2012-03-23, 22:42
Medlem
Hej!

Kan man träna bort svanken alt minska den på nåt sätt med nån övning?

Niulider väl inte jag av nån jätte svank direkt, men tycker det är förjäkla fult iaf.
Citera
2012-03-23, 22:46
Medlem
Väldigt sexigt på tjejer iaf, då majoriteten av supermodellerna i Viktoria secret har svank as hell
Citera
2012-03-23, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kokobello
Väldigt sexigt på tjejer iaf, då majoriteten av supermodellerna i Viktoria secret har svank as hell

Ja det håller jag med om, men dock inte på killar. Killar ska fan inte ha svank.
Citera
2012-03-23, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffbone
Ja det håller jag med om, men dock inte på killar. Killar ska fan inte ha svank.
Om du är homse så kanske det passar sig
Citera
2012-03-23, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chruze
Om du är homse så kanske det passar sig

Men det e jag icke, vill bara ha tips på övningar hur man minskar den (om det nu finns såklart)
Citera
2012-03-23, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffbone
Men det e jag icke, vill bara ha tips på övningar hur man minskar den (om det nu finns såklart)
Jag har inte den blekaste aning om jag ska vara ärlig
Citera
2012-03-23, 23:13
Medlem
Alla rygg och magövningar?
Citera
2012-03-23, 23:25
Medlem
Fudge0wns avatar
Menar du att du vill räta ut din allt för S-formade rygg? Lägg lite extra kraft på rygg och magövningar så är problemet fixat.
Citera
2012-03-23, 23:26
Medlem
du ska bara träna mage, för det stärker upp och "drar till" ryggen har själv gjort det nyss träna inte ryggen.

tips på övningar: häng i armarna håll benan rakt ut i 90 grader och dra ihop med magen,
ligg på rygg lyft benen upp med raka ben och utsräckta fötter (även utsträckta fötter på ovanstående)
korta snea sit ups
Citera
2012-03-24, 00:31
Medlem
Bigorexias avatar
Om det bara är svank du lider av och inte en S-formad rygg, är det bålen, främst magen, du ska träna, men viktigare är att du tänker på hållningen. Räta medvetet ut svanken, till sist sker det automatiskt.
Citera
2012-03-24, 00:50
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Om det bara är svank du lider av och inte en S-formad rygg, är det bålen, främst magen, du ska träna, men viktigare är att du tänker på hållningen. Räta medvetet ut svanken, till sist sker det automatiskt.

Och om man lider av en S-formad rygg, är det nåt annat man ska tänka på då?
Citera
2012-03-24, 00:52
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Och om man lider av en S-formad rygg, är det nåt annat man ska tänka på då?

Dä bör man även träna ryggen, främst den övre. Baksida axlar och trapsen bör man fokusera på då. Förslagsvis genom roddar, både med smalt och brett grepp. Återigen är det viktigaste dock att tänka på och rätta till hållningen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in