2012-03-21, 17:03
Medlem
Så har man fått ett par program av skolan (visual studio 10.0 och microsoft expression studio 4)
Har precis laddar ner dem och jag har (tror jag iallafall) lyckats installera dem. När jag kollade skrivbordet fanns det ingen ikon, så jag öppnade mappen där visual studio finns. Det var en jävla massa mappar men jag ser ingen .exe-fil. Ska det inte vara nåt program med? I mapparna finns det undermappar och i dem finns det undermappar (som förövrigt oftast heter 1033). Var finns programmen som man kan använda?
Har inte kollat expression studio 4-mappen än, hoppas att det finns nåt vettigt där...
Så iallafall, någon som vet om allt är som det ska med visual studio? Kan posta screens ifall det behövs.
Hjälp skulle uppskattas
EDIT: Inte fan fanns det nåt vettigt i expression studio heller... Två setups finns (kan tilläggas att en vägrar starta och den andra verkar redan vara avklarad då den undrar om jag vill avinstallera) och sedan en massa .dll osv
Senast redigerad av SI 2012-03-21 kl. 17:07.
Citera
2012-03-21, 17:12
Medlem
tarmspreckarelofs avatar
Microsoft Visual Studio 10.0\Common7\IDE\devenv.exe

Finns inte den så är det väl något knas.
Citera
2012-03-21, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarmspreckarelof
Microsoft Visual Studio 10.0\Common7\IDE\devenv.exe

Finns inte den så är det väl något knas.
Yes, där var den. Den gömde sig riktigt bra... Tack för hjälpen
Får ta och rota igenom expression studio och se om nåt funkar, men jag antar att det var det för denna tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in