Flashback bygger pepparkakshus!
2007-03-25, 22:00
Medlem
Krackshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rausner
Har du administratörsrättigheter då för annars kanske du inte kan skapa mappar där..

Japp, är administratör... Otroligt frustrerande fel ^^ Får väl testa att formatera om och kolla vad som händer
Citera
2007-03-25, 22:03
Medlem
Installerade detta spel iförrgår och kom rätt långt, det mest irriterande var att datorn inte gick igång i morse och var tvungen att formatera om datorn.
Citera
2007-03-25, 22:46
Medlem
Har börjat spela Stalker nu, riktigt kul faktiskt.

Ja prova detta spel på Vista men då gick det fan inte att spela... nästan ospelbart på low. Men nu har jag installerat XP igen och nu flyter det på bra. Fan va gött.

Läste nånstanns att man kunde mixtra med vapnen men hur gör man det? Krävs det några speciella vapen för det? Orkar inte läsa igenom hela tråden.
Citera
2007-03-25, 23:04
Medlem
Gröns avatar
Måste tyvärr hålla med dig KimNeilJung.. Hade hoppats på bra uppdrag och en öppen värld att röra sig helt fritt på. Ville utforska kärnkraftverkets alla vråar men nu var det helikoptrar som skjöt emot mig så man stressade genom spelets mest kända plats. Det har ju potential att bli bästa fps någonsin med A-life men det ser man inte mycket av tyvärr...
Citera
2007-03-25, 23:09
Medlem
ThePasts avatar
Var det någon som lyckades med att ladda granatsatsen till något ak vapen?
Citera
2007-03-25, 23:24
Medlem
Gröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThePast
Var det någon som lyckades med att ladda granatsatsen till något ak vapen?

Japp, måste vara en speciell spetsig granat.
Citera
2007-03-25, 23:25
Medlem
Skabbens avatar
Måste man ha default kontrollerna för den moddade "user.ltx"? Verkar konstigt...
Citera
2007-03-25, 23:33
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skabben
Måste man ha default kontrollerna för den moddade "user.ltx"? Verkar konstigt...

Jag bytte och märkte ingen direkt förlust tror jag, dock kom jag precis till ett väldigt stort hangar där det laggade svinmycket innan så jag kan inte avgöra det direkt...
Citera
2007-03-25, 23:42
Medlem
NiCTiMs avatar
när kan man joina freedom egentligen?
Citera
2007-03-25, 23:49
Medlem
Gröns avatar
Illaluktande pengar? Man kan loota allt utom pengar på döda kroppar, vart har de pengarna egentligen?
Citera
2007-03-26, 00:00
Medlem
Skabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roader
Jag bytte och märkte ingen direkt förlust tror jag, dock kom jag precis till ett väldigt stort hangar där det laggade svinmycket innan så jag kan inte avgöra det direkt...

Tack för svaret men det var ganska meningslöst...

Citat:
Ursprungligen postat av NiCTiM
när kan man joina freedom egentligen?

Undrar samma sak, går det enns att joina någon faction? Är ju apdåligt om det inte går.
Citera
2007-03-26, 00:06
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armson
Har börjat spela Stalker nu, riktigt kul faktiskt.

Ja prova detta spel på Vista men då gick det fan inte att spela... nästan ospelbart på low. Men nu har jag installerat XP igen och nu flyter det på bra. Fan va gött.

Läste nånstanns att man kunde mixtra med vapnen men hur gör man det? Krävs det några speciella vapen för det? Orkar inte läsa igenom hela tråden.

Varför har alla problem i Vista då, funkar ju helt perfekt för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in