Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
har du skrivit nån rapport då, nemesis? (jag läser inte psykedeliaforumen så ofta så jag kan ha missat det) om inte - gör det
HBW:
Inte så mycket hallucinationer, men fan vad skruvad man blir i hjärnan! Precis som på andra psykedeliska droger rusar tankarna iväg och vad som annars skulle vara ologiskt låter nu helt intelligent...
Av någon anledning så känns det orgasmiskt skönt i hela kroppen då jag snurrar runt under påverkan, det finns inget härligare! Har trippat på frön typ 10 gånger och kom på det där med att snurra under den nästsista trippen, och det fungerade även i min sista tripp...
Annars tycker jag också känslorna är väldigt instabila på frön, man kan verkligen komma i extas, fast å andra sidan är de inte särskilt trevliga att snedtrippa på!
Blue Lotus:
Blue Lotus fungerar bäst då man kokar té på ca 10g och dricker alkohol till... Téet smakar mycket gott faktist, i min mening mycket bättre än vanligt té som finns att köpa i affärer! Rekommenderar starkt att man satsar på att dricka sin favoritalkoholdryck till, så satsa mer på att få smak för pengarna istället för alkoholvolymprocent... Man behöver inte så mycket alkohol heller, jag som är underviktig (52kg) klarar mig bra med fyra mellanöl medan ni andra kanske vill ha en vinflaska eller så...
Ruset är inte så euforiskt eller överväldigande, man känner sig rätt likgiltig, men på ett bra sätt... Man blir även rätt trött och lite klumpi... Världen känns även lite "drömlik", det är rätt svårt att beskriva men benso är nog det som kommer närmast... Personligen tycker jag inte blå lotus är värt pengarna som det kostar på smartshopparna, men jag tycker däremot man borde sälja lotusté i vanliga butiker för ett billigare pris... Det smakar ju väldigt gott och ruset är nog inte tillräkligt "narkotiskt" för att förbudsivrarna skall bli rabiata...