2005-02-10, 08:20
Medlem
Jag tnkte ladda ner en ny porra p piratebay. Resultatet av min nerladdning var rtt s ball tycker jag. Filmen r 20 min och bestr av en kameraman som filmar p ngon form av tjejfest. Dr finns en liten scen som tre mn strippar p. Tjejerna fr klmma, knna, suga, ja helt enklet g upp p scen och f lite snopp i sig medans vnninorna str och hejjar p till senaste musiken frn Alcazar som donar ut i hgtalaren. Undra om man vgar slppa ivg tjejen till hhippa, tjejfest eller dylikt? Dom blir ju rtt galna....

http://www.piratebay.org/download.ph...17.avi.torrent
Citera
2005-02-10, 08:32
Medlem
Tror inte att det ska vara ngon fara, om hon inte r porrskdis det vill sga. De dr filmerna knns lite ltt "riggade" Men de r ju trevliga att titta p nd.

Citat:
Ursprungligen postat av Klorinsky
Undra om man vgar slppa ivg tjejen till hhippa, tjejfest eller dylikt? Dom blir ju rtt galna....

http://www.piratebay.org/download.ph...17.avi.torrent
Men du, vad r en "hhippa"? Ngot de har p bondgrdar?
Citera
2005-02-10, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickeribba
Tror inte att det ska vara ngon fara, om hon inte r porrskdis det vill sga. De dr filmerna knns lite ltt "riggade" Men de r ju trevliga att titta p nd.

Men du, vad r en "hhippa"? Ngot de har p bondgrdar?

svensexa fast fr tjejer...
Citera
2005-02-10, 08:51
Medlem
Citat:
svensexa fast fr tjejer...

Trodde det hette M-hippa
Citera
2005-02-10, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laban12
Trodde det hette M-hippa

haha jag menade mhippa. fan har inte vaknat. Fr bli mer kaffe
Citera
2005-02-10, 12:13
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Jag sg ngot liknande. Var det inte i serien CollegeFuckFest detta du sg hrstammde frn?
Citera
2005-02-10, 13:11
Medlem
Richmonds avatar
Nja

Serien heter Partyhardcore

www.partyhardcore.com
Citera
2005-02-11, 08:19
Medlem
Ja de liknar college fuckfest litegranna. Sett ett avsnitt till nu. Fan va sjukt. Tjejerna slnger bara fram fettan och de andra str och ropar. En av killarna stter p 5 tjejer p 20 min. Tror man har valt fel yrke!
Citera
2005-02-11, 14:52
Medlem
kasstkniws avatar
Citat:
Ja de liknar college fuckfest litegranna. Sett ett avsnitt till nu. Fan va sjukt. Tjejerna slnger bara fram fettan och de andra str och ropar. En av killarna stter p 5 tjejer p 20 min. Tror man har valt fel yrke!

Tjena!

Mjo, jag har sett del ett av CFF. Dr var det en tjej som var fr full fr att frst vad som hnde, helt pltsligt sg hon kuk. Sedan var det en annan tjej som blev psatt i soffan av en kt kille. Typ 40 man str och hejar p. Det sista r en kille som tar en tjej i bilen. Jvligt annorlunda, och upphetsande. Dock r vl det ocks fejk, men det r ju skitsamma.

Fan, dr vill man ha intrde. http://www.collegefuckfest.com/tour.html
Citera
2005-02-13, 03:27
Medlem
Ni hittar nog alla episoder av CFF p dc om ni letar lite.
Citera
2005-02-13, 10:25
Medlem
Citat:
Oooo, lgg upp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in