2023-05-07, 11:45
Medlem
leprasjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Japp, hon ansågs vara en av tidens vackraste kvinnor med sina blå ögon,
smala midja, kastanjebruna hår och fylliga barm.
https://se.lucindariley.co.uk/seven-.../alice-keppel/
Undrar om han använde sexstolen med henne.

https://www.news.com.au/lifestyle/re...6bbb0458143336
Citera
2023-05-07, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leprasjukling
Undrar om han använde sexstolen med henne.

https://www.news.com.au/lifestyle/re...6bbb0458143336

Japp, ungefär så men visste du att Camillas mormors mor, Alice Edmonstone (Alice Keppel), var älskarinna till kung Edward VII, som var morfars farfar till prins Charles.
Citera
2023-05-07, 12:58
Medlem
Sorgens dag för England att han blev kung hoppas det blir kortlivat så William kan ta över.
Citera
2023-05-07, 14:58
Medlem
Kortlivat lär det inte bli med de generna om han följer sina föräldrar så lever han i minst 15 år till.

Kritiken mot Camilla har jag aldrig riktigt förstått tycker hon var helt ok igår.
Diana var ju ett psykfall helt klart bara att lyssna på intervjuerna med henne.
Däremot var det ju oerhört dumt av Charles att gifta sig med henne, extremt dumt till och med.

Jag tror det blir bra det hela även om jag tycker att William kunde tagit över och Charles gått i pension.
Senast redigerad av Joltino 2023-05-07 kl. 15:00.
Citera
2023-05-07, 15:25
Medlem
Hans tvillingbror är Prins John i Robin Hood, många likheter där.
Citera
2023-05-07, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joltino
Kortlivat lär det inte bli med de generna om han följer sina föräldrar så lever han i minst 15 år till.

Kritiken mot Camilla har jag aldrig riktigt förstått tycker hon var helt ok igår.
Däremot var det ju oerhört dumt av Charles att gifta sig med henne, extremt dumt till och med.

Jag tror det blir bra det hela även om jag tycker att William kunde tagit över och Charles gått i pension.
Vad märkligt. Tycker inte alls Diana verkat vara ett psykfall på något vis, tvärtom med tanke på hur livet såg ut för henne.
Citera
2023-05-07, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det är kluvet, känner jag. Charles och Camilla behandlade Diana förfärligt illa, så ur den aspekten är det hemskt att Camilla vann till slut, och fick på sig den där drottningkronan. Men samtidigt har de hållit ihop så länge nu, att det måste vara fråga om något så ovanligt som sann kärlek.

Charles hade ju kunnat få vem som helst, bara för den han är. Han hade lika gärna kunnat börja om med en ung och vacker kvinna efter Diana och (en tid med) Camilla, en kvinna som dessutom var intelligent och hade en akademisk utbildning och en egen karriär, och kunde prata om många saker - som även han kan. Men han har hållit fast vid Camilla trots att hon åldrats, och det brukar inte män i hans klass göra (d.v.s. de förblir ju oftast gifta i sina konvenansäktenskap, men de har allt yngre älskarinnor vid sidan av).

Ja, troligt. Fast hon var rätt lik Camilla och hennes syster, så det går att förstå misstaget. Om man inte läser på, vilket man bör om man arbetar som journalist...

Ja riktigt vidrigt hur Diana behandlades. Tämligen säker på att Dianas död var ett beställningsmord av drottningen eller Charles/Camilla.
Citera
2023-05-07, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pauws
Vad märkligt. Tycker inte alls Diana verkat vara ett psykfall på något vis, tvärtom med tanke på hur livet såg ut för henne.
Det finns på Youtube där de intervjuar henne.
Hon har allvarliga problem vid ett tillfälle berättar hon att hon kastar sig ner för en trappa.
Att hon brydde sig mer om sitt illamående i offentliga situationer. Massor av sådant.
Inte en stabil person precis.

Hittade intervjun:
https://www.youtube.com/watch?v=QYTs...BTWNParanormal
"Princess Diana - The Secret Tapes"

Den är inspelad ej framför kamera.
Senast redigerad av Joltino 2023-05-07 kl. 15:34.
Citera
2023-05-07, 15:29
Medlem
Citat:

Menar du generna från generationer av incest? Diana är alltså ett psykfall... Man måste ändå ge Kungahuset cred för deras propaganda och pr (tillsammans med hot, utpressning och mord) som lyckas hålla undan de värsta brotten från pressen.
Citera
2023-05-07, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnagIT
Man undrar ju varför en kristen kungafamilj låter sig omskäras av en judisk rabbin.
De inser nog fördelarna tror jag. För att nämna en så finns det flertal studier som visar fördelarna med omskärelse både ur hygienisk anledning och att risken för att kvinnor får infektion av oskyddat sex är rekordlåg om mannen är omskuren. Jäkla trams med snopphattar i väst.
Citera
2023-05-07, 15:31
Medlem
Citat:
Det finns på Youtube där de intervjuar henne.
Hon har allvarliga problem vid ett tillfälle berättar hon att hon kastar sig ner för en trappa.
Att hon brydde sig mer om sitt illamående i offentliga situationer. Massor av sådant.
Inte en stabil person precis.

Det är kanske så det blir när ens man gillar barn.
Citera
2023-05-07, 15:35
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belowmepls
Det är kanske så det blir när ens man gillar barn.

Det har väl Charles aldrig gjort? Det var Andrew, och han höll inte heller på med barn, men med i förhållande till hans egen ålder olämpligt unga flickor.
Senast redigerad av Merwinna 2023-05-07 kl. 15:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in