2012-03-22, 15:38
Medlem
Min fader har en mycket cool GAN tavla föreställande en förvrängd kyrkogård (div geometriska figurer har deformerat bilden). Tavla är ett orginal och signerat av GAN och skänktes till prästen av dödsboet, prästen var i sin tur släkt med min fader.

Vad tror ni tavlan kan vara värd (strl som ett A4) och troligen målad i akryl.
Citera
2012-03-22, 18:22
Medlem
SilverTips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlatankomplex
Min fader har en mycket cool GAN tavla föreställande en förvrängd kyrkogård (div geometriska figurer har deformerat bilden). Tavla är ett orginal och signerat av GAN och skänktes till prästen av dödsboet, prästen var i sin tur släkt med min fader.

Låter som en vinstlott. GAN är het som tusan just nu

Men mycket beror på hur typiskt och publikvänligt motivet är, en kan gå för 50.000, en annan för 500.000, så det är omöjligt att ens gissa utan att se tavlan.
Lämna in till Bukowskis eller liknande för värdering - det är gratis.
Senast redigerad av SilverTip 2012-03-22 kl. 18:29.
Citera
2012-04-10, 00:30
Medlem
Hypokondrias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlatankomplex

Håller helt med SilverTip : Kontakt Sthlms Auktionsverk & Bukowskis för varsin värdering, de som sätter bäst pris & garanterar en bra marknadsföring får sälja verket.

Eller varför inte behålla den själv då GAN är ganska intressant just nu vilket medfört att en mängd med GAN nyligen sålts, kanske dax att vänta ett tag då jag inte kan se något prisdropp för GANs verk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in