Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-21, 17:12
  #1
Medlem
Chikatilos avatar
Den senaste tiden - alltså sedan ett par månader tillbaks ungefär - så har alla mina mardrömmar handlat om samma sak: mina föräldrar. Jag drömmer mardrömmar relativt ofta antar jag, och när det händer, så handlar det ALLTID om att jag bråkar jätteilla med mina föräldrar. Jag vaknar ofta upp mitt i natten och är helt svettig och andfådd och framför allt - väldigt, väldigt ledsen.
Jag flyttade utomlands förra sommaren, och i och med flytten så flyttade jag även ut från mitt föräldrahem där jag hade bott i 20 år. Sedan dess har jag, naturligt, haft en del hemlängtan, men det är inte förrän nu jag börjar drömma sådana här mardrömmar.

Vad kan orsaken vara? Vad kan bottna i det här? Jag blir galen bara jag tänker på det, jag älskar mina föräldrar så klart, men efter varje sådan här mardröm så blir jag bara mer och mer förtvivlad.

Tack på förhand,
Andrei
Citera
2012-03-21, 17:27
  #2
Medlem
Keffastes avatar
hehe kul att du nämner detta, drömde att jag slog farsan idag, vaknade sur som fan på honom. Varför det händer vet jag ej.
Citera
2012-03-21, 17:53
  #3
Medlem
Chikatilos avatar
Det är rätt vrickat. Jag hade inte fått någon ordentlig sömn på flera nätter, och var redo att sova som en stock i natt. Men mina flatmates bestämde sig för att regna på den paraden genom att komma hem skitfulla och vara otroligt odrägliga och högljudda, vilket gjorde att jag blev riktigt jävla förbannad på dom. Sen lyckades jag till slut somna, men då drömde jag att jag bråkade med min mamma och att jag skrek jättemycket på henne. Sen vaknade jag alldeles svettig, andfådd, arg och ledsen. Riktigt förvirrande det här.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback