2012-03-23, 12:38
Medlem
Hej ska köra en 25/40 kur winstrol.

har 10mgs tabbs och undrar om jag ska dela upp intaget på 15mg före träning och 10 på kvällen innan jag lägger mig eller om jag ska ta allt ca 2 timmar för träning?

25mg om dagen är redan bestämt så ni behöver inte lägga kommentarer som att jag borde köra 50/50 för att få ut något av kuren.
Citera
2012-03-23, 13:04
Medlem
jag har kört 2 veckor på en 50/50 kur känner fortfarande knappt ingenting, vad är målet med kuren egentligen?
Citera
2012-03-23, 14:26
Medlem
ligger på deff för tillfället och vill få lite ökad ork och boost på gymmet, samt bli lite hård
Citera
2012-03-23, 14:30
Medlem
lundagrens avatar
Ät det när som på dygnet
Citera
2012-03-23, 14:32
Medlem
allt på samma gång alltså?
Citera
2012-03-23, 14:51
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedenace
allt på samma gång alltså?

Eller dela upp det.
Citera
2012-04-06, 19:15
Medlem
har nu gått 5 dagar sen jag intog första tabbleten. blev istället 30/40 märke rexobol från alpha pharma. första dagen kände jag en hårdhet över bröst axlar och biceps samt att jag fick ökad pump och svettningar. dag 2 hade jag konstant huvudvärk och högre puls men det släppte på dag 3. dag 3/4 kände mig som vanligt. dag 5 har fått ökad hunger och blivit lite kåtare än normalt. på gymmet har jag dock inte känt någon ökad pump eller styrka, pumpen var dock ganska rejäl på dag 1. ser fram imot nästa veckas träning för att se om det börjar hända lite då.

hur lång tid har det tagit för er andra innan ni märkte något av winnarna.
Citera
2012-04-06, 19:28
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
har nu gått 5 dagar sen jag intog första tabbleten. blev istället 30/40 märke rexobol från alpha pharma. första dagen kände jag en hårdhet över bröst axlar och biceps samt att jag fick ökad pump och svettningar. dag 2 hade jag konstant huvudvärk och högre puls men det släppte på dag 3. dag 3/4 kände mig som vanligt. dag 5 har fått ökad hunger och blivit lite kåtare än normalt. på gymmet har jag dock inte känt någon ökad pump eller styrka, pumpen var dock ganska rejäl på dag 1. ser fram imot nästa veckas träning för att se om det börjar hända lite då.

Lilla gubben ge det ett par veckor. I början är det nog bara placebo eftersom du tar STEROIDS känner man hur bicep växer bara av att kolla på den. Dag 1 kanske du va riktigt laddad av kalorier.
Citera
2012-04-06, 19:33
Medlem
Eisbrechers avatar
Citat:

Fem dagar är för kort tid.
Två veckor. Typ.
Citera
2012-04-09, 00:08
Medlem
styrkan har börjat komma nu, kåtheten har även blit värre trodde inte man skulle bli så kåt av winnar. dock är det något possetivt
Citera
2012-04-09, 06:16
Medlem
Hoppas du får behålla något av de grammen du går upp! Du bad att inte kommentera det men jag måste säga det. Jävla pisskur! Snacka om att kasta pengarna i sjön???.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in