2012-03-21, 15:59
Medlem
baratvungens avatar
Tjena.
Jag undrar om det är möjligt att träna bort/tighta till sina bröst med hjälp av någon sorts träning? Vissa säger att det inte går att få dem fastare eftersom de bara består av fett, medan andra menar att det visst går att träna "bort" dem (jag vill naturligtvis inte träna bort dem helt och hållet, men ni förstår nog hur jag menar).

Vad säger ni, någon som vet något om ifall det är möjligt för tjejer att träna sig till mindre bröst och i så fall vilka övningar man ska tillämpa?
Citera
2012-03-21, 16:01
Medlem
Cameltotems avatar
Blir inte de större om man tränar bröst (chest) ?

Varför vill du ha mindre bröst för.
Citera
2012-03-21, 16:06
Medlem
Keffastes avatar
Tror du får lägga upp bilder och låta FB-juryn bestämma om du verkligen behöver mindre bröst.
Citera
2012-03-21, 16:08
Medlem
Enzymes avatar
Att gå ner i vikt är nog det bästa sättet att få mindre byst. Låg andel kroppsfett ger små lökar.
Citera
2012-03-21, 16:10
Medlem
baratvungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Blir inte de större om man tränar bröst (chest) ?

Varför vill du ha mindre bröst för.

Jag vet faktiskt inte, det är därför jag frågar. Det känns orimligt att brösten i sig skulle bli större av träning? Däremot bör ju bröstmuskeln som sitter under och upp mot axeln bli större.

Och jag vill ha mindre för att det är knöligt och opraktiskt och jag tycker att det är finare med lite mindre. Än vad jag har, så att säga.
Citera
2012-03-21, 16:12
Medlem
baratvungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keffaste
Tror du får lägga upp bilder och låta FB-juryn bestämma om du verkligen behöver mindre bröst.

http://alltheragefaces.com/img/faces...ba-dum-tss.jpg
Citera
2012-03-21, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baratvungen
http://alltheragefaces.com/img/faces...ba-dum-tss.jpg
Citera
2012-03-21, 18:27
Bannlyst
lär minska av viktnedgång
Citera
2012-03-21, 18:36
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Att gå ner i vikt är nog det bästa sättet att få mindre byst. Låg andel kroppsfett ger små lökar.
Lägre andel kroppsfett gör dem dock ej tajtare.
Citera
2012-03-21, 19:20
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baratvungen
Tjena.
Jag undrar om det är möjligt att träna bort/tighta till sina bröst med hjälp av någon sorts träning? Vissa säger att det inte går att få dem fastare eftersom de bara består av fett, medan andra menar att det visst går att träna "bort" dem (jag vill naturligtvis inte träna bort dem helt och hållet, men ni förstår nog hur jag menar).

Vad säger ni, någon som vet något om ifall det är möjligt för tjejer att träna sig till mindre bröst och i så fall vilka övningar man ska tillämpa?

Enbart träning kan inte förändra mycket över brösten hos det kvinnliga könet. Det krävs ett kcalöverskott/kcalunderskott eller en graviditet för att någon märkbart ska hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in