Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-03-21, 19:03
  #1
Medlem
GurkanWTFs avatar
Tjenna Flashback har varit tillsamans med min flickvänn några månader nu men nu är jag så trött på detta min tjej får väldigt ont i magen när hon rider mig fast jag inte kommer så långt in jag antar att jag kommer långt in

någon som vet någon bra ställning eller något annat för jag kommer nästan alltid för långt in så vi har inte så mycket variationer i sexlivet, hon får ont vid många olika positioner men mest när hon rider mig tips någon /MVH
Citera
2012-03-21, 19:06
  #2
Medlem
Hur lång är din snabel då?
Citera
2012-03-21, 19:11
  #3
Medlem
AnonymaAnderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kokobello
Hur lång är din snabel då?

30 slak vet du väl? Herregud att fråga en sådan fråga på flasback

Till TS: Kör skeden någonting då, kan ju underlätta för att inte komma "så långt in"?
Citera
2012-03-21, 19:12
  #4
Medlem
CitizenErazeds avatar
Kanske är hon så känslig för att ni inte har "värmt upp" ordentligt?
Citera
2012-03-21, 19:14
  #5
Medlem
Thespians avatar
Kåta upp henne ordentligt och ta de försiktigt i början.

finns även olika glidmedel osv man kan köpa som är avslappnande osv
Citera
2012-03-21, 19:15
  #6
Medlem
dMobergs avatar
Är ju skönt att knulla grunt ibland med, ta ut den i det fria o köra in den igen
Citera
2012-03-21, 19:18
  #7
Medlem
Alltså får hon ont i lilla muffen eller, som du skriver, i själva magen? Jag tycker att hon ska ta kontakt med husläkaren och få en remiss till en expert så att hon inte har något allvarligt på gång.
Citera
2012-03-21, 19:21
  #8
Medlem
Kusinen5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymaAnders
30 slak vet du väl? Herregud att fråga en sådan fråga på flasback

Till TS: Kör skeden någonting då, kan ju underlätta för att inte komma "så långt in"?
Petter-nicklar har en stor betydelse, du kan inte stoppa in en häst dase i någon och tro att man njuter och överlever.

Hans petter-nicklas kanske är så pass str att han kör in den för långt in.
Citera
2012-03-21, 19:39
  #9
Medlem
GurkanWTFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Alltså får hon ont i lilla muffen eller, som du skriver, i själva magen? Jag tycker att hon ska ta kontakt med husläkaren och få en remiss till en expert så att hon inte har något allvarligt på gång.


i magen liksom är det sån smärta hon börjar nästan gråta.. senaste idag försökte vi körde långt förspel hon var riktigt upphetsad sen när vi bara körde vanliga missionären, som brukar fungera fick hon ont endå .. :/ dunno vad jag ska göra-.- skulle vilja ha tips från någon tjej som haft detta problem
Citera
2012-03-21, 19:40
  #10
Medlem
Fischauges avatar
Om hon bara får ont i magen när hon rider så får hon väl rida på ett annat vis? Det handlar inte om raketforskning direkt. Har hon ständigt ont i magen när ni har sex borde hon gå till läkaren/gynekologen.
Citera
2012-03-21, 20:01
  #11
Medlem
TheKickss avatar
Här får du lösningen på problemet: Stoppa inte in kuken så långt in i henne! Var det verkligen så svårt att lista ut själv?
Citera
2012-03-21, 20:10
  #12
Medlem
GurkanWTFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Här får du lösningen på problemet: Stoppa inte in kuken så långt in i henne! Var det verkligen så svårt att lista ut själv?


just de jag inte gör därför jag är bekymrad..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback