldrig nämnt några namn alls. Varken mer eller mindre. Diskuterar min åsikter kring Jockes 40årsfest och hur fin jag tycker Jonna är.

Vi skriver om Jockes kalas och du börjar hänvisa till vilka trådar som jag skriver i.

Relevans?

Vi går OT här
Citera
2025-10-12, 16:07
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Vi skriver om Jockes kalas och du börjar hänvisa till vilka trådar som jag skriver i.

Relevans?

Vi går OT här

Som sagt så försökte jag förklara genom att jämföra på ett sätt som du kunde förstå hur fin fru Jocke har som planerat en sådan fest för sin man. Vilken 40åring som helst hade tyckt att det var en perfekt fest för att fira just 40.
Citera
2025-10-12, 16:11
Medlem
Citat:
Som sagt så försökte jag förklara genom att jämföra på ett sätt som du kunde förstå hur fin fru Jocke har som planerat en sådan fest för sin man. Vilken 40åring som helst hade tyckt att det var en perfekt fest för att fira just 40.

Jag har inte skrivit något negativt om festen. Skrev att Jockes fest ser ordinär ut. Mao en helt vanlig fest som människor brukar ha.

Är det något att bråka om?
Citera
2025-10-12, 16:18
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Jag har inte skrivit något negativt om festen. Skrev att Jockes fest ser ordinär ut. Mao en helt vanlig fest som människor brukar ha.

Är det något att bråka om?

Hade du tyckt annorlunda om du visste vad dom bjöd på för mat? Eftersom det var det du ville veta innan ditt expertutlåtande om den ordinära festen?

Nej, det är inget att bråka om, därför gör ingen det heller.
Citera
2025-10-12, 16:38
Medlem
Citat:
Hade du tyckt annorlunda om du visste vad dom bjöd på för mat? Eftersom det var det du ville veta innan ditt expertutlåtande om den ordinära festen?

Nej, det är inget att bråka om, därför gör ingen det heller.

Älskar man mat och uppskattar olika menyer så är det inte konstigt att vara nyfiken.

Man kan få nya idéer.

Om du blev kränkt å Jockes vägnar så kan jag inte göra något åt det.
Citera
2025-10-12, 16:40
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Älskar man mat och uppskattar olika menyer så är det inte konstigt att vara nyfiken.

Man kan få nya idéer.

Om du blev kränkt å Jockes vägnar så kan jag inte göra något åt det.

Verkar som du blev mer kränkt av min jämförelse med vad Jonna kunde gjort istället för att ordna en fest för sin make. Dom filmade väl det hela så du får säkerligen veta vad som serverades när det släpps.
Citera
2025-10-12, 16:51
Medlem
Citat:
Hade jag varit lagt åt det hållet hade absolut Jonna eller Lisen stått högst upp på min drömfru-lista 🥰

Såg Jocke & Jonnas video där dom reagerade på deras pranks hade glömt många, roligt att se utvecklingen från då till nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in