• 1
  • 2
2012-03-22, 21:36
Medlem
Lakritspuckos avatar
Jag var nyligen med om en märklig sak, fick en massa konstiga symtom. Blev grundlig genomsökt med röntgad skalle och en massa annat, låg på lasarettet till och från. Läkarna hittade inget fel så det sista dom så var att det skulle kunna vara ett virus som spökar. Idag 8 veckor senare mår jag bra.
Under dessa veckor när jag mådde riktigt dåligt så funderade jag en del på vad jag skulle göra om läkarn så att jag skulle dö inom 3 månader. Självklart skulle jag spendera mycket tid med familjen och så men borde man inte passa på att göra ngt galet om man ändå ska dö?
Jag tänker typ att man skulle tortera den där jävla idioten som alla hatar. Eller åka till Rosengård och gå runt och skrika Sverige åt svenskarna bara för att det är det man vill men man gör det inte så länge man inte skiter i konsekvenserna. Eller äta flugsvamp bara för att testa, vad spelar det för roll lixom.
Vad skulle du göra om du ändå ska dö?
Citera
2012-03-22, 21:50
Medlem
Tunezzzs avatar
Om jag fick veta att jag var död inom 1 månad, hade jag gjort som breivik fast i rosengård och andra blatteställen.
Maskingevär och skjutit så många jag kunde
Citera
2012-03-22, 21:52
Medlem
Anonymvillvaradets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tunezzz
Om jag fick veta att jag var död inom 1 månad, hade jag gjort som breivik fast i rosengård och andra blatteställen.
Maskingevär och skjutit så många jag kunde

Det är så du vill bli ihågkommen?
Du vill att den sorgen är det sista minne dina anhöriga som älskar dig skulle ha?
Citera
2012-03-22, 21:56
Medlem
Anonymvillvaradets avatar
Jag skulle testat alla droger, hoppa fallskärm, bungyjump.

Vad är det värsta som kan hända? "Åh nej, jag kanske råkar dö medan jag har roligt". Vilket öde

Sen skulle jag umgås med min familj.
Citera
2012-03-22, 21:56
Medlem
Miiiiias avatar
Jag skulle försöka ägna så lite tid som möjligt åt hat och ilska. Om jag bestämmer mig för att ta död på "den där jävla idioten som alla hatar" så skulle det bli rättegång efter min död, som min familj och mina vänner skulle tvingas genomgå.

Det är jättesvårt att säga när man inte varit i den situationen, men jag skulle nog passa på att njuta så mycket som möjligt av min sista tid i livet - utan att mina anhöriga skulle få betala för det.
Citera
2012-03-22, 22:07
Medlem
Kickexs avatar
Jag skulle faktiskt vilja få ett sånt meddelande
Det lär ju låta konstigt mig men grejen är den att om jag skulle få veta att jag hade 3 månader kvar så hade jag verkligen levt livet =D Hade struntat i vad samhället säger och kräver av ens liv!
Levt livet efter mina egna regler!
Skita i jobb, resa, säga saker till de folk som jag inte skulle ha gjort om jag hade varit tvungen att möta konsekvenser, festa, knulla ((utan kondom för en gångs skull!!!!)) för varför bry sig om man skulle få en std eller två!? xD
Hade ju bara varit sweet
Citera
2012-03-22, 22:51
Medlem
DarkBoyIsWhites avatar
Testat droger, de flesta extremsporter, fallskärm.
Citera
2012-03-22, 22:59
Medlem
Skyishs avatar
Har en aning om vad jag vill göra i livets så om jag hade några månader på mig så skulle jag försöka pricka av så mycket som möjligt på den "listan". Hade dock varit jävligt trist om man var fattig, väntar nog med att få det beskedet tills jag är rik.
Citera
2012-03-22, 23:55
Medlem
xDs avatar
Jag skulle lugnt lutat mig tillbaka.. vad spelar det för roll liksom?
Citera
2012-03-23, 00:00
Medlem
LightClouds avatar
Jag hade försökt prova så mycket droger som möjligt. Annars hade jag velat köra någon häftig bil eller hoppa fallskärm eller liknande.
Citera
2012-03-23, 00:13
Medlem
Jag hade nog tagit mig en tripp till naturen med några goda vänner och levt loppan.
Citera
2012-03-23, 13:54
Medlem
Roliga svar, "hoppa fallskärm och bungyjump". Vad hindar er från att göra det nu då? Ni målar upp det som att det är näst intill en omöjlig grej

Vad jag skulle göra kan jag inte svara på för det vet jag inte förens jag verkligen hamnar i den situationen.

Beror ju på situationen också, hur blir man döende som? Är man frisk och kan rör sig fritt, har man tillgångar eller är man fattig. Blir väldigt hypotetiskt, svårt att säga nånting man med säkerhet skulle göra såhär på förhand.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in