• 2
  • 3
2005-02-10, 17:25
Medlem
WeeMaans avatar
Var säljs blå lotus billigast?
Citera
2005-02-10, 18:17
Medlem
Zeromatics avatar
Finns på http://www.partydroger.nu

Mer "naturknark" och andra mer eller mindre ointressanta växter finns på
http://botanic.inc.se
Citera
2005-02-11, 16:51
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
har du skrivit nån rapport då, nemesis? (jag läser inte psykedeliaforumen så ofta så jag kan ha missat det) om inte - gör det
HBW:
Inte så mycket hallucinationer, men fan vad skruvad man blir i hjärnan! Precis som på andra psykedeliska droger rusar tankarna iväg och vad som annars skulle vara ologiskt låter nu helt intelligent...

Av någon anledning så känns det orgasmiskt skönt i hela kroppen då jag snurrar runt under påverkan, det finns inget härligare! Har trippat på frön typ 10 gånger och kom på det där med att snurra under den nästsista trippen, och det fungerade även i min sista tripp...

Annars tycker jag också känslorna är väldigt instabila på frön, man kan verkligen komma i extas, fast å andra sidan är de inte särskilt trevliga att snedtrippa på!

Blue Lotus:
Blue Lotus fungerar bäst då man kokar té på ca 10g och dricker alkohol till... Téet smakar mycket gott faktist, i min mening mycket bättre än vanligt té som finns att köpa i affärer! Rekommenderar starkt att man satsar på att dricka sin favoritalkoholdryck till, så satsa mer på att få smak för pengarna istället för alkoholvolymprocent... Man behöver inte så mycket alkohol heller, jag som är underviktig (52kg) klarar mig bra med fyra mellanöl medan ni andra kanske vill ha en vinflaska eller så...

Ruset är inte så euforiskt eller överväldigande, man känner sig rätt likgiltig, men på ett bra sätt... Man blir även rätt trött och lite klumpi... Världen känns även lite "drömlik", det är rätt svårt att beskriva men benso är nog det som kommer närmast... Personligen tycker jag inte blå lotus är värt pengarna som det kostar på smartshopparna, men jag tycker däremot man borde sälja lotusté i vanliga butiker för ett billigare pris... Det smakar ju väldigt gott och ruset är nog inte tillräkligt "narkotiskt" för att förbudsivrarna skall bli rabiata...
Citera
2005-02-11, 18:22
Bannlyst
Försökskanin ikväll...

Fick mitt paket med "psychadelic trance" från cyber acid idag. Räknar som sagt inte med att få några lsd trippar på det men värt att prova. Det var dyrt som fan, blev 318 spänn med frakten för 4 kapslar så hoppas ju det blir nåt, enligt sidan skulle 2st vara stark dos, så låt mig redogöra för vad som upplevs:

Rapport 1

Gillar ju att snorta så jag tänkte att fan det här bruna pulvret måste ju vara helt ok att dra, hällde upp en halv kapsel på aftonbladets tv bilaga och drog, SATAN I HELVETE VAD DET BRÄNNER!!! Låg och kved i soffan i 10 min och tårarna sprutade samtidigt som det känns som om skallbenet ska gå isär där bak! Detta var ca 20 minuter sen och det börjar bli lite bättre men tänker ju inte snorta nåt mer av dom kan jag lova...

Känner mig lite skum nu såhär så kanske det kan bli nåt ändå. Men kan va att jag klämde ett par pints på afterworken med, vet inte riktigt. Men men, ska SVÄLJA den halvan som blev över, sen har jag ju 3 till så jag återkommer. Kan ju säga att smaken var väldigt lik brass....
Citera
2005-02-11, 18:42
Medlem
Avgrunds avatar
bara skit. enda vettiga lagliga är DXM och Tändargas yeees-
Citera
2005-02-11, 18:53
Medlem
drakflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred75
Fick mitt paket med "psychadelic trance" från cyber acid idag. Räknar som sagt inte med att få några lsd trippar på det men värt att prova. Det var dyrt som fan, blev 318 spänn med frakten för 4 kapslar så hoppas ju det blir nåt, enligt sidan skulle 2st vara stark dos, så låt mig redogöra för vad som upplevs:

Rapport 1

Gillar ju att snorta så jag tänkte att fan det här bruna pulvret måste ju vara helt ok att dra, hällde upp en halv kapsel på aftonbladets tv bilaga och drog, SATAN I HELVETE VAD DET BRÄNNER!!! Låg och kved i soffan i 10 min och tårarna sprutade samtidigt som det känns som om skallbenet ska gå isär där bak! Detta var ca 20 minuter sen och det börjar bli lite bättre men tänker ju inte snorta nåt mer av dom kan jag lova...

Känner mig lite skum nu såhär så kanske det kan bli nåt ändå. Men kan va att jag klämde ett par pints på afterworken med, vet inte riktigt. Men men, ska SVÄLJA den halvan som blev över, sen har jag ju 3 till så jag återkommer. Kan ju säga att smaken var väldigt lik brass....
Stoppa idej allihop och skriv en rapport...
Citera
2005-02-11, 19:31
Medlem
Nemesis1s avatar
Ät det istället, "psychedelic trance" lär innehålla LSA, vilket inte lär tas upp allt för bra genom nässlämhinnorna eftersom det är en mycket liten mängd tillsammans med en massa andra växtdälar...
Citera
2005-02-11, 19:40
Bannlyst
ja snorta det tänker jag inte göra igen.... Nu har jag tryckt imig allihopa och fan det börjar hända lite iallafall Det "svänger" liksom, lite sjögång om man säger så. Hittils liknar det det första man känner på svamp, gunget innan hallisarna kommer glidande, så hoppet finns! I´ll be back.
Citera
2005-02-11, 23:04
Bannlyst
en rapport,

var väl vid 7 tiden jag hade slängt imig alliho pa. Kort därefter så blev jag överkörd, det slog till utav helvete! Blev fuct het enkelt! sen fick jag spykänsla och gick in på toan och fick upp lite, inte mycket men lite iallafall. ska nog skriva om det här i morgon tror jag, men ska säga lite nu vad det är, jag e helskön! ok det blev inga hallisar, synstörningar lite grann men inga hallisar. det smakade som brass när man tog lite på tungan, och i början kändes det lite grann som svamp gör först innan man ser. men nu känns det nog mest som ett skapligt e rus fanimej. vet inte riktigt varför för det ska ju vara psychdeli men det är gött så inihelvete! så om man som jag sitter i en lägenhet i borlänge och inte har tillgång för riktigt så rekkomenderar jag starkt. o naturligtvis fick jag även tjackballe på detta.....
Citera
2005-02-12, 02:31
Medlem
boz-fettos avatar
rökte salvia idag.. med VANLIG tändare och det blev helt sjukt endå.. har skrivit en tripprapport
Citera
2005-02-12, 17:30
Medlem
drakflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred75
en rapport,

var väl vid 7 tiden jag hade slängt imig alliho pa. Kort därefter så blev jag överkörd, det slog till utav helvete! Blev fuct het enkelt! sen fick jag spykänsla och gick in på toan och fick upp lite, inte mycket men lite iallafall. ska nog skriva om det här i morgon tror jag, men ska säga lite nu vad det är, jag e helskön! ok det blev inga hallisar, synstörningar lite grann men inga hallisar. det smakade som brass när man tog lite på tungan, och i början kändes det lite grann som svamp gör först innan man ser. men nu känns det nog mest som ett skapligt e rus fanimej. vet inte riktigt varför för det ska ju vara psychdeli men det är gött så inihelvete! så om man som jag sitter i en lägenhet i borlänge och inte har tillgång för riktigt så rekkomenderar jag starkt. o naturligtvis fick jag även tjackballe på detta.....
Hur kan man rekommendera något som ger synstörningar, tjackballe samt att man blir överkörd på kuppen
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in