Hände mig aldeles nyss.. Jag minns inte så värst mycket men allt började med att jag fick nyheten om att Zlatan hade dött (vilket kanske låter lustigt men att inse realitéten av det var fruktansvärt...) vilket gjorde att jag började (redan då) må dåligt mentalt i drömmen i saker o ting började kännas konstigt.
Men sen hoppade drömmen till nått nytt: Jag var tillsammans med min farsa påväg nånstans, hade precis gått ut genom huset och det som var underligt var att jag inte såg nånting utan bara hörde hans röst.
Och plötsligt säger han: "Ser du det där?" "Det är nått som rör sig inne i huset"" "Vafan är det där..?" "DET ÄR NÅGON INNE I HUSET!!!"
Jag hör hur pappa rusar in och jag är helt livrädd, jag kan inte se eller påverka nånting. Sedan hörde jag ett pipigt ljud i skallen som blev högre och högre! Till sist var det så högt att jag trodde att hjärnan skulle explodera. Men det gjorde den inte, istället vaknade jag upp med ett ryck och kunde äntligen öppna ögonen.
Direkt efter jag vaknat kände jag mig otroligt mörkrädd (så som i barndomen), och jag vill nästan nu gå upp o lägga mig i sängen bredvid pappa (Jag är 18 år). Tveksamt om jag kommer kunna somna igen... Jag är i helt chock. Jag vet inte hur farlig drömmen låter... men allting känns fortfarande jätte läskigt, jag vågar inte ens gå ut från mitt rum till den mörka korridoren. Vafan har hänt?
Jag har inte drömt en mardröm på minst 10 år och nu får jag en som är hur sjuk som helst. Kan detta vara ett tecken på något? Just nu känns det som jag håller på att bli galen, kan man bli det efter en mardröm?